Darts

Inderdaad, deze serie van 3 deze week laten iig weer iets van de oude v Gerwen zien.
Zo veel slechter dan normaal was ie nou ook weer niet. De concurrentie is alleen in korte tijd waanzinnigveel sterker geworden. Er zo langdurig zo bovenuit steken als Taylor deed gaat echt nooit meer gebeuren.
 
Zo veel slechter dan normaal was ie nou ook weer niet. De concurrentie is alleen in korte tijd waanzinnigveel sterker geworden. Er zo langdurig zo bovenuit steken als Taylor deed gaat echt nooit meer gebeuren.

Nee, mee eens. Taylor was heel goed, no question, maar in een hele andere tijd. Tegenwoordig is de concurrentie veel sterker, en zelfs in die tijd domineerde MvG vanaf 2013 tot ongeveer 2020/21.

Edit: hij was overigens wel slechter. Veel slechter op dubbels en scoren. Er was wel iets aan de hand.
 
Zo veel slechter dan normaal was ie nou ook weer niet. De concurrentie is alleen in korte tijd waanzinnigveel sterker geworden. Er zo langdurig zo bovenuit steken als Taylor deed gaat echt nooit meer gebeuren.
Nah, perioden waarin die veelal slechts 1 van de 3 pijlen in een triple kreeg, periode dat is heel weinig dubbels raakte, hij heeft echt wel een dalletje gehad in zijn presteren.
 
Nah, perioden waarin die veelal slechts 1 van de 3 pijlen in een triple kreeg, periode dat is heel weinig dubbels raakte, hij heeft echt wel een dalletje gehad in zijn presteren.
Ok, klein dalletje, is waar. Maar tegenwoordig wordt je dan tegen elke topdarter geslacht. Taylor heeft zeker ook dalletjes gehad, maar zijn tegenstanders stonden dan steevast te shaken als ze de kans hadden 'm af te straffen.
 
Ok, klein dalletje, is waar. Maar tegenwoordig wordt je dan tegen elke topdarter geslacht. Taylor heeft zeker ook dalletjes gehad, maar zijn tegenstanders stonden dan steevast te shaken als ze de kans hadden 'm af te straffen.
Daar heb jij een punt, gemiddelden liggen zeker hoger waardoor een dalletje ook meer opvalt.
Overigens heeft v Gerwen ook een tijd gehad waarin tegenstanders bezweken als ze m konden afstraffen, maar het onoverwinnelijke is er vanaf, waardoor hij dat psychologisch voordeel kwijt is.
 
Ja. Mooie scores zag ik. Clayton gewonnen van Aspinal. Dus Van Gerwen nu minimaal 2e in de tussenstand.
 

Was gister weer lekker op dreef, nu verzekerd van de halve finale.

Btw, de Zweedse partij die de rechten van de Formule 1 heeft gekocht heeft ook de Dart-rechten, dat gaat dus ook achter de decoder.
 

Was gister weer lekker op dreef, nu verzekerd van de halve finale.

Btw, de Zweedse partij die de rechten van de Formule 1 heeft gekocht heeft ook de Dart-rechten, dat gaat dus ook achter de decoder.
Bundesliga ook van ESPN af en naar deze partij.
 
Yups, nou volgde ik dat toch niet, maar F1 en darts toch wel deels. Afwachten wat voor pakket t wordt en wat de kosten zijn
Ik heb nog steeds het hele ESPN pakket. Eigenlijk toen er nog meer buitenlands voetbal op zat. Ik vond het nog wel leuk om af en toe de Duitse topclubs te zien. Maar eens kijken of ik mijn ESPN abbo moet aanpassen, want die Amerikaanse sporten volg ik niet.
 
ja bizar hè. Gaaf wel.

Mooie potjes. Van Gerwen wel weer enigszins in vorm. Dus wie weet…
Grootmuil van Gerwen eraf. Beroerd gegooid in met name zijn eigen legs en Clayton uitmuntend en met name op de finish. Iedereen maar dan ook iedereen proeft zijn kans tegen v Gerwen. Hij zelf kan het niet meer back uppen met een grote muil. Dus wat meer nederigheid zou gepast zijn.
 
Wisselvallig als het weer, V Gerwen vliegt er uit in de halve finale.
Tja ... Weer eens de deksel op de neus.

De nr 5 na de 1e fase en de nr 4 na de 2e fase Clayton gaat er met de titel vandoor. :lmao:
Het is hem gegund, want lijkt me wel een aardige kerel.
Toch een vreemde opzet zo. Zoiets als NEC dat als 7e van de 1e divisie promoveert. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan