Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
KqMBgDj.jpg

 
Moet dit, wat een zaadpot is dit altijd. De enige wedstrijd waar ik echt geen zin in heb.
Nou, de uitwedstrijd tegen Feyenoord valt voor mij ook echt in die categorie.
Maar is is klote. Of je verliest hem, niet lekker. Of je wint hem en er ligt meteen een dikke vette jinx op het seizoen.
 
Moet dit, wat een zaadpot is dit altijd. De enige wedstrijd waar ik echt geen zin in heb.
Normaal gesproken wel. Maar omdat het tegen Ajax is alvast een mooi moment om es te zien waar we nu echt staan (en om die gasten gewoon es lekker dwars te zitten door te winnen).
 
Verplaats deze wedstrijd aub knvb. 3 of 4 augustus tegen Celtic/Midtjylland (als we doorgaan) en daarna terugwedstrijd 10 aug. Mocht je dan weer doorgaan heb je de week daarna gelijk ED en nog een keer 17 of 18 en 24 of 25 aug wedstrijden voor CL voorronde. Lekker met een B team deze wedstrijd spelen CL belangen veel belangrijker nu.
 
Verplaats deze wedstrijd aub knvb. 3 of 4 augustus tegen Celtic/Midtjylland (als we doorgaan) en daarna terugwedstrijd 10 aug. Mocht je dan weer doorgaan heb je de week daarna gelijk ED en nog een keer 17 of 18 en 24 of 25 aug wedstrijden voor CL voorronde. Lekker met een B team deze wedstrijd spelen CL belangen veel belangrijker nu.
B-elftal, geen probleem.
 
Ik moest wel effe grinniken eigenlijk.
Op eieren lopen omdat er anders ergens een tampon scheef gaat lijkt me niet nodig bij zo'n onschuldig onderwerp.
Soms ben ik blij dat ik niet in plaatjes denk... Had Rico de opmerkingen zonder mij te quoten gemaakt geen probleem. Nadat ik net aangeef in t Mo topic dat ik t gezeur lichtelijk beu ben kon ik m nu ff minder hebben. Snap dat ie de grap maakt, maar was m gewoon ff niet voor mij.
 
Soms ben ik blij dat ik niet in plaatjes denk... Had Rico de opmerkingen zonder mij te quoten gemaakt geen probleem. Nadat ik net aangeef in t Mo topic dat ik t gezeur lichtelijk beu ben kon ik m nu ff minder hebben. Snap dat ie de grap maakt, maar was m gewoon ff niet voor mij.
giphy.gif


Als we allemaal hetzelfde dachten was er geen zak aan hier op het forum.
 
Ik zou echt gewoon jong psv sturen CL is belangrijker.
Van mij mogen ze heel die fruitschaal skippen, zorgt elk jaar voor problemen.
 
Klopt, daarom ben ik nu de eikel die de grap niet leuk vindt zodat niet iedereen er om lacht ;P

Ik vind het dan weer jammer dat je niet aan het collectief denkt op het forum...

Verder wedstrijd die er voor gaat zorgen dat er ergens in Nederland een fruitschaal wekelijks opgepoetst moet gaan worden. Niet aan...
 
Ik vind het dan weer jammer dat je niet aan het collectief denkt op het forum...

Verder wedstrijd die er voor gaat zorgen dat er ergens in Nederland een fruitschaal wekelijks opgepoetst moet gaan worden. Niet aan...
Eenheid in diversiteit.
En ja, die fruitschaal, ach... nadeel van m verliezen is dat een deel van de supporters van de tegenstander zulks flink uitmelken. Maar t is begin augustus en thuiswerken geldt nog tot september, dus ook dat is overkomelijk :).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan