Bruma (A)

Balen. Maar volgens mij heeft hij daar een topjaar gehad. Hij heeft toch gescoord?
Hij is beter in vorm geraakt ja. Vraag me af wat ze nu met hem van plan zijn. Als Nederland ver komt in het EK dan komt Gakpo wat later en heeft hij niet meegetraind. Als Bruma zn goede vorm meeneemt en hij traint goed, dan kan hij best geschikt zijn om achter de hand te hebben om de voorrondes door te komen tegen Galatasaray.
 
Hij is beter in vorm geraakt ja. Vraag me af wat ze nu met hem van plan zijn. Als Nederland ver komt in het EK dan komt Gakpo wat later en heeft hij niet meegetraind. Als Bruma zn goede vorm meeneemt en hij traint goed, dan kan hij best geschikt zijn om achter de hand te hebben om de voorrondes door te komen tegen Galatasaray.
Nou. Ik vraag me meer af wat die Grieken dan verwacht hadden? Ik vind al dat hij boven verwachting gepresteerd had.
 
Als we Bruma nou eens verkopen aan Ajax voor een klein bedrag met een vette doorverkooppercentage... ;)
 
Als we Bruma nou eens verkopen aan Ajax voor een klein bedrag met een vette doorverkooppercentage... ;)
Daar speelt ie never nooit niet, probeer m dan aan AZ te slijten, zou me niks verbazen als ie daar wel uit de verf komt.
 
Heeft de rust niet in het koppie. Te snel voor zichzelf. Zonde! Als hij et op zn heupen heeft is hij niet te houden. Maar ik zie het bij ons niet meer goedkomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan