PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar hij moet nog betrouwbaarder worden….
Dus jij vindt Marokkanen niet betrouwbaar :maniac:

Ach, ergens heeft Schmidt een punt, aan de andere kant heeft Mo in de voorbereiding ook wel laten zien dat hij het oppakt en stappen aan het zetten is. Verwacht dat ie vandaag ook wel 1/3e deel van de wedstrijd gaat meedoen.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Teze liefhebbers:

Hij heeft zelf gezegd voor RB te willen gaan en zichzelf niet als CV te zien.
Kunnen wij het maar raar vinden dat Ramalho de voorkeur krijgt, maar zelf vindt Teze dat blijkbaar prima.

En als RB heeft ie t gewoon niet zo super gedaan.

Lijkt me n logische opstelling gezien de voorbereiding.

:PSV:
"Maar zelf vindt Teze dat blijkbaar prima" dat heeft hij dus gezegd of is dit een aanname?
 
Goed starten veel druk zoals tegen PAOK en ook snel scoren. Als die snel valt dit gelijkt doorzetten en doorjagen naar de 2-0 daarna kan je anders spelen.
 
Sneijder zegt dat hij op een gelijk spelletje hoopt omdat hij er gespeeld heeft. Volgende keer maar weer Vd Vaart vragen 😁
 
Marcel Meijer is ook niet een hele beste presentator hé, hij doet zn best maar ‘t is niet wat.
 
"Maar zelf vindt Teze dat blijkbaar prima" dat heeft hij dus gezegd of is dit een aanname?
Een aanname op basis van wat ie heeft gezegd.

Laat ik t anders zeggen:
Als hij aangeeft voor RB te willen gaan en niet voor CV, dan zal ie niet moeten zeuren als er iemand anders op de CV plek staat.

Ik vind het niet zo slim van m want als CV heeft ie meer talent.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan