Selectie PSV: Algemeen

Ik zie weinig in het opnieuw aantrekken van de Jong. Dure speler die je moeilijk op de bank kan zetten. Lijkt mij de hiërarchie ook te verstoren. Met Zahavi als eerste spits zou je de topscorer van vorig jaar, de griek van VVV voor een paar miljoen kunnen nemen en naast Romero als 2e spits gebruiken
 
Ik zie weinig in het opnieuw aantrekken van de Jong. Dure speler die je moeilijk op de bank kan zetten. Lijkt mij de hiërarchie ook te verstoren. Met Zahavi als eerste spits zou je de topscorer van vorig jaar, de griek van VVV voor een paar miljoen kunnen nemen en naast Romero als 2e spits gebruiken
Als stormram zou je hem erbij kunnen nemen maar daar is hij eigenlijk te duur voor. Hetgeen waar hij vooral sterk in was (buiten goals scoren) was dat hij het aanspeelpunt was die de bal vasthield en dat de anderen aan konden sluiten. Die taak hebben we nu weinig aan denk ik. Bovendien hebben we met Gakpo en Madueke spelers die graag naar binnen trekken en dan wordt het erg druk met de Jong in de 16. Zahavi is wat dat betreft iets bewegelijker. Ook handiger met korte voorzetten lijkt me. De Jong is beter met voorzetten van buiten de 16.
 
Ik zie idd ook niet de meerwaarde van Luuk, in dit huidige elftal.
Met Gakpo en Madueke op de flanken heb je veel meer aan Zahavi dan aan Luuk.
En zeker met Gotze erachter.
Je wil een snel en dynamisch PSV zien, dan hoort daar geen Luuk bij.
Helemaal mee eens. Kijk met veel plezier terug op de periode van Luuk bij PSV. Maar op dit moment is hij niet de juiste man voor dit elftal.
Daarbovenop zou ik gezien de ervaring die al binnen is gehaald niet nog iemand toevoegen met weinig restwaarde.
 
Ik zie idd ook niet de meerwaarde van Luuk, in dit huidige elftal.
Met Gakpo en Madueke op de flanken heb je veel meer aan Zahavi dan aan Luuk.
En zeker met Gotze erachter.
Je wil een snel en dynamisch PSV zien, dan hoort daar geen Luuk bij.

We spelen ook met twee spitsen: Zahavi als afmaker en poacher en Madueke als snelle, moderne aanvaller. Ik zie veel liever die Berisha. Luuk zou op de bank achter Zahavi komen en dat is zonde. Zahavi zet je ook niet ineens op de bank en samen zijn ze te veel van hetzelfde en mis je snelheid voorin. Wie weet over een jaar, mocht Zahavi vertrekken.
 
Ik zie idd ook niet de meerwaarde van Luuk, in dit huidige elftal.
Met Gakpo en Madueke op de flanken heb je veel meer aan Zahavi dan aan Luuk.
En zeker met Gotze erachter.
Je wil een snel en dynamisch PSV zien, dan hoort daar geen Luuk bij.
Luuk hoort altijd overal bij.Al is het maar om eens rendement uit die corners te gaan halen..
 
We spelen ook met twee spitsen: Zahavi als afmaker en poacher en Madueke als snelle, moderne aanvaller. Ik zie veel liever die Berisha. Luuk zou op de bank achter Zahavi komen en dat is zonde. Zahavi zet je ook niet ineens op de bank en samen zijn ze te veel van hetzelfde en mis je snelheid voorin. Wie weet over een jaar, mocht Zahavi vertrekken.
Inmiddels niet meer. 4-2-3-1
 
Terug
Bovenaan Onderaan