Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Die 2 extra kaarten moesten wel betaald worden. Alsnog een prijzige dag met de huidige brandstofprijzen. ;P
Ik lach, maar dat word wel wennen idd wanneer ik weer terug in NL ben. Ik vind de 1.56 per liter Euro95 al veel, jaartje terug zat ik onder de 1.30. En in NL komt de 2.00 grens al in de buurt las ik?!

(Ben half Fries, half Groninger hoor, ik begrijp je pijn). :p
 
Die 2 extra kaarten moesten wel betaald worden. Alsnog een prijzige dag met de huidige brandstofprijzen. ;P
En bij mij een duur aangeraden hotel 🤣

maar goed fijn om een flauwe denigrerende grap tegen te krijgen. Gelukkig kan ik op zo’n moment altijd vertellen dat ik gewoon Brabander van geboorte ben 👍😎
 
Jeetje je mag maar één kaart per PSV club card kopen voor PSV-Galatasaray.. Wilde samen met mijn broertje de wedstrijd bezoeken.
 
Jeetje je mag maar één kaart per PSV club card kopen voor PSV-Galatasaray.. Wilde samen met mijn broertje de wedstrijd bezoeken.
Dat vind ik zo irritant, zij snappen toch ook wel dat de meeste mensen met z’n tweeën willen gaan.
 
Dat vind ik zo irritant, zij snappen toch ook wel dat de meeste mensen met z’n tweeën willen gaan.
Meestal kan t ook dat je meerdere kaarten op 1 clubkaart kan halen, maar op basis van risico's wordt dat soms niet toegestaan heb ik het idee.
 
Dit lijkt me wel een soort risicowedstrijd, toch?
Ja, waarbij het risico vooral zit dat fans door elkaar heen komen te zitten. En van een bekerwedstrijd PSV - Utrecht een paar jaar terug weet ik dat sommige van onze fans daar slecht mee om kunnen gaan. Ligt wat dat betreft niet zozeer aan de andere fans maar het mix-risico om t maar ff zo te noemen.
 
Ik vind het eigenlijk wel het eerlijkst dat er één kaart per clubcard te bestellen is. Zo krijgen de meeste, trouwe supporters een kans om een kaartje te kopen.
 
Dat met die tijdslot die je moet selecteren is toch absurd? Als je straks pas laat een ticket hebt dan moet je 2.5 uur van te voren al aanwezig zijn? Zoiets kan alleen PSV bedenken
 
Hallo PSV fans!
Ik zou graag met een vriend PSV-Galatsaray willen bezoeken. Helaas komen we er net achter dat als je een ticket wilt kopen perse een clubcard nodig hebt. Aangezien wij geen clubcard hebben en ze ook niet meer beschikbaar zijn, kunnen we deze wedstrijd waarschijnlijk niet bezoeken. Heeft iemand hier een clubcard die ik kan lenen of tickets voor deze wedstrijd? Dat zou ik zeer waarderen…
 
Hallo PSV fans!
Ik zou graag met een vriend PSV-Galatsaray willen bezoeken. Helaas komen we er net achter dat als je een ticket wilt kopen perse een clubcard nodig hebt. Aangezien wij geen clubcard hebben en ze ook niet meer beschikbaar zijn, kunnen we deze wedstrijd waarschijnlijk niet bezoeken. Heeft iemand hier een clubcard die ik kan lenen of tickets voor deze wedstrijd? Dat zou ik zeer waarderen…
Dit is een automatisch antwoord.
Vragen van deze soort worden alleen beantwoordt nadat u eerst 6 maanden op regelmatige basis heeft bijgedragen aan de discussies op het forum.

Hopende u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
 
Nou grote twijfel of we überhaupt naar PAOK thuis kunnen qua corona, laat staan tegen Galatasaray als ze evenementen weer gaan skippen.
 
Dies ist eine automatische Antwort.
Fragen dieser Art werden erst beantwortet, wenn Sie sich 6 Monate lang regelmäßig an den Diskussionen im Forum beteiligt haben.

In der Hoffnung, Ihnen in Zukunft wieder zu Diensten zu sein.
Macht wenig Sinn.
Durch die Pandemie herrscht eine Ausnahmesituation und es besteht überhaupt keine Möglichkeit an Karten zu kommen, außer man hat eine Saisonkarte (aus dem Vorjahr!). Da aktuell ein Kauf ausgeschlossen ist, bleibt keine andere Option außer zu fragen.
 
Ben zelf 18 aug in Lissabon en zou daarom graag de wedstrijd willen meepakken. Echter heb ik nog nooit een buitenlandse uitwedstrijd meegepakt en heb ook geen idee waar ik die kaarten vandaan krijg. Via de Benfica site lukt niet want daar moet je “member” zijn en viagogo biedt de kaarten fors duurder aan. Mocht iemand ervaring/tips hebben dan hoor ik dat graag.😌
 
Goedemiddag, ik heb zelf een scc op de tweede ring van oost (vak VV) en heb een scc van een maat gekregen die eerste ring zit op oost (vak V). Wil eigk proberen de plek op de eerste ring te ruilen voor plek op tweede ring oost. Iemand interesse / die me verder kan helpen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan