Pablo Rosario (M)

Ik zal als Pabliet van het eerste uur ook maar een duit in het zakkie doen.
Blij dat hij weg is gegaan, hij had hier helemaal niks meer te halen. Ook als hij goed speelde, was 1 slechte pass reden om hem af te keuren. Ik blijf hem een goeie voetballer vinden, die verticaal denkt. Dat onze laatste 3 coaches ook altijd een belangrijke plek voor hem zagen, zegt imo ook wel wat.
Feit blijft ook dat hij diep door de ondergrens kon zakken, en dat dat ook te vaak gebeurde. Heeft echt teveel slechte partijen gespeeld bij ons PSV.
Nu hopen dat hij een frisse start maakt bij Nice. Het is hem gegund, gouden jongen.
 

Zijn niveau bij Jong PSV en Almere City heeft hij nooit meer gehaald.
Hij was bij beide wekelijks de uitblinker.
Hopelijk krijgt zijn zelfvertrouwen een boost , wie weet komt hij weer bij Oranje. Miracles do happen.
Zijn wereldgoal tegen Inter is het enige wat me van hem zal bijblijven.
Mooi en nu doorselecteren.
Rigo, Thomas, Sadilek, Mauro, zelfs Guti, niet goed genoeg.
Alle 5 te weinig rendement.
Of hij is gewoon op datzelfde niveau gebleven; dat ligt namelijk (hopelijk:CENSORED:) lager dan het niveau PSV 1, al snap ik als men dat betwijfelt.
 
694


Au-revoir.png

Pablo

images

(Y) :bye:
 
Ik zal als Pabliet van het eerste uur ook maar een duit in het zakkie doen.
Blij dat hij weg is gegaan, hij had hier helemaal niks meer te halen. Ook als hij goed speelde, was 1 slechte pass reden om hem af te keuren. Ik blijf hem een goeie voetballer vinden, die verticaal denkt. Dat onze laatste 3 coaches ook altijd een belangrijke plek voor hem zagen, zegt imo ook wel wat.
Feit blijft ook dat hij diep door de ondergrens kon zakken, en dat dat ook te vaak gebeurde. Heeft echt teveel slechte partijen gespeeld bij ons PSV.
Nu hopen dat hij een frisse start maakt bij Nice. Het is hem gegund, gouden jongen.
Verticaal en soms ook te veel horizontaal, zoals zijn kapsel eigenlijk.
 
Ja, die had je niet aan kunnen zien komen. :drool: :grin:
Ik was ongeduldig en had het 't liefst gisteren al gedaan.
Gisteren...eh ik denk dat je dat al veel langer geleden had willen doen.
Jammer dat de transfer naar Sampdoria was afgeketst, samen met Hendrix voor 22M.
PSV wilde dat ze hier bleven. Hoe dom kun je zijn.

Off Topic: Ik kon niet meer reageren op de Chatweek 29, maar CNG MrKrateos heel veel sterkte met je dochtertje. Hopelijk is zij aan de beterende hand.
 
Gun iedereen het beste en dit is erg goed nieuws voor PSV. Pablo is ongeschikt en sommige mede ploeg genoten vinden het gek dat een deel van de supporters dit vinden. En dat vind ik weer gek.
 
We vervloeken Mino terecht regelmatig, maar zonder hem was deze transfer heel onwaarschijnlijk. Natuurlijk geen toeval dat Kluivert en Stengs nu ook bij Nice spelen en bij Mino onder contract staan. Neemt niet weg dat ik blij ben dat de Mino-stal behoorlijk uitgedund is bij PSV. Het is nooit goed als een zaakwaarnemer veel invloed heeft bij een club.
 
Ik zal als Pabliet van het eerste uur ook maar een duit in het zakkie doen.
Blij dat hij weg is gegaan, hij had hier helemaal niks meer te halen. Ook als hij goed speelde, was 1 slechte pass reden om hem af te keuren. Ik blijf hem een goeie voetballer vinden, die verticaal denkt. Dat onze laatste 3 coaches ook altijd een belangrijke plek voor hem zagen, zegt imo ook wel wat.
Feit blijft ook dat hij diep door de ondergrens kon zakken, en dat dat ook te vaak gebeurde. Heeft echt teveel slechte partijen gespeeld bij ons PSV.
Nu hopen dat hij een frisse start maakt bij Nice. Het is hem gegund, gouden jongen.

Gewoon op tijd gegaan. Was nu ook geen basisspeler meer, dus zijn waarde was alleen maar gezakt. Nu heeft PSV hem nog enigszins als basisspeler kunnen verkopen.
 
We vervloeken Mino terecht regelmatig, maar zonder hem was deze transfer heel onwaarschijnlijk. Natuurlijk geen toeval dat Kluivert en Stengs nu ook bij Nice spelen en bij Mino onder contract staan. Neemt niet weg dat ik blij ben dat de Mino-stal behoorlijk uitgedund is bij PSV. Het is nooit goed als een zaakwaarnemer veel invloed heeft bij een club.
Dit ja, 2 weg, nog 3 uit zijn stal bij PSV (Dumfries, Luckassen en Mo)
 
We vervloeken Mino terecht regelmatig, maar zonder hem was deze transfer heel onwaarschijnlijk. Natuurlijk geen toeval dat Kluivert en Stengs nu ook bij Nice spelen en bij Mino onder contract staan. Neemt niet weg dat ik blij ben dat de Mino-stal behoorlijk uitgedund is bij PSV. Het is nooit goed als een zaakwaarnemer veel invloed heeft bij een club.

This just in: vanwege positieve verhalen van Malen en Rosario zijn Madueke en Gakpo overgestapt naar Raiola.
 
Ik zou niet alles geloven wat voetbalsites beweren.
Het moest Bologna zijn en in een eerder stadium had ik al een link geplaatst.
Het stond in Corriere del Sport, een betrouwbaar medium.
22M zou lachwekkend zijn,maar wel goed voor onze penningmeester uiteraard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan