Donyell Malen (A)

Mooie transfer.. ik focus mij te zeer op de Spaanse en Engelse competitie, maar dit is mooi voor Malen.. Mooie stap vooruit!
 
E7UU1Q6XsAIUsSz
Lachen; hij kan het dus wel:eek:
 
Ik ook niet. Kan ook aan het tenue liggen overigens; dat vind ik, net als het nieuwe PSV tenue, een beetje pyama-achtig overkomen. Weet niet of het een uitshirt is, ga er vanuit van wel, maar zo niet, een thuisshirt van Dortmund hoort niet voornamelijk wit te zijn imo.
PSV shirt wat Malen daar aan heeft vind ik niet zo mooi. Die van nu heeft wat meer uitstraling en het uitshirt van PSV lijkt helaas te veel op die paarse van een paar seizoenen terug.

Volgens mij is dat het training, inloop of derde shirt van Dortmund, inderdaad niet zo mooi. Het 21-22 thuis shirt is geel.
 
Mooie club voor een geweldig talent. Die gaat daar prachtige dingen laten zien; past perfect in die competitie met zijn snelheid en techniek. Leuk om te volgen; al is het nergens op tv las ik haha

Prima transfer dit voor alle partijen
 
Mooie club voor een geweldig talent. Die gaat daar prachtige dingen laten zien; past perfect in die competitie met zijn snelheid en techniek. Leuk om te volgen; al is het nergens op tv las ik haha

Prima transfer dit voor alle partijen
Tot 2022 is de Bundesliga nog op ESPN te zien.
 
De trainer van Dortmund zegt dat Malen niet fit was toen hij aankwam in Dortmund en dat hij daardoor nog steeds aanpassingsproblemen heeft. Niet fit en PSV, twee communicerende vaten…
Vreemd toch? En wij Frons maar raar aankijken deze zomer.
 
Het is een hele goede voetballer, is alleen niet koel genoeg of vrij genoeg in zijn hoofd om als nr 9 te fungeren. Is in mijn ogen veel meer een speler voor de flank of vlak achter de spits.
Gek genoeg gaat hij wel vaak voor eigen succes. Met te weinig rendement, dat dan weer wel.
Mijn aandacht zat meer op zijn mentaliteit een weerbaarheid. Bij ons ook vaak een verongelijkte houding en een droevige gelaatsuitdrukking en leek of hij zijn schouders snel liet hangen en zich niet in een wedstrijd kan knokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan