Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Koné was een geweldige voetballer, tot hij het shirt van PSV aantrok.
Simons was een stukje fijner dan Vogel. Vogel vond ik echt een drama. Ik begreep ook niet wat AC Milan toen in hem zag. Maar goed, dat is een andere topic.
Vogel was juist heel erg goed. Ik denk dat het meer is dat jij van spectaculaire spelers houd? Ik heb zelf jaren op die positie gespeeld, en hou wel van een tactisch spelletje. Vogel en ook Simons waren hier subliem in. En wat betreft kone…. Hij kon echt goed voetbalken maar maakte het niet af, beetje net als Wijnaldum in zijn eerste seizoen bij ons.
 
Vogel was juist heel erg goed. Ik denk dat het meer is dat jij van spectaculaire spelers houd? Ik heb zelf jaren op die positie gespeeld, en hou wel van een tactisch spelletje. Vogel en ook Simons waren hier subliem in. En wat betreft kone…. Hij kon echt goed voetbalken maar maakte het niet af, beetje net als Wijnaldum in zijn eerste seizoen bij ons.
Ik vond hem teveel denken zoals Rosario. Te vaak breed en of terug.

Al denk ik wel dat Vogel beter was dan Rosario, om de doodeenvoudige reden dat ik in de tijd van Vogel nog niet gewend was aan dergelijk spel en het dus meer opviel.
 
1-5 3 keer Zahavi, 1 keer Ramalho, 1 keer Gakpo.
 
Ik ben benieuwd of we het niveau weer gaan laten zien. En of Gala er volle bak voor gaat, of stiekem al heeft opgegeven. Als we weer winnen is dat mooi, maar nog een 1-5 is wel veel gevraagd.
Wmb mag Teze nu beginnen en Cody ook uiteraard. Ook Propper ipv Van Ginkel zou ik leuk vinden, hoewel je Van Ginkel nu juist ritme moet geven.
 
Simons vond echt wel een fijne speler hoor! Was de perfecte opvolger van vogel. Kone was zo slecht nog niet, de rest was bagger
Iedereen was de perfecte opvolger van Vogel.
Als ik nog één commentator over "dat Zwitserse uurwerk" had gehoord was mijn tv het raam uit gegaan. 😫
Kone was zeker een aardige voetballer, die op een nogal ondankbare manier op transfer is gezet.

Ik hoop dat we ook deze voor de coefficiënten pakken. Zal wel een stukje lastiger worden, cimbom is hard voor schut gegaan.
 
Vogel was juist heel erg goed. Ik denk dat het meer is dat jij van spectaculaire spelers houd? Ik heb zelf jaren op die positie gespeeld, en hou wel van een tactisch spelletje. Vogel en ook Simons waren hier subliem in. En wat betreft kone…. Hij kon echt goed voetbalken maar maakte het niet af, beetje net als Wijnaldum in zijn eerste seizoen bij ons.

Helemaal mee eens. Die was zo complementair aan van Bommel. Hij miste niet vaak een wedstrijd. Maar als hij ontbrak merkte je dat direct.

Voor vanavond gewoon consolideren. Geen kaarten en blessures graag.
 
Helemaal mee eens. Die was zo complementair aan van Bommel. Hij miste niet vaak een wedstrijd. Maar als hij ontbrak merkte je dat direct.

Voor vanavond gewoon consolideren. Geen kaarten en blessures graag.
Gewoon lekker voetballen, niet gaan ingraven, dat hebben we wel gezien de laatste tien jaar en nog iets langer
 
Ik vind het toch nog spannend.

Ik deel je gevoel. Ergens toch bang voor een overrompelingsactie vanaf de aftrap, en dan moet je er niet een paar tegen krijgen. PSV heeft dit ook al lang niet meer meegemaakt: zo'n grote voorsprong verdedigen.

Vooropgesteld: dit moet gewoon goed gaan, maar een formaliteit is het zeker niet.
 
Ik deel je gevoel. Ergens toch bang voor een overrompelingsactie vanaf de aftrap, en dan moet je er niet een paar tegen krijgen. PSV heeft dit ook al lang niet meer meegemaakt: zo'n grote voorsprong verdedigen.

Vooropgesteld: dit moet gewoon goed gaan, maar een formaliteit is het zeker niet.
Kijk nog eens naar de selectie. Wordt een mooi seizoen.
 
Ben er wel redelijk gerust op, maar alles hangt voor mij af van het eerste kwartier. Als ze daar worden overrompeld en scoort Gala snel 1-0, dan voorzie ik nog een lastige avond. Als dat niet gebeurt, dan zeg ik 1-2 als uitslag.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan