PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een beetje laat. Maar ik heb sinds Granada vorig jaar niet zo genoten van het niveau van ons team. Ik was even bang dat we het medio 1e helft begin tweede helft weer lieten lopen en zoals vanouds aan schijncontrole gingen doen, maar het gogme was aanwezig. Maudeke ook al door een paar keer slim een overtreding uit te lokken.

Wel was de 2-1 erg naief verdedigd. Bij hoge ballen in de 16 is het nog niet helemaal lekker zeg maar..

Wel een verschil of je Ginkel op het middenveld hebt of een Rosario. En met Gotze en Propper (sorry, te lui om de umlaut te plaatsen) staat er een geweldig middenveld.

Ik denk dat Schmidt zijn systeem heeft gevonden met eindelijk eens fatsoenlijke spelers. Als dit fit blijft heeft Ajax de uitdager te pakken in ieder geval..
 
Iets van juichen na de 2-1 en daarna werd er bier naar de Turken gegooid waarop vervolgens reactie kwam hoor ik via een vriend.

Goed, blijft allemaal dom natuurlijk. Supporters die hun kaart hebben uitgeleend aan Gala fans mag je ook lekker een verbod geven, genoeg andere die wel willen.

Over bier gesproken, de horeca was wel weer als vanouds. Hoorde dat er in de bovenhoek van het stadion geen bier meer was en bij ons was dus de bierleiding geklapt.
 
Een beetje laat. Maar ik heb sinds Granada vorig jaar niet zo genoten van het niveau van ons team. Ik was even bang dat we het medio 1e helft begin tweede helft weer lieten lopen en zoals vanouds aan schijncontrole gingen doen, maar het gogme was aanwezig. Maudeke ook al door een paar keer slim een overtreding uit te lokken.

Wel was de 2-1 erg naief verdedigd. Bij hoge ballen in de 16 is het nog niet helemaal lekker zeg maar..

Wel een verschil of je Ginkel op het middenveld hebt of een Rosario. En met Gotze en Propper (sorry, te lui om de umlaut te plaatsen) staat er een geweldig middenveld.

Ik denk dat Schmidt zijn systeem heeft gevonden met eindelijk eens fatsoenlijke spelers. Als dit fit blijft heeft Ajax de uitdager te pakken in ieder geval..
Tip voor volgende keer, de umlaut plaatsen gaat sneller dan de zin typen dat je daar te lui voor bent. 😂
 
Op rechts staat Mwene en Max staat op links hoe wil je dat invullen dan en ik vind dat beide spelers het prima hebben gedaan. Teze komt vanzelf en is voor mij geen back en zeker geen linksback. Teze is een prima back-up voor het huidige centrale duo.
Ik bedoelde Max op links; Boscagli en Ramalho centraal en Teze op rechts. Ik moet zeggen dat Mwene best wel potentie heeft; maar het lijkt er wel op dat nu zowel Max en Mwene verdedigend kwetsbaar zijn door hun aanvallende instelling. Als je dan Teze aan de rechterkant iets behoudender en defensief beter speelt dan kan dat Max weer compenseren. Daarnaast zie je aan de rechterkant dat Ginkel of Propper daar ook veel in die zone komen.
 
Naast de toegevoegde rust en ervaring met Ginkel en Ramalho was de duidelijkste en mooiste verandering wel de rol van Gotze ipv Malen. Daarmee was er veel meer variatie; duidelijkheid en belangrijker nog ruimte voor Zahavi. Malen en Zahavi liepen elkaar vaak in de weg en het werd heel druk en rommelig.

Heerlijk, nagenieten nog.
 

:ROFL: :ROFL: :ROFL:
 
Ik heb echt totaal het tegenovergestelde meegemaakt... Stewards die in paniek raakte toen we met Sunderland shirts het Newcastle vak in liepen... Alsof we levensmoe waren
Ik ben naar Olympique Marseille - PSV geweest in 2010(?). Wij wisten niet waar het stadion was dus zijn we met wat Franse supporters ernaar toe gegaan met de tram. Toen we daar aankwamen een zee van blauwe shirtjes en dus 4/5 man die daartussen liepen. Niets aan de hand, geen moment bedreigd gevoeld. Tot er opeens ME kwam, ons omsingelden en afvoerden naar het terrein waar de rest van de PSV supporters stonden te wachten. De ME oogden vrij zenuwachtig terwijl ik het gevoel had dat er niets aan de hand was.

Wellicht ook een kwestie van een verkeerde groep tegenkomen. Die heb je bij elke grote groep mensen, helaas ook bij PSV
 
Wil iemand me misschien uitleggen wat het gedoe is rond small en big club en Galatasaray of PSV? Ik heb het gemist blijkbaar
 
Wil iemand me misschien uitleggen wat het gedoe is rond small en big club en Galatasaray of PSV? Ik heb het gemist blijkbaar
Vanaf t moment dat de loting rond was riepen een aantal Gala supporters continue 'small club' op de socials onder ieder bericht wat PSV postte, dat is nu rechtgezet :sneaky:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal wedstrijden van Dortmund bezocht, en daar is het heel normaal dat er uitsupporters tussen de thuissupporters zitten. Alleen tegen rivalen als Schalke en Bayern houden ze die gescheiden.

Toch triest dat dit in Nederland niet kan, want niet alleen bij ons zou dat problemen opleveren. Bij velen toch dat domme hooliganisme waardoor het altijd weer gedoe is

En zelfs dat niet. Buiten het stadion al helemaal niet. Tenminste tegen Bayern. Tegen Schalke weet ik het niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan