Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Trouwens die scheidsrechter is ook een lul zeg. Loopt erbij alsof die er totaal geen zin in heeft omdat het nooit een wedstrijd is geweest. Toch nog heel ff de show pakken door iemand voor een lichte overtreding, een tweede gele kaart te geven. Je ziet hem ook herhaling kijken of het ook Boscagli was, dus ja hoor heb ik toch nog iets te doen door iemand van het veld af te sturen. Sukkel.
 
Falcao ziet er onderhand meer uit als een van die dikke Gala supporters dan als een voetballer
 
Trouwens die scheidsrechter is ook een lul zeg. Loopt erbij alsof die er totaal geen zin in heeft omdat het nooit een wedstrijd is geweest. Toch nog heel ff de show pakken door iemand voor een lichte overtreding, een tweede gele kaart te geven. Je ziet hem ook herhaling kijken of het ook Boscagli was, dus ja hoor heb ik toch nog iets te doen door iemand van het veld af te sturen. Sukkel.
Eerste kaart was nóg belachelijker zelfs
 
Je kunt dan toch beter Obispo brengen? Dat is eigen jeugd, beter dan Viergever en die wil niet bijtekenen als hij geen kans heeft op speeltijd. ALs je dan nog achter Viergever staat is het we heel triest. Echt zwak van Schmidt dit.
Viergever wel in de spelersraad en denk ik belangrijk in de selectie. Kan het ergens wel voorstellen gezien ze hem dit jaar er nog graag bij willen hebben.
 
Nee wordt Viergever. Wordt er ook meteen erin gegooid.

Wat een dombo zeg. Hoe kan je in godsnaam 2 snelle gele kaarten pakken terwijl de wedstrijd allang klaar is? Makkelijk lullen achteraf nu, maar Schmidt had hem ook meteen eraf moeten halen toen die geel pakte. Zo knetter dom zeg dit.
Waarom? Heb je gezien wat voor kaarten er gegeven zijn voor de houthakkers van Galatasaray en hoeveel in het totaal. Het zijn twee minder gelukkige momenten, eens. Maar kom op zeg. Het staat toch niet in verhouding met de hele wedstrijd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan