Fodé Fofana (A)

En wat als de volgende trainer er ook niet de nieuwe Messi van maakt? En die daarna? Is het dan voor altijd Schmidt's schuld?
Dan is het duidelijk dat de oorzaak bij de speler te vinden is. Flauw gedoe telkens met die overtrokken reacties dat wij Schmidt critici alles zijn schuld vinden.
 
Een cruciaal deel speelt zich af voor de camera's en laat ook raden hoe het achter de schermen aan toe gaat. Of anders kunnen we net zo goed dit forum opdoeken als we alleen nog maar een mening mogen vormen over zaken waar we continu getuige van zijn
In dit topic inderdaad alleen over Fofana 😝
 
En dat weet jij beter dan de clubwatchers die er bovenop zitten? Madueke is content met het vertrouwen dat hij nu krijgt is een kop uit een recente artikel uit ED. En ergens vind ik het helemaal niet onlogisch hoor. Die jongen zat al bij een topclub uit de PL in de jeugd. Die is juist op zo'n jonge leeftijd naar Nederland gekomen voor perspectief op speeltijd op jonge leeftijd. Anders had hij lekker meer kunnen blijven verdienen in Engeland en dichter bij zijn familie kunnen blijven wonen. Als Schmidt ook bij madueke zo rechtlijnig was geweest en Mauro op zijn plek had gezet vanwege betere mentaliteit dan was ik pas echt los gegaan op Schmidt.
Maar dán wel in het juiste topic? 😁
 
Ziyech speelde zijn eerste complete Heerenveen seizoen pas op z’n 20e. Ihattaren is pas 19 en heeft er al 2 seizoenen opzitten. Dus wie is het echte talent? Kan wel zijn dat Ziyech er uiteindelijk meer uithaalt, maar ook hij was (dacht ik) op jonge leeftijd knap lastig.
Talent zijn meet ik niet af aan wanneer je bij het eerste terecht komt. Daar komt heel vaak geluk bij kijken plus dat Mo al bij PSV zat. Daarom ben ik voor verhuur van zulke jongens. Fofana had nu verhuurd bij Utrecht moeten zitten in plaats van hikken tegen het eerste en alleen maar gefrustreerd raken wanneer het niet lukt nog.
 

Hoppa. JdJ top-TD. Altijd al gezegd
Hier word ik blij van😃

wat mij betreft ook geen vervanger halen als tweede spits. Gewoon fofana de kans geven.
 

Hoppa. JdJ top-TD. Altijd al gezegd
Pas als de handtekening daadwerkelijk staat gaat hier de vlag uit, Mo stond ook op dit punt 1.5 jaar geleden...
 
Pas als de handtekening daadwerkelijk staat gaat hier de vlag uit, Mo stond ook op dit punt 1.5 jaar geleden...
Mo zit al 1,5 jaar op de handtekeningen cursus. Steeds gezakt zelfs na bijles van Mino Raiola.
Hij kan niet goed horen. :horen: Hij heeft steeds oorpijn. :bandage:
 
Terug
Bovenaan Onderaan