Oefenwedstrijden

Weet niet bij welk topic het hoort, maar lees net dat de beloften meedoen aan een pilot met allerlei nieuwe spelregels. Zuivere speeltijd, geen inworp maar met de voet of indribbelen, tijdstraf bij geel. Ben benieuwd!
 
Weet niet bij welk topic het hoort, maar lees net dat de beloften meedoen aan een pilot met allerlei nieuwe spelregels. Zuivere speeltijd, geen inworp maar met de voet of indribbelen, tijdstraf bij geel. Ben benieuwd!

Oke spuit elluf! ;P

 
Toch nog een heel klein lucifer-lansje dan; Ik zag Max gisteren meerdere ballen voor het doel slingeren waar geen enkele PSV'er tegenaan kon lopen omdat ze niet in positie waren.

Ik vin moeluk.

Er zijn zat tegens, maar ook zat voors te verzinnen.
Laat ik het zo zeggen: "Ik denk niet dat Luuk de ideale kandidaat is. Maar ik zou ook niet weten welke haalbare speler dat dan wél is. Dus het is niet zo dat hij moet komen, maar mocht hij komen dan ben ik ook niet heel erg teleurgesteld."

Ik kan me nog een last minute binnenkomende transfer van ene Stef Nijland herinneren. Daar stond ik 'ietsje' negatiever tegenover.
100 keer liever Luuk terug bij PSV dan zo'n Nijland-scenario, wat mij betreft.:grin:
Het is niet zo moeilijk hoor, volgens mij. Wie van de aanvalllers, muv Zahavi, want die zal altijd spelen bij Schmidt, wil je eruit halen voor Luuk: Gakpo, Gotze of Madueke?
 
Je kan ook Noni doorschuiven en samen met Luuk of Eran. Dan Ihattaren op plek rechts (of Gotze).
We spelen nu toch maar met 1 spits, in het 4-2-3-1 systeem? Dat is volgens mij de allervoornaamste/enige reden dat we gisteren ruim winnne n en leuk voetbal spelen. Alsjeblieft niet terug naar dat zaaddodende 4-2-2-2, waar de aanval afhankelijk is van Max en Mwene/Teze voor aanvoer
 
Het is niet zo moeilijk hoor, volgens mij. Wie van de aanvalllers, muv Zahavi, want die zal altijd spelen bij Schmidt, wil je eruit halen voor Luuk: Gakpo, Gotze of Madueke?
Dat kan per wedstrijd verschillen lijkt me?
De speler die op dat moment minder in de wedstrijd zit, of geblesseerd is geraakt oid. Óf de gene die op de centrale positie staat, terwijl de wedstrijd vraagt om een (kopsterk) breekijzer.
Je hoeft 'm niet aan één naam te koppelen toch?
 
Hier, Ihattaren in de basis. Die werd gisteren gewoon gespaard voor vandaag. Niet zo de drama queens uithangen mensen :maniac:
Ach, je kan wel redeneren, waarom nog een kwartier laten invallen als ik m morgen fit aan de start wil zien om te kijken hoe hij het oppakt. Als hij komende 3 wedstrijden weinig tot geen minuten maakt dan ga ik mij wel zorgen maken, nu nog niet joh.
 
Dat kan per wedstrijd verschillen lijkt me?
De speler die op dat moment minder in de wedstrijd zit, of geblesseerd is geraakt oid. Óf de gene die op de centrale positie staat, terwijl de wedstrijd vraagt om een (kopsterk) breekijzer.
Je hoeft 'm niet aan één naam te koppelen toch?
Klopt, maar, zoals al eerder gemeld, hij is eigenlijk veel te duur om als pinchhitter te fungeren. En wat mij beftreft, zijn de genoemde 3 spelers, en ook Mo een paar klassen beter dan Luuk. En Luuk en Zahavi samen, lijkt me ook een slecht idee. Kortom, goede speler Luuk, vechter, publiekslieveling, maar we hebben hem echt niet nodig. Als we een vervanger voor Malen halen, een talent die snel is en zelf kansen kan creeren.
 
Klopt, maar, zoals al eerder gemeld, hij is eigenlijk veel te duur om als pinchhitter te fungeren. En wat mij beftreft, zijn de genoemde 3 spelers, en ook Mo een paar klassen beter dan Luuk. En Luuk en Zahavi samen, lijkt me ook een slecht idee. Kortom, goede speler Luuk, vechter, publiekslieveling, maar we hebben hem echt niet nodig. Als we een vervanger voor Malen halen, een talent die snel is en zelf kansen kan creeren.
Vind ik ook een steekhoudend argument.
Zoals ik al zei, er zijn zat voors maar (misschien wel meer) tegens te verzinnen.
 
Voor de geïnteresseerden, Teutonia komt uit in de Regionalliga Nord, het 4e niveau van Duitsland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan