Ik vind wel mooi bij Vasco de Gama in Brazilië dat de keeper het zelfde type shirt heeft als de veldspelers alleen dan in een andere kleur.
 
Ik vind wel mooi bij Vasco de Gama in Brazilië dat de keeper het zelfde type shirt heeft als de veldspelers alleen dan in een andere kleur.
Bij PSV zou dit niet zo goed werken. Keepers hebben meer baat bij een effen shirt, liefst in felle kleur. Dat maakt groter, voor 't zicht.
Althans, dat heb ik me ooit laten vertellen*.



*Discaimer
Ik heb me ook ooit laten vertellen dat Sinterklaas bestond.
 
Bij PSV zou dit niet zo goed werken. Keppers hebben meer baat bij een effen shirt, liefst in felle kleur. Dat maakt groter, voor 't zicht.
Althans, dat heb ik me ooit laten vertellen*.



*Discaimer
Ik heb me ook ooit laten vertellen dat Sinterklaas bestond.

Inzake je disclaimer. Die bestond ook.
 
Ik dacht eerst dat het niet zo mooi was maar nu ik beide shirts in het echt gezien heb vind ik ze stiekem toch erg mooi. Ik vond het Umbro logo ook heel lelijk maar achteraf is het met het ontwerp van het shirt toch een leuke combinatie.
 
nu ik het thuis shirt op het veld heb gezien, via de pc weliswaar, moet ik toch nog wel erg wennen aan de rooie mouwen. Verder vind ik de voorkant wel prima.
De zwarte vlakken aan de zijkant moet daarentegen een fout van de ontwerpers geweest zijn!
 
Je moet wel heel wat black label op hebben of enorm clubliefde blind zijn wil je dat ontiegelijk lelijke XXXXL witte vlek op de rug mooi vinden.
Ik probeer er aan te wennen maar het wilt maar niet lukken.
 
Je moet wel heel wat black label op hebben of enorm clubliefde blind zijn wil je dat ontiegelijk lelijke XXXXL witte vlek op de rug mooi vinden.
Ik probeer er aan te wennen maar het wilt maar niet lukken.

Of uit nostalgie het laatste shirt met 'onze' sponsor willen kopen, zoals ik.
 
Je moet wel heel wat black label op hebben of enorm clubliefde blind zijn wil je dat ontiegelijk lelijke XXXXL witte vlek op de rug mooi vinden.
Ik probeer er aan te wennen maar het wilt maar niet lukken.

Altijd gedacht dat Kwakkie uit Amsterdam kwam en dat Hilversum in zijn profiel stond om zijn liefde voor JvG te tonen, maar hij verraad zich vandaag en hij kom uit Utreg.
 
Even terug naar een ander onderwerp.
Is er al iets bekend over de nieuwe shirtsponsor? Is er een planning wanneer dit bekend zal worden? Zijn er leads/geruchten met bron?
 
Even terug naar een ander onderwerp.
Is er al iets bekend over de nieuwe shirtsponsor? Is er een planning wanneer dit bekend zal worden? Zijn er leads/geruchten met bron?

Leef je onder een steen? :D Haha, de nieuwe shirtsponsor is Umbro en de tenues zijn er ook al. Google het maar even .
 
Terug
Bovenaan Onderaan