Sam Lammers (A)

Als Sam Lammer en serieuze optie is voor PSV dan verspeelt JdJ werkelijk alle krediet. Wat een farce zou dat zijn zeg.

"Och jongen toch. Lukt het niet? Kom dan maar weer lekker bij ons een beetje kullen. Gemoedelijk en zo."

Hou op alsjeblieft.
Als hij gratis is kun je er over denken. ;)
Maar spitsen zijn altijd een beetje mentaal. En hij zal zeker onder een vergrootglas liggen Bij veel supporters. Lijkt me niet de beste omstandigheid om de carrière weer op te starten.
 
Als hij gratis is kun je er over denken. ;)
Maar spitsen zijn altijd een beetje mentaal. En hij zal zeker onder een vergrootglas liggen Bij veel supporters. Lijkt me niet de beste omstandigheid om de carrière weer op te starten.
Gratis, als in zonder salaris? Want anders is het nog steeds geld weggooien. Ik vind echt dat hij niets bij kan dragen aan het team. Niemand neemt iets van hem aan want hij is overal waar hij speelde door de mand gevallen Die jongen komt gewoon tekort voor elk niveau boven middenmoot Eredivisie. En dat is een heel bedenkelijk niveau tegenwoordig.

Hij wilde graag naar het buitenland. (Als ik het me goed herinner was de manier waarop ook niet heel leuk voor PSV destijds, maar ik kan me vergissen.)

Dus tegen Sam Jammers zeg ik: "Alsjeblieft, dit is wat je wilde, veel plezier ermee!"
 
Allereerst, denk je aan koop of huur? Koop is voor mij een no-go, jongen heeft nog te weinig gepresteerd om hem definitief deze kant op te halen.

Wat huur betreft, het is risicovol, Lammers zal (bij een deel van) de fans, onder een vergrootglas liggen, de kans dat na een paar slechte wedstrijden het sentiment tegen hem keert is aanwezig. Maar mocht JDJ m halen dan mag hij wat mij betreft de kans gewoon krijgen om zich te bewijzen.
Voor mij absoluut koop. Was altijd zeer gecharmeerd van hem en baalde toen hij vertrok.

Denk zeker dat hij niet minder is dan de spits die we nu hebben (nee, niet Malen ;) ). Maar ben duidelijk een van de weinige die dat vind. Mocht hij naar Feyenoord gaan dan denk ik dat dat een hele goede zet is van ze en dat wij spijt gaan krijgen dat hij niet naar ons gekomen is.
 
Voor mij absoluut koop. Was altijd zeer gecharmeerd van hem en baalde toen hij vertrok.

Denk zeker dat hij niet minder is dan de spits die we nu hebben (nee, niet Malen ;) ). Maar ben duidelijk een van de weinige die dat vind. Mocht hij naar Feyenoord gaan dan denk ik dat dat een hele goede zet is van ze en dat wij spijt gaan krijgen dat hij niet naar ons gekomen is.
Neem overigens aan dat Feyenoord m zou huren als hij überhaupt komt.
 
Voor mij absoluut koop. Was altijd zeer gecharmeerd van hem en baalde toen hij vertrok.

Denk zeker dat hij niet minder is dan de spits die we nu hebben (nee, niet Malen ;) ). Maar ben duidelijk een van de weinige die dat vind. Mocht hij naar Feyenoord gaan dan denk ik dat dat een hele goede zet is van ze en dat wij spijt gaan krijgen dat hij niet naar ons gekomen is.
Oh ik heb hem ook liever dan Zahavi. Meer opties met hem, en meer restwaarde. Maar hij mag nooit duurder zijn dan die 9 waarvoor we hem verkocht hebben.

Heb nog liever zo'n jongen als Hlozek ofzo. Lammers is een goeie voetballer, maar geen top.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Sam Jammers. Inlijsten in voorlichtingsboek die iedere jeugdspeler krijgt bij zijn eerste contract bij het hoofdstuk 'Kiezen op jonge leeftijd voor het buitenland is onverstandig voor je loopbaan'
Hij is nu 24 en heeft 1 flop seizoen in Italië gehad. Niet goed voor zijn track record maar hij heeft nog kansen genoeg om niet de nieuwe Zivkovic of Van Wolfswinkel te worden. Ik vind het wel bijzonder dat hij maar twee wedstrijden heeft mogen opdraven, dan ziet de trainer het gewoon echt niet in je zitten
 
Hij is nu 24 en heeft 1 flop seizoen in Italië gehad. Niet goed voor zijn track record maar hij heeft nog kansen genoeg om niet de nieuwe Zivkovic of Van Wolfswinkel te worden. Ik vind het wel bijzonder dat hij maar twee wedstrijden heeft mogen opdraven, dan ziet de trainer het gewoon echt niet in je zitten
Ik vind het meer bijzonder dat de trainer daar 2 wedstrijden voor nodig heeft.
 
Hij is nu 24 en heeft 1 flop seizoen in Italië gehad. Niet goed voor zijn track record maar hij heeft nog kansen genoeg om niet de nieuwe Zivkovic of Van Wolfswinkel te worden. Ik vind het wel bijzonder dat hij maar twee wedstrijden heeft mogen opdraven, dan ziet de trainer het gewoon echt niet in je zitten

Schmidt zag het in hem zitten. Dom van hem om juist op dat moment te gaan. Wel beste uitgaande transfer JDJ ooit
 
Terug
Bovenaan Onderaan