Mohamed Ihattaren (M)

Dat betwijfel ik. Kan me niet voorstellen dat een zaakwaarnemer profijt heeft van een situatie waarbij zijn speler meermaals disciplinair gestraft wordt.
Bij iedere transfer ontvangt Mino geld. Hoe vaker een speler van club verkast hoe meer geld hij ontvangt.
 
Hoe meer van zijn klanten bekend staan als lapzwansen, hoe minder clubs zijn spelers willen en hoe harder spelers minder waard worden en zijn percentage dus ook.
Dat valt wel mee, want hij doet het al een eeuwigheid zo. En hij is er heel rijk mee geworden.
 
5m of zo pakken en door. Ik had zo graag gezien dat dit eens de Marokkaanse jongen zou zijn die het stigma van 'Marokkaanse jongens zijn lastig' weer eens zou ontkrachten en in Oranje zou gaan schitteren, maar helaas. Je maakt mij niet meet wijs dat dit bij Schmidt ligt.
 
Hoe meer van zijn klanten bekend staan als lapzwansen, hoe minder clubs zijn spelers willen en hoe harder spelers minder waard worden en zijn percentage dus ook.
Dit is onzin. Clubs willen die spelers en als ze daarvoor moeten betalen, doen ze dat gewoon.
 
5m of zo pakken en door. Ik had zo graag gezien dat dit eens de Marokkaanse jongen zou zijn die het stigma van 'Marokkaanse jongens zijn lastig' weer eens zou ontkrachten en in Oranje zou gaan schitteren, maar helaas. Je maakt mij niet meet wijs dat dit bij Schmidt ligt.
Bakkal was een prima prof. Het zijn meer de technische spelers die het qua karakter af laten weten. Zyjech is zo goed dat zijn moeilijke karakter het het eerste jaar bij Ajax verloor van zijn talent.
 
Dit is onzin. Clubs willen die spelers en als ze daarvoor moeten betalen, doen ze dat gewoon.
Lastige jongen die meermaals te zwaar op de training verschijnt, om te dissen op insta loopt te flirten met de rivaal, een evt contractverlenging maar blijft uitstellen, zich 10 keer per jaar ziek meldt en op het veld de belofte maar niet waarmaakt. Jep, daar staan ze voor in de rij. Heel soms heb je een club die voor een habbekrats het risico neemt, zoals een vrouw die ervan overtuigd is dat zij die ene vreemdgaande man kan ‘redden’, maar in de meeste gevallen krijg je recidivisme er niet zo snel uit. En dat weten clubs ook. De meeste vrouwen overigens ook.
 
Bakkal was een prima prof. Het zijn meer de technische spelers die het qua karakter af laten weten. Zyjech is zo goed dat zijn moeilijke karakter het het eerste jaar bij Ajax verloor van zijn talent.
Het zijn de jongens die het altijd op talent hebben kunnen redden. Net zoals je op louter intelligentie zonder al te veel inspanning je VWO kunt halen. Je master is al een veel lastiger verhaal. Laat staan een goedbetaalde baan met veel verantwoordelijkheid. Het is vaak voor mensen heel goed om op jonge leeftijd een paar keer te falen. Iedereen die los van talent niet leert te werken / leveren, valt vroeg of laat door de mand. Romario uitgezonderd.
 
Op het conservatorium wordt in een van de eerste lessen heel snel duidelijk gemaakt welke 2 zaken het allerbelangrijkst zijn: een wekker en een agenda. Kom je afspraken na en wees op tijd. Niet de beste solisten, maar de beste teamplayers hebben het meeste succes. En die vlieger gaat denk ik op heel veel gebieden op.
 
Ik geloof ook zeker niet dat dit aan Schmidt ligt. Schmidt komt en voor hem is de hele selectie gelijk aan elkaar. En zo is het ook. Daarvoor veel te veel de hemel ingeprezen en gepamperd. Komt vorige zomer te dik aan bij de selectie....gooit er met de pet naar. Ja, dan is er maar 1 schuldige en dat is hijzelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan