PSV Jeugdopleiding

.

Misschien stoppen met Mo een wereldtalent te noemen. Heeft niks laten zien. Paar leuke acties vorig jaar. Die had Bakalli alleen al in zijn linker teen. Zyjech dat was een talent. Mo was en is een blind paard die geen enkele privilege verdient. De toekomst zal uitwijzen of hij hier van leert.
Dit ja, hij balde leuk mee in een elftal wat leuk stond te ballen. Weinig tot niet beslissend geweest. Krijg ik vast over mij heen dat ie nog zo jong is, maar als Mo daadwerkelijk zo'n exceptioneel talent is dan maakt dat geen klap uit.

Enige die we echt wat kunnen aanrekenen naast Mo is v Bommel die de jongen met zijn hoofd in de wolken heeft laten lopen.
 
Haha. Je haalt er gewoon uit wat je wilt lezen.

We hebben in de ploeg gewoon een paar haaien nodig. Type Lerby of Bommel. Gasten die je en plein public de huid vol schelden als je je letterlijk of figuurlijk verkeerd opstelt.
Deze trainer predikt meer topsportcultuur - en ook nog eens op een beschaafde wijze - dan ik in jaren heb gezien bij PSV. Bommel had ook wel ballen, maar zorgde intern voor teveel spanningen. Verder is het een tijdje geleden dat de trainer echt de baas was. Ik ben er blij mee. Madueke laat momenteel zien hoe je met kritiek moet omgaan als je de top wilt bereiken en gaat - als hij zo doorgaat - de meest begeerde PSV'er in jaren worden.
Madueke lekker voorbeeld. Heeft nu een basisplek. Dat had heel anders kunnen aflopen: https://www.vi.nl/video/als-madueke-niet-gaat-spelen-bij-psv-dan-wil-hij-echt-weg

Maar eens dat hiërarchie binnen een team ook belangrijk is. Dat leek in de tijd dat Afellay aan het doorbreken was veel beter voor elkaar
 
Och, dat lulverhaal uit de media weer. Nergens maar dan ook nergens heeft Noni zulke taal gebezigd.
En dat weet jij beter dan de clubwatchers die er bovenop zitten? Madueke is content met het vertrouwen dat hij nu krijgt is een kop uit een recente artikel uit ED. En ergens vind ik het helemaal niet onlogisch hoor. Die jongen zat al bij een topclub uit de PL in de jeugd. Die is juist op zo'n jonge leeftijd naar Nederland gekomen voor perspectief op speeltijd op jonge leeftijd. Anders had hij lekker meer kunnen blijven verdienen in Engeland en dichter bij zijn familie kunnen blijven wonen. Als Schmidt ook bij madueke zo rechtlijnig was geweest en Mauro op zijn plek had gezet vanwege betere mentaliteit dan was ik pas echt los gegaan op Schmidt.
 
En dat weet jij beter dan de clubwatchers die er bovenop zitten? Madueke is content met het vertrouwen dat hij nu krijgt is een kop uit een recente artikel uit ED. En ergens vind ik het helemaal niet onlogisch hoor. Die jongen zat al bij een topclub uit de PL in de jeugd. Die is juist op zo'n jonge leeftijd naar Nederland gekomen voor perspectief op speeltijd op jonge leeftijd. Anders had hij lekker meer kunnen blijven verdienen in Engeland en dichter bij zijn familie kunnen blijven wonen. Als Schmidt ook bij madueke zo rechtlijnig was geweest en Mauro op zijn plek had gezet vanwege betere mentaliteit dan was ik pas echt los gegaan op Schmidt.
We geven onze ideeën over het reilen en zeilen van psv en ventileren onze ongezouten meningen hierover.
 
.

Misschien stoppen met Mo een wereldtalent te noemen. Heeft niks laten zien. Paar leuke acties vorig jaar. Die had Bakalli alleen al in zijn linker teen. Zyjech dat was een talent. Mo was en is een blind paard die geen enkele privilege verdient. De toekomst zal uitwijzen of hij hier van leert.
Ziyech speelde zijn eerste complete Heerenveen seizoen pas op z’n 20e. Ihattaren is pas 19 en heeft er al 2 seizoenen opzitten. Dus wie is het echte talent? Kan wel zijn dat Ziyech er uiteindelijk meer uithaalt, maar ook hij was (dacht ik) op jonge leeftijd knap lastig.
 
Schmidt heeft 1 manier. En als een speler zich weet te voegen in die lijn dan is het goed. Lukt het niet ben je die speler kwijt. Lijkt mij niet gezond. Van een trainer mag je een flexibele instelling verwachten
Sorry hoor. Maar hoe weet je dit? Dit gebeurt grotendeels achter de schermen.

Als ik dan Mo als voorbeeld neem: toen in zijn "comeback"-wedstrijd rende hij nadat hij scoorde naar Schmidt toe om hem een knuffel te geven. Dit wekt bij mij de indruk dat Schmidt in eerste instantie een zachte aanpak bij Mo heeft geprobeerd. Want waarom zou hij Schmidt een knuffel geven als hij toen al "de boosdoener" was.

Je doet alsof het allemaal aan de Grote Boze (Duitse) Schmidt ligt. Vind dat gewoon te makkelijk en het roept bij mij de tegenreactie op om Schmidt te gaan verdedigen.
 
Edit: Was zelf oftopic. Had de opschoning nog niet gezien.
 
Ziyech speelde zijn eerste complete Heerenveen seizoen pas op z’n 20e. Ihattaren is pas 19 en heeft er al 2 seizoenen opzitten. Dus wie is het echte talent? Kan wel zijn dat Ziyech er uiteindelijk meer uithaalt, maar ook hij was (dacht ik) op jonge leeftijd knap lastig.
Als ik Mo was, zou ik mijn contract bij PSV verlengen en vervolgens Mino vragen met AZ, Heerenveen of Groningen te gaan babbelen om een jaar verhuurd te worden om even in het goede ritme te komen en te laten zien wat je in je mars hebt.
 
Als ik Mo was, zou ik mijn contract bij PSV verlengen en vervolgens Mino vragen met AZ, Heerenveen of Groningen te gaan babbelen om een jaar verhuurd te worden om even in het goede ritme te komen en te laten zien wat je in je mars hebt.
Ja dat zou logisch zijn qua carriere. Ik gok op een Valencia, Villareal of Mallorca waar hij na een half jaar gaat banken en Mino gaat vragen voor een transfer. Of misschien dat oude bekende Van Bommel een lijntje uitgooit, maar als die ontslagen wordt, zit ie daarna ook weer op de bank, tussen al die ongevoelige Duitsers.
 
Ja dat zou logisch zijn qua carriere. Ik gok op een Valencia, Villareal of Mallorca waar hij na een half jaar gaat banken en Mino gaat vragen voor een transfer. Of misschien dat oude bekende Van Bommel een lijntje uitgooit, maar als die ontslagen wordt, zit ie daarna ook weer op de bank, tussen al die ongevoelige Duitsers.
Denk dat Mo geen Duitser meer kan zien 😄
 
Alle jeugdspelers die in de verschillende voorselecties van jeugdteams van Oranje zitten:

Jong-Oranje
Fodé Fofana ( A )

Onder-19
Aron van Lare (D)
Dylan Hopman (M)
Jenson Seelt (V)
Mohamed Nassoh (M)
Mylian Jimenez (M)

Onder-18
Iggy Houben ( A )
Jamal Gonzaga (M)
Koen Jansen (V)
Lars Putters (M)
Livano Comenencia (V)
Yael Gil y Muinos (V)

Onder-17
Bram Rovers (V)
Emmanuel van de Blaak (V)
Isaac Babadi (M)
Jason van Duiven ( A )
Joel Gill'ard (V)
Tim van den Heuvel (M)
 
Alle jeugdspelers die in de verschillende voorselecties van jeugdteams van Oranje zitten:

Jong-Oranje
Fodé Fofana ( A )

Onder-19
Aron van Lare (D)
Dylan Hopman (M)
Jenson Seelt (V)
Mohamed Nassoh (M)
Mylian Jimenez (M)

Onder-18
Iggy Houben ( A )
Jamal Gonzaga (M)
Koen Jansen (V)
Lars Putters (M)
Livano Comenencia (V)
Yael Gil y Muinos (V)

Onder-17
Bram Rovers (V)
Emmanuel van de Blaak (V)
Isaac Babadi (M)
Jason van Duiven ( A )
Joel Gill'ard (V)
Tim van den Heuvel (M)
Weinig aanvallers eigenijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan