Donyell Malen (A)

Memphis heeft wel echt veel meegemaakt met onze club. Als kind hier neergestreken, was een moeilijke jongen maar is goed begeleid. In het eerste elftal hele pijnlijke momenten meegemaakt met als dieptepunt dat seizoen met Cocu waarin niks lukte voor de winterstop. Huilende jonkies die naar de fans troost zochten met Memphis die niet eens getroost kon worden. Hij was na alles echt dankbaar en had veel liefde voor PSV. Hij noemt nu nog af en toe PSV als hij praat over goede momenten van zijn carrière. De vergelijking tussen Memphis en Malen is ook een beetje gevoelsmens versus zakelijk persoon. Malen, tsja, hij is ook bij Ajax vroeg weggegaan laten we dat niet vergeten. Zijn recht natuurlijk, maar van hem verwachten dat hij bij ons wel langer blijft is niet logisch.
Memphis is ons kind, het kind van PSV, het moeilijke kind voor wie zowel Memphis zelf als PSV hebben gestreden om hem te maken tot wat hij is geworden later, het hard werkende kind, het meest gemotiveerde kind van de club. Het kind met een hoedje.
 
Memphis is ons kind, het kind van PSV, het moeilijke kind voor wie zowel Memphis zelf als PSV hebben gestreden om hem te maken tot wat hij is geworden later, het hard werkende kind, het meest gemotiveerde kind van de club. Het kind met een hoedje.
Ho ho is een kind van mijn dorp en VV Moordrecht. Geen woorden maar daden is het motto (de haven is dichtbij). Mo heeft een ander opvoeding genoten.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Wat mij een beetje stoort aan deze transfer is dat het kennelijk voor iedereen een A-B-C'tje is dat hij dit seizoen vertrekt. Hij is pas het vorige seizoen doorgebroken en zit pas aan het begin van zijn groeicurve. Mogen wij eindelijk ook een keer de vruchten plukken aan de volgende fase in de groeicurve van een speler? Zelfs toen Ronaldo in zijn eerste seizoen er 30 inprikte in de eredivisie bleef hij bij PSV. Malen staat nog 3 jaar onder contract bij PSV en de kans dat hij volgende zomer meer oplevert is aanzienlijk groot.
Maar de kans is er ook dat hij niet meer oplevert. Dat we het WK halen is niet zeker en ook niet of hij dan speelt. Dat we CL halen is niet zeker en of hij dan kan uitblinken ook niet. Dan moet je scoren en we hebben met Zahavi, Gakpo en Madueke ook mensen die kunnen scoren. Denk even aan Jurgenson een paar seizoenen geleden. De kans dat hij meer waard wordt is wel groot, maar of hij veel meer waard wordt dan na een goed EK? Zal dat "slechts" enkele miljoenen zijn (waarvan er dan een percentage naar andere partijen gaan) of tientallen miljoenen? Ik denk het eerste.

Daartegen staat het risico dat hij minder waard wordt, door een slecht seizoen (dat hoeft hij niet eens zelf te zijn, ook als het team slecht draait wordt hij minder waard), of doordat hij minder vaak gaat spelen (bijvoorbeeld omdat de trainer met 1 echte spits wil spelen). Een blessure, vormdip, etc.

En dan ook nog wat al eerder is aangegeven. Als hij ervan overtuigt is uitgeleerd te zijn hier en hij weg wil... Als hij hier dan blijft dan denk ik dat hij nog steeds 100% geeft. Maar die 100% wordt onbewust misschien iets minder. Zijn reactie wordt iets chagerijniger waardoor de trainer en andere spelers iets bozer reageren...
 
Ho ho is een kind van mijn dorp en VV Moordrecht. Geen woorden maar daden is het motto (de haven is dichtbij). Mo heeft een ander opvoeding genoten.
Moordrecht nog vaak van gewonnen als puppy in de E, D, en C.
 
Toch een beetje vaag. Dit meld Borussia.:

Donyell Malen trained in Black & Yellow for the first time in the morning. He has received official permission from PSV Eindhoven to train. There are still final details to be clarified between the player and PSV, and only then can we definitively announce the transfer.

En wat hij nu zijn been breekt?
 
Toch een beetje vaag. Dit meld Borussia.:

Donyell Malen trained in Black & Yellow for the first time in the morning. He has received official permission from PSV Eindhoven to train. There are still final details to be clarified between the player and PSV, and only then can we definitively announce the transfer.

En wat hij nu zijn been breekt?
Ik schat wel zo in dat ze het daar wel over gehad hebben.
 
Malen: Dus als ik rechtdoor schiet, dan heeft de keeper em altijd?
Haaland: Je kunt beter een hoek kiezen, gaat ie er vaak gewoon in.
Malen: Ah, is dat het.
Haaland: Ik dacht, ik wacht even een paar maanden met die info, anders worden jullie nog Europees Kampioen en kan John zo het dubbele voor je vangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan