Nederlands Elftal

Op basis waarvan verdient Ten Cate het? De laatste serieuze club die hij getraind heeft was in 2007. En Cocu die gefaald heeft bij Fener en het slechts aardig heeft gedaan bij Derby. De enige trainers van de nieuwe generatie die het verdienen zijn Ten Hag en Bosz, maar die willen allebei niet.
 
Er werd gevraagd om voorbeelden. Deze namen zijn voorbeelden van trainers van die generatie. Doe nou niet net alsof dit de namen zijn die ik voorstel.
Maar ja, bottom line, liever een mindere trainer van in de 30, 40, 50 dan voor de zoveelste keer terug te vallen op de vergane glorie van weleer. Denk erover na dit te compenseren met aanvullende kennis en persoonlijkheid in het team. Er zijn meer wegen die leidden naar Rome en tijden veranderen. Het gaat echt niet alleen om de bondscoach. Stel je team slim samen.
 
Er werd gevraagd om voorbeelden. Deze namen zijn voorbeelden van trainers van die generatie. Doe nou niet net alsof dit de namen zijn die ik voorstel.
Maar ja, bottom line, liever een mindere trainer van in de 30, 40, 50 dan voor de zoveelste keer terug te vallen op de vergane glorie van weleer. Denk erover na dit te compenseren met aanvullende kennis en persoonlijkheid in het team. Er zijn meer wegen die leidden naar Rome en tijden veranderen. Het gaat echt niet alleen om de bondscoach. Stel je team slim samen.
Die mindere trainer van 40-50-60 is al geprobeerd, eerst met Blind en later met de Boer: beide hebben zich mogen blameren… En Cocu en /of Gio is Frank 2.0
 
Gewoon voor de bühne dit van de KNVB. Ze weten dat Louis het toch niet gaat doen, en kunnen ze later na het falen van Gio of een Cocu altijd zeggen dat Louis toch echt hun eerste keus was dus er niks aan kunnen doen.
 
Talent een kans geven en buiten de geijkte paden denken. Nieuwe generatie een kans geven of is de opleiding bij de KNVB campus zo beroerd dat ze altijd uitkomen in het bejaardentehuis.
Ah, een van de kroonprinsen van het trainersgilde, bijvoorbeeld een Alex Pastoor ofzo.. Ik kan mij van de afgelopen 10 jaar geen nieuwe trainer herinneren waarvan ik dacht van heej, dat gaat n grote worden. Heel misschien Jonk, maar dat lijkt mij wat vroeg.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ah, een van de kroonprinsen van het trainersgilde, bijvoorbeeld een Alex Pastoor ofzo.. Ik kan mij van de afgelopen 10 jaar geen nieuwe trainer herinneren waarvan ik dacht van heej, dat gaat n grote worden. Heel misschien Jonk, maar dat lijkt mij wat vroeg.
Dit, inderdaad.
Jonk moet eigenlijk eerst een topclub gaan trainen en dan kunnen we er meer over zeggen.
Toch zie ik in hem ook wel een toekomstige topcoach. Of, eigenlijk hoop ik dat vooral.
 
Tja, de KNVB vind zichzelf wel heel goed
site KNVB zei:
De KNVB is wereldwijd toonaangevend op het gebied van opleidingen voor trainer/coaches en scheidsrechters.
Een hoog wij van WC-eend gehalte wat mij betreft. Maar was dus op zoek naar namen van mensen die de afgelopen jaren naar boven zijn komen drijven uit die opleiding, daar is dus geen duidelijk overzicht van. Ook van de eerste divisie kan ik mij niet heugen dat er afgelopen jaren een trainer duidelijk bovenuit stak op bv tactisch vlak.

Aanvulling, de nieuwste lichting heb ik gevonden: Peter van der Veen, Bas Sibum, Edwin de Graaf, Ben Kinds, Dick Schreuder en Joseph Oosting. Ik word er nog niet heul enthousiast van.
 
Laatst bewerkt:
Ah, een van de kroonprinsen van het trainersgilde, bijvoorbeeld een Alex Pastoor ofzo.. Ik kan mij van de afgelopen 10 jaar geen nieuwe trainer herinneren waarvan ik dacht van heej, dat gaat n grote worden. Heel misschien Jonk, maar dat lijkt mij wat vroeg.
Van Bommel. Ik weet, als hij het bij Wolfsburg verneukt, wordt het wel heel erg lastig, maar ik zie het nog steeds wel in hem. Jonk is denk ik teveel een hele goede kracht voor achter de schermen. En als Bosz zijn vaste staf een keer inruilt voor wat meer realistisch tegengas, maakt hij ook kans om echt een toptrainer te worden. Ten Hag mist de allure om internationaal door te breken. Na alle successen met Ajax en dan niemand die zich serieus voor je meldt, dat zegt wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan