Mohamed Ihattaren (M)

Maar jij was sowieso al geen fan.
Jij bent nu een beetje de Schmidt en Schmidt is jouw Mo.

En zo heeft iedereen zijn meninkjes en zijn favorietjes.
Klopt was en ben ik ook niet. Neemt niet weg dat Schmidt daar zit met een bepaalde verantwoordelijkheid richting de club en niet omdat hij daar moet zeggen wat ie echt denkt over zijn spelers. Dat deed ie over Rosario ook niet sterker nog, hij zei bijna dat Pablo over het water kan lopen..
 
Klopt was en ben ik ook niet. Neemt niet weg dat Schmidt daar zit met een bepaalde verantwoordelijkheid richting de club en niet omdat hij daar moet zeggen wat ie echt denkt over zijn spelers. Dat deed ie over Rosario ook niet sterker nog, hij zei bijna dat Pablo over het water kan lopen..
Ik heb er geen moeite mee dat hij dat zegt. Ik heb ook heel sterk het idee dat Mo vooral voor zichzelf bezig is op het moment. Daarnaast denk ik dat Schmidt het gewoon zat is dat het prinsje zo verschrikkelijk veel schijt heeft aan PSV.
 
Hebben wij het over deze quote? :

' Waarin hij zich nog moet verbeteren? Dan gaat het over betrouwbaarheid, tactische dingen, mentaliteit en motivatie."

Bron

Veel dodelijker dan deze heb ik ze niet gezien, de afgelopen 50 jaar :ROFL:

( Hoewel ik niets liever zie dan Mo, die dit seizoen zijn talent waarmaakt. Goed voor hem, goed voor PSV ) .
Ik heb de persconferentie gezien.. je kunt niet zeggen dat Schmidt om zaken heen draait.
 
Ik kan de statement van Schmidt van vandaag niet plaatsten, want dat was het. Zelfs Thomas en Rosario inbrengen maar geen Mo. Wat us nu het verhaal? Komt afgetraind terug, speelt super gemotiveerd in oefenwedstrijd...watsgeburt? De pest is dat Schmidt na dit seizoen ook weg is. Liep het contract nog 1 jaar langer door dan had het perspectief er heel anders uit gezien.
 
Ik kan de statement van Schmidt van vandaag niet plaatsten, want dat was het. Zelfs Thomas en Rosario inbrengen maar geen Mo. Wat us nu het verhaal? Komt afgetraind terug, speelt super gemotiveerd in oefenwedstrijd...watsgeburt? De pest is dat Schmidt na dit seizoen ook weg is. Liep het contract nog 1 jaar langer door dan had het perspectief er heel anders uit gezien.
Ach 1 oefenwedstrijd vind ik ook weinig zeggen. Zijn trainings ethiek zal wellicht iets lager zijn dan de bedoeling is en hij heeft zichzelf natuurlijk vorig seizoen 1 0 achter gezet. Dus ik vind het niet geheel onterecht. Laat hem maar stappen maken.

Klopt dat Schmidt maar 1 jaar contract heeft. Maar me gevoel zegt me dat als het goed gaat dat hij er nog wel 1 jaar aanplant (omdat vorig seizoen zo gek was)
 
Ik kan de statement van Schmidt van vandaag niet plaatsten, want dat was het. Zelfs Thomas en Rosario inbrengen maar geen Mo. Wat us nu het verhaal? Komt afgetraind terug, speelt super gemotiveerd in oefenwedstrijd...watsgeburt? De pest is dat Schmidt na dit seizoen ook weg is. Liep het contract nog 1 jaar langer door dan had het perspectief er heel anders uit gezien.

Ihattaren wil niet verlengen en ik denk dat Schmidt geen zin heeft in een speler die probeert een basisplek af te dwingen door te hopen dat de club zwicht voor het scenario waarin hij niet verlengt. Ik vind Ihattaren een fantastische voetballer, maar het is allemaal vooral veel ''kijk mij goed kunnen voetballen'', maar weinig rendement. Je ziet nu ook het koppie meteen weer hangen als het even tegenzit. Het seizoen is net begonnen en hij wil niet vechten voor zijn plek. Hij wil direct belangrijk gemaakt worden. Zo werkt het niet.
 
Ik kan de statement van Schmidt van vandaag niet plaatsten, want dat was het. Zelfs Thomas en Rosario inbrengen maar geen Mo. Wat us nu het verhaal? Komt afgetraind terug, speelt super gemotiveerd in oefenwedstrijd...watsgeburt? De pest is dat Schmidt na dit seizoen ook weg is. Liep het contract nog 1 jaar langer door dan had het perspectief er heel anders uit gezien.

Wordt net weer naar gevraagd. Diplomatiek antwoord. Zullen vast mensen ontevreden zijn over het antwoord.
 
Ihattaren wil niet verlengen en ik denk dat Schmidt geen zin heeft in een speler die probeert een basisplek af te dwingen door te hopen dat de club zwicht voor het scenario waarin hij niet verlengt. Ik vind Ihattaren een fantastische voetballer, maar je ziet nu ook het koppie meteen weer hangen. Het seizoen is net begonnen en hij wil niet vechten voor zijn plek. Hij wil direct belangrijk gemaakt worden. Zo werkt het niet.
Schmidt gaat niet over contracten en wie wel of niet gaat verlengen. Hij moet de beste spelers opstellen en niet de media willen laten zien dat hij zich niets aantrekt van hun aandacht voor Ihattaren. Hij voert over de rug an Mo een oorlog met de media… Als die vragen niet aan hem waren gesteld, dan was Mo vandaag ingevallen. Zo kinderachtig is hij en dat kunnen zijn vorige clubs wel beamen. Mo is fout geweest maar is momenteel erg sterk bezig. De beste spelers en fitte spelers moet opgesteld worden. Gakpo komt net terug van de vakantie en hij valt wel in maar een Mo die tegen Paok wel speelde niet…. Gelukkig heeft Thomas mijn ongelijk bewezen…
 
Ik kan de statement van Schmidt van vandaag niet plaatsten, want dat was het. Zelfs Thomas en Rosario inbrengen maar geen Mo. Wat us nu het verhaal? Komt afgetraind terug, speelt super gemotiveerd in oefenwedstrijd...watsgeburt? De pest is dat Schmidt na dit seizoen ook weg is. Liep het contract nog 1 jaar langer door dan had het perspectief er heel anders uit gezien.
En als je geen minuten krijgt kun je ook vrij lastig bewijzen dat je betrouwbaar bent.
 
Schmidt gaat niet over contracten en wie wel of niet gaat verlengen. Hij moet de beste spelers opstellen en niet de media willen laten zien dat hij zich niets aantrekt van hun aandacht voor Ihattaren. Hij voert over de rug an Mo een oorlog met de media… Als die vragen niet aan hem waren gesteld, dan was Mo vandaag ingevallen. Zo kinderachtig is hij en dat kunnen zijn vorige clubs wel beamen. Mo is fout geweest maar is momenteel erg sterk bezig. De beste spelers en fitte spelers moet opgesteld worden. Gakpo komt net terug van de vakantie en hij valt wel in maar een Mo die tegen Paok wel speelde niet…. Gelukkig heeft Thomas mijn ongelijk bewezen…

Ik weet niet of ik mee ga in je stelligheid over wel of niet spelen.

Ik vind het wel jammer dat Mo niet meer voorkomt in zijn plannen. Dat is het enige wat ik met stelligheid kan zeggen. De rest weten we niet.
 
Schmidt gaat niet over contracten en wie wel of niet gaat verlengen. Hij moet de beste spelers opstellen en niet de media willen laten zien dat hij zich niets aantrekt van hun aandacht voor Ihattaren. Hij voert over de rug an Mo een oorlog met de media… Als die vragen niet aan hem waren gesteld, dan was Mo vandaag ingevallen. Zo kinderachtig is hij en dat kunnen zijn vorige clubs wel beamen. Mo is fout geweest maar is momenteel erg sterk bezig. De beste spelers en fitte spelers moet opgesteld worden. Gakpo komt net terug van de vakantie en hij valt wel in maar een Mo die tegen Paok wel speelde niet…. Gelukkig heeft Thomas mijn ongelijk bewezen…
Andersom, wie uit de basiself had jij er uit gelaten om Mo te laten starten?
 
Schmidt gaat niet over contracten en wie wel of niet gaat verlengen. Hij moet de beste spelers opstellen en niet de media willen laten zien dat hij zich niets aantrekt van hun aandacht voor Ihattaren. Hij voert over de rug an Mo een oorlog met de media… Als die vragen niet aan hem waren gesteld, dan was Mo vandaag ingevallen. Zo kinderachtig is hij en dat kunnen zijn vorige clubs wel beamen. Mo is fout geweest maar is momenteel erg sterk bezig. De beste spelers en fitte spelers moet opgesteld worden. Gakpo komt net terug van de vakantie en hij valt wel in maar een Mo die tegen Paok wel speelde niet…. Gelukkig heeft Thomas mijn ongelijk bewezen…
Op wat voor manier was hij dan ook kinderachtig bij z’n vorige clubs?
moet Mo voorrang krijgen omdat hij nu wel afgetraind lijkt terwijl hij het vorige seizoen er met de pet naar heeft gegooid? Hij moet z’n plek verdienen en daarbij wil hij niet verlengen. Menig club laat z’n spelers dan banken tenzij ze Messi of Ramos etc heten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan