Pablo Rosario (M)

Uitstekend gedaan van De Jong! Hulde. Is zich aardig aan het herstellen de laatste 1.5 jaar van die dramatische Baumgartl zomer
 
2.5 jaar basisspeler en dan maar 6 miljoen vangen. Geeft wel aan dat het halve forum het toch wel goed gezien heeft al die tijd.
 

PSV zo goed als akkoord met OGC Nice en bedingt fors hogere prijs voor Rosario​

link

De transfer van Pablo Rosario naar OGC Nice is bijna in kannen en kruiken. PSV is op hoofdlijnen akkoord met de Franse club, voor een kaal bedrag van naar schatting zo'n 6 miljoen euro. Daarnaast zijn nog bonussen bedongen waarmee die hoofdsom nog verder kan oplopen.

De vlag kan pas uit als het officieel is. :cautious:
 
6 miljoen euro voor Rosario...prima deal JDJ !! Nu nog 20 miljoen euro voor Dumfries, 5 miljoen euro voor Bruma en 10 miljoen euro voor Ihattaren zien binnen te harken en PSV zit de komende 3 seizoenen financieel gezien op rozen.
 
Tja, hij moet inderdaad ergens beginnen. Voorlopig hebben we alle miskopen (Doan, Bruma, Baumgartl) nog gewoon onder contract en lijken we ze aan de straatstenen niet kwijt te kunnen.

Ik weet dat het hier bijna vloeken in een kerk is, maar zes miljoen vangen voor Rosario is niet zo bijzonder. Die jongen heeft echt wel z'n kwaliteiten (en ook z'n mankementen). Kwaliteiten waarvan ik denk dat ze in de fysieke Franse competitie goed van pas komen, vooral omdat hij tactisch en fysiek sterk is. Zes miljoen... Dat Overmars er 18 voor had gevangen laat ik even buiten beschouwing, maar tussen de 10-12 had toch wel moeten lukken.

Blij voor die jongen dat hij van de overdreven kritiek verlost is. Hopelijk doet hij het daar goed. Het ga je goed, Pablito.

We hebben ook wel een tikkie pech met de verhuren. Doan maakte zich zelfs geliefd maar Arminia is armlastig. In ieder geval hebben we wat salaris kunnen besparen en ze de kans gegeven zichzelf in de kijker te spelen.
 
Doan als stand-in voor een blessuregevoelige Götze: lijkt mij prima.

Dus Rosario is net zoveel waard als de aanvoerder en topscorer van Feyenoord.

Daar houdt de parallel wel zo’n beetje op. Ik verwacht in deze geen muurschilderingen of verbrandde vlaggen of oververhitte 80-jarigen of anti en pro BLM demonstraties.
 
Laatst bewerkt:
6 Miljoen voor een speler die niet zeker is van de basis is niet verkeert (zeker als er een doorverkoop percentage is of bonussen). Goed werk van de Jong als het waar is.

Wel jammer dat hij het niet heeft waar kunnen maken. Rosario was een van de spelers die ik het meest kon waarderen.
 
6 Miljoen voor een speler die niet zeker is van de basis is niet verkeert (zeker als er een doorverkoop percentage is of bonussen). Goed werk van de Jong als het waar is.

Wel jammer dat hij het niet heeft waar kunnen maken. Rosario was een van de spelers die ik het meest kon waarderen.
Opvallend dat je niet verkeerd wel verkeerd schrijft. :rolleyes:
Het kan verkeren. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan