PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
jthmZEW.jpg

PSV stuit op FC Midtjylland, steun de ploeg in het Philips Stadion​

PSV stuit in de derde kwalificatieronde van de UEFA Champions League op FC Midtjylland. De Deense ploeg is op dinsdag 3 augustus eerst tegenstander in het Philips Stadion.
Supporters kunnen vanaf vandaag kaarten reserveren.

 
Laatst bewerkt:
Ajax won hier twee keer van, maar wel met moeite. Niet onderschatten dus. In tegenstelling tot het seniorenelftal van Small Club hebben ze ook talenten rondlopen. Pittig potje dus. 5m als je wint, wat zeker niet slecht is.
 
Zag dat ze de prijzen korte zijden gewoon 7.50 verhoogd hebben. Tegen Galatasaray op Oost 20 euro maar nu 27,50.

Ze durven maar tegen FC Midgetgolfland!
 
We doen er wat lacherig over, ik ben vooral benieuwd of we nu ook uit de startblokken kunnen komen zoals tegen Gala thuis. Moment van de waarheid wat mij betreft. Als we dit ook overtuigend kunnen meepakken, ben ik gerust op de competitie.
Je hoort mij niet lachen hoor!! Dit is echt wel een serieuze tegenstander, maar dat was Galatasaray ook.
 
Je hoort mij niet lachen hoor!! Dit is echt wel een serieuze tegenstander, maar dat was Galatasaray ook.

Ik bedoelde ook niet jou met 'we'. Het was een koninklijke 'we'. :D

Galatasaray was zeker een serieuze tegenstander, maar in de praktijk leken ze een stuk minder serieus. Er bleef bij mij toch een gevoel overheersen dat we niet echt getest zijn. Was dat dan onze verdienste, of ook de makke van Gala? Dus ik ben zeker benieuwd hoe we het nu doen. Er zit nog wat voorzichtigheid in bij me, na de vorige seizoenen.
 
We doen er wat lacherig over, ik ben vooral benieuwd of we nu ook uit de startblokken kunnen komen zoals tegen Gala thuis. Moment van de waarheid wat mij betreft. Als we dit ook overtuigend kunnen meepakken, ben ik gerust op de competitie.
Ja, Gala is een beetje lastig als graadmeter te nemen. Individueel heel aardige spelers maar nu kijken hoe we het doen tegen een tegenstander die organisatorisch goed staat.
Ik ben optimistisch. 2-0.
 
Ja, Gala is een beetje lastig als graadmeter te nemen. Individueel heel aardige spelers maar nu kijken hoe we het doen tegen een tegenstander die organisatorisch goed staat.
Ik ben optimistisch. 2-0.
Ik ben vaak ook optimistisch, maar de 0 houden zie ik niet zo snel gebeuren. Zeker als Viergever speelt, en voorlopig ook nog geen rotsvast vertrouwen in onze beste man in de goal.
3-1 zou al heel mooi zijn. Marco en Mario moeten weer lekker bezig zijn, die gaan heel belangrijk voor ons worden.
 
Ik ben vaak ook optimistisch, maar de 0 houden zie ik niet zo snel gebeuren. Zeker als Viergever speelt, en voorlopig ook nog geen rotsvast vertrouwen in onze beste man in de goal.
3-1 zou al heel mooi zijn. Marco en Mario moeten weer lekker bezig zijn, die gaan heel belangrijk voor ons worden.
Ik beken eerlijk over die 0 hard na te hebben moeten denken. Twee doelpunten krachtsverschil lijkt me wel op zijn plaats.
Vooruit, 3-1!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan