Algemene transfergeruchten

In de categorie: ' ex PSV'er en 020 target Bergwijn gaat NIET naar 020 ' :

Ik dacht dat dit oud nieuws was.. dit heb ik een weekje terug al gezien
 
Bruma, Luckassen of Viergever bijvoorbeeld.
Én, bedoel je toch?
Denk dat Heerenveen inmiddels wel ontwaakt is uit de droom. Met 5 miljoen zullen ze ook vast akkoord gaan. Feyenoord heeft wel echt een goede middenvelder nodig. Die Kokcu valt vies tegen. Zullen ze vast spijt van hebbeb gehad dat ze die niet eerder van de hand gedaan hebben. Feyenoord heeft ook nog een een LCV nodig. Als ik Arnesen was had ik in Eindhoven aangeklopt voor Obispo. Als ze daarnaast ook Zirkzee kunnen huren dan kunnen ze best een aardig ploegje op de been brengen.
Feyenoord heeft alleen Geertruida, die nu geblesseerd is en vorig seizoen RB speelde, als RCV. Als LCV hebben ze Senesi. Zou een RCV niet logischer zijn om te halen?
 
AZ past 'm beter. Feyenoord "de club van niet lullen maar poetsen". Mo: "wat?!?"
Bij Az heeft ie best veel concurrentie. Bij feyenoord zou ie zelfs bij griep opgesteld worden. In zijn geval niet onbelangrijk.
Én, bedoel je toch?

Feyenoord heeft alleen Geertruida, die nu geblesseerd is en vorig seizoen RB speelde, als RCV. Als LCV hebben ze Senesi. Zou een RCV niet logischer zijn om te halen?
In dat geval kan ik Luckassen van harte aanbevelen
 
Las dat Feyenoord een Oostenrijkse RCV van Linz heeft gekocht.
Dat is waar ook. Dan moet ik zeggen dat hun verdediging absoluut niet onder doet aan dat van PSV. Linksback met Malacia en Haps nog beter bezet dan bij ons. En ik vind Geertruida beter dan Mwene. Senesi beter dan Ramalho. Aanwinst van Linz ken ik niet maar schijnt daar sterkhouder te zijn en ze hadden geloof ik AZ of feyenoord uitgeschakeld in EL.
 
Dat is waar ook. Dan moet ik zeggen dat hun verdediging absoluut niet onder doet aan dat van PSV. Linksback met Malacia en Haps nog beter bezet dan bij ons. En ik vind Geertruida beter dan Mwene. Senesi beter dan Ramalho. Aanwinst van Linz ken ik niet maar schijnt daar sterkhouder te zijn en ze hadden geloof ik AZ of feyenoord uitgeschakeld in EL.
Dat heb je snel gezien! Die 2 hebben 2 wedstrijden gespeeld voor ons. En linz heeft az en ons uitgeschakeld
 
Dat heb je snel gezien! Die 2 hebben 2 wedstrijden gespeeld voor ons. En linz heeft az en ons uitgeschakeld
Laat ik het zo zeggen. Senesi staat met een transferwaarde van 20 miljoen en interesse van diverse grote clubs een stuk hoger aangeschreven dan Ramalho. Wat ik in die wedstrijden heb gezien van Ramalho is hoopvol. Voor wat betreft Mwene heb ik inderdaad aan 2 wedstrijden genoeg gehad icm cv en leeftijd om Geertruida, 21 jaar, jong oranje hoger in te schatten.
 
Laat ik het zo zeggen. Senesi staat met een transferwaarde van 20 miljoen en interesse van diverse grote clubs een stuk hoger aangeschreven dan Ramalho. Wat ik in die wedstrijden heb gezien van Ramalho is hoopvol. Voor wat betreft Mwene heb ik inderdaad aan 2 wedstrijden genoeg gehad icm cv en leeftijd om Geertruida, 21 jaar, jong oranje hoger in te schatten.
Ach Drenthe is ooit verkocht aan Real Madrid. Wat betreft is interesse en marktwaarde leuk en aardig. Maar dat wil nog niet alles zeggen. Vrij logisch dat een jongen speler gevolgd word. Maar dat maakt hem niet direct beter dan Ramalho.
 
Laat ik het zo zeggen. Senesi staat met een transferwaarde van 20 miljoen en interesse van diverse grote clubs een stuk hoger aangeschreven dan Ramalho. Wat ik in die wedstrijden heb gezien van Ramalho is hoopvol. Voor wat betreft Mwene heb ik inderdaad aan 2 wedstrijden genoeg gehad icm cv en leeftijd om Geertruida, 21 jaar, jong oranje hoger in te schatten.
Tja als transferwaarde de graadmeter is hoe goed een voetballer is….dus volgens jou had psv een cv moeten kopen van 20,5 miljoen dan is hij iig beter dan Senesi?
 
Heeft er al iemand bij het forum van Salzburg gekeken of gevraagd wat de supporters van Berisha vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan