Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als we in de volgende ronde tegen die Denen moeten, zullen ze bij RTL zeker vd Vaart uitnodigen als analist... want waarom zou je een (oud-) PSV'er uitnodigen
 
2 wedstrijden, 2 x winst, 2 x de wedstrijd gecontroleerd. Complimenten voor de coach en het elftal. Ja, misschien heeft ie niet opgelet of de pindakaas wel dik genoeg op het brood zat of dat de spelers wel op tijd in bed lagen. Maar dit zag er goed uit. Als PSV de volgende, met alle respect, kleine tegenstander opzij kan zetten, dan hoop ik op een gunstige loting voor de laatste voorronde.
Shaktar, Benfica of Monaco of Genk. Spartak Moskou of Rapid Wien geloof ik.
 
Yups, wat mij betreft is het ook geen zekerheid welke kant het opgaat als Dumfries gaat maar laten we niet vergeten dat de interesse op dit moment erg afwezig lijkt voor hem. Overigens, last minute verkopen moet JDJ gewoon niet doen, voor dergelijke spelers eindigt wat mij betreft de verkoopperiode een week eerder.

Het is wel zo verdacht stil rond Dumfries. Ik bedoel, komt die kerel nog trainen bij PSV als er toch nog niks gebeurt? Al is het wel een beetje awkward omdat die geen aanvoerder meer is natuurlijk. Maar ik zou het stiekem niet erg vinden hoor als Dumfries nog een jaartje blijft.

Probleemloos door. 7 goals tegen Gala. Lekker. Bank is wel mager en versterkingen voorin zijn nodig.
 
Netjes 2 1 winnen; deze tactiek past eindelijk goed bij de spelers. Gaat een mooi seizoen worden!

2 smetjes wat mij betreft. Rode kaart wn de wissels. Waarom Viergever en Bruma en niet Obispo en Fofana oid. Dramatisch. Ook zo laat Teze.
 
2 wedstrijden, 2 x winst, 2 x de wedstrijd gecontroleerd. Complimenten voor de coach en het elftal. Ja, misschien heeft ie niet opgelet of de pindakaas wel dik genoeg op het brood zat of dat de spelers wel op tijd in bed lagen. Maar dit zag er goed uit. Als PSV de volgende, met alle respect, kleine tegenstander opzij kan zetten, dan hoop ik op een gunstige loting voor de laatste voorronde.
Ronde voor ronde. Denk aan Tsjechië.
 
FC Midtjylland heeft na verlenging met 2-1 gewonnen van Celtic en is dus de tegenstander van PSV in de volgende ronde.

De wedstrijden in de 3e voorronde van de Champions League worden gespeeld op 3 of 4 augustus en de return op 10 augustus. PSV speelt de eerste wedstrijd thuis op dinsdag 3 augustus.

De wedstrijd om de Johan Cruijfschaal op 10 augustus maar laten lopen en met Jong PSV aantreden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan