Denzel Dumfries (V)

Hopelijk blijft dat zo als Dumfries niet weg gaat. Goede back maar vind het echt geen aanvoerder. Van Ginkel is dat veel meer.
Dumfries was een prima aanvoerder. Altijd keurig voor de camera, altijd vriendelijk en een prima verhaal. Altijd voorop in de strijd. Niks mis mee.
Voetballend is Ginkel natuurlijk meer een patron die de lijnen uitzet, maar Dumfries was gewoon een prima uithangbord, zowel binnen als buiten het veld.
 
Dumfries was een prima aanvoerder. Altijd keurig voor de camera, altijd vriendelijk en een prima verhaal. Altijd voorop in de strijd. Niks mis mee.
Voetballend is Ginkel natuurlijk meer een patron die de lijnen uitzet, maar Dumfries was gewoon een prima uithangbord, zowel binnen als buiten het veld.
Dat laatste zeker, in die strekking bedoel ik het ook zeker niet!
 
Snel maken die keuze voordat je ook hier je krediet verspeelt hebt. PSV moet ook verder dus opschieten. Ook hier staat PSV weer op plek 2. Straks uitgeschakeld door de Denen en dan ineens blijven? Het is nu in overleg met PSV gegaan maar wat als PSV nee had gezegd? Soms is direct weg gewoon het beste voor he krediethoudbaarheidsdatum.
 
Dat PSV dit toe staat 🤢 transfer gunnen is prima maar je word door PSV betaald dus je werkt en speelt maar mooi voor je geld prutser.
 
Dat hij het zelf accepteert of wilt maakt hem een prutser, een goede voetballer wilt altijd voetballen en zich bewijzen, goed presteren nu kan nog meer kopers overhalen straks.
Ik vermoed dat het om 1 a 2 wedstrijden gaat en het is in goed overleg. Ik vind het niet zo een probleem eigenlijk.
 
Ik vermoed dat het om 1 a 2 wedstrijden gaat en het is in goed overleg. Ik vind het niet zo een probleem eigenlijk.
Ja, en nu ff een wedstrijdje Dumfries in de basis werkt ook niet mee in het groepsproces om richting een vaste basis te gaan. Zolang er concrete interesse in hem is kan ik dit wel begrijpen.
 
Dumfries hoort echt het verschil niet te maken in die 2 wedstrijden, dat moeten we ook zonder hem kunnen overleven. Het is een beetje dubbel. Maar als Dumfries wel had gespeeld en hij over 2 weken weg is, had je weer het verhaal gehad dat we de voorbereiding zijn begonnen met een back waarvan we bijna zeker wisten dat hij zou vertrekken. Dan sta je straks te kijken met een niet ingespeelde back tegen Benfica.

Nu bereid je jezelf alvast voor op een vertrek met een nieuwe speler, vertrekt hij niet dan staat Dumfries er meteen.
 
Begrijpen nee, verklaren wel. Als men maar kan zeiken lijkt voor sommigen het devies.
Maar dit is niet goed. Hij moet wel snel weg zijn dan. Wat als er niemand betalen gaat wat PSV wil? Hoe gemotiveerd is Denzel dan nog? Een tweede Mo kunnen we echt niet gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan