Mark van Bommel


Niet best. Het zijn nog maar oefenwedstrijden en een paar goede Bundesliga optredens doen alles vergeten, maar hoopvol stemt dat toch niet. Ik denk dat dit voor Van Bommel toch een wat grote vis is waar hij op gehapt heeft als trainersklus.
Obv twee oefenwedstrijden in een voorbereiding die nog zeker 4 weken duurt en een uitgedunde selectie, kun je zulke conclusies niet trekken. Als ze eind augustus wanneer alles echt begint er nog niet staan, dan kun je pas misschien iets zeggen. Bovendien is dit ook altijd goed voor een net aangestelde trainer: hij kan richting het bestuur zeggen dat de selectie nog niet voldoet en hij versterkingen nodig heeft. Ik neem aan dat hij het eeea heeft geeist toen hij werd aangesteld.
 
Obv twee oefenwedstrijden in een voorbereiding die nog zeker 4 weken duurt en een uitgedunde selectie, kun je zulke conclusies niet trekken. Als ze eind augustus wanneer alles echt begint er nog niet staan, dan kun je pas misschien iets zeggen. Bovendien is dit ook altijd goed voor een net aangestelde trainer: hij kan richting het bestuur zeggen dat de selectie nog niet voldoet en hij versterkingen nodig heeft. Ik neem aan dat hij het eeea heeft geeist toen hij werd aangesteld.
Vind ik ook. Niet te vroeg oordelen. Als hij straks rond de winterstop meer verloren heeft dan gewonnen, is het vroeg genoeg om 'Ik zei het toch' te zeggen.
 
Wederom een oefenpotje verloren. De vierde op rij.

"Op Twitter wordt al gesproken over de vraag of Van Bommel de kerst gaat halen als trainer van Wolfsburg."

Die malle Mark toch...
Ik zag de vraag voorbij komen of een trainer ontslagen kan worden wegens de belabberde voorbereiding.
Nu heb ik eerlijk gezegd geen idee hoe sterk de selectie van Wolfsburg is. Of het dit jaar een AZ, een Groningen of Pec is.
 
Wederom een oefenpotje verloren. De vierde op rij.

"Op Twitter wordt al gesproken over de vraag of Van Bommel de kerst gaat halen als trainer van Wolfsburg."

Die malle Mark toch...
Als ie niet oppast krijgt ie de primeur om nog voor de eerste competitiewedstrijd weer op straat te staan. Echt geen lekker begin voor een nieuwe coach die aan vertrouwen moet winnen bij zijn selectie en nog geen historie heeft van prijzen pakken als coach.
 
Als ie niet oppast krijgt ie de primeur om nog voor de eerste competitiewedstrijd weer op straat te staan. Echt geen lekker begin voor een nieuwe coach die aan vertrouwen moet winnen bij zijn selectie en nog geen historie heeft van prijzen pakken als coach.
Zeker niet. Tegelijk als hij de eerste competitie wedstrijd wint is iedereen direct de oefenwedstrijden vergeten
Dat scheelt.
 
Mocht hij de slechtst presterende coach in de geschiedenis van de Bundesliga blijken, dan kan hij altijd nog bondscoach worden via de Frank de Boer route 😜

Succes bij Wolfsburg kan nog steeds voor Mark maar het lijkt me toch verdomd moeilijk
 
Oei, in de oog van de naald doorbekeren tegen een vierdeklasser om alsnog uitschakeling te riskeren vanwege teveel wissels. De gifbeker moet wel helemaal leeg bij arme Markie. Ook al mag je hem niet, je gaat toch medelijden met ham krijgen zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan