Oefenwedstrijden

Mij niet, vind Sangare echt de minste op het veld. En ook overbodig, althans deze wedstrijd. Die Mwene en Ramalho verdedigen gewoon, dus helemaal geen blok op middenveld nodig.

Sangare jaagt ver door tot op de helft van de tegenstander, zit er vaak tussen en is zeker niet slecht in passing vandaag. Verder leuk dat je het in deze wedstrijd met Propper kan doen maar daar gaat het niet om, zou me een worst wezen of we deze winnen maar het team dat het tegen Gala moet doen heeft nu de kans om beter ingespeeld te raken.
 
Zahavi - Madueke
Gakpo - Götze
Van Ginkel - Sangaré
Max - Boscagli - Ramalho - Mwene
Drommel

Dat moet het dan volgende week maar worden. Opstelling met het niet meespelen/met transfers bezig-zijnde Malen en Dumfries in mijn achterhoofd.
 
Zahavi - Madueke
Gakpo - Götze
Van Ginkel - Sangaré
Max - Boscagli - Ramalho - Mwene
Drommel

Dat moet het dan volgende week maar worden. Opstelling met het niet meespelen/met transfers bezig-zijnde Malen en Dumfries in mijn achterhoofd.
Zou Gakpo al spelen? Zit niet eens bij de selectie vandaag toch? Lijkt mij te snel.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Zahavi - Madueke
Gakpo - Götze
Van Ginkel - Sangaré
Max - Boscagli - Ramalho - Mwene
Drommel

Dat moet het dan volgende week maar worden. Opstelling met het niet meespelen/met transfers bezig-zijnde Malen en Dumfries in mijn achterhoofd.
En het raar vinden dat het Nederlands elftal niks meer bereikt.
 
En het raar vinden dat het Nederlands elftal niks meer bereikt.

Grote talenten komen altijd wel bovendrijven. Teze dus ook als hij goed genoeg is. Nu heeft hij daadwerkelijk een sterke concurrent. Daar wordt hij alleen maar beter van, als hij het in zich heeft om een hoger niveau aan te tikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan