Ronald Koeman

williwaw

Aanvoerder
In het kader van het 100-jarig jubileum staan nu dagelijks een oud-PSV-ers in het spotlicht bij psv.nl. Vandaag dan Ronald Koeman. Ook hij heeft nog geen eigen topic?

Nu vind ik het in zijn geval moeilijk om hem in een hokje van Like of niet te plaatsen. Als voetballer veel voor PSV betekent, als trainer was ik niet kapot van hem, en nu wil ik hem niet eens meer aanhoren. Lastig..., maar ik ga voor de dislike.
 
Laatst bewerkt:
In het kader van het 100-jarig jubileum staan nu dagelijks een oud-PSV-ers in het spotlicht bij psv.nl. Vandaag dan Ronald Koeman. Ook hij heeft nog geen eigen topic?

Nu vind ik het in zijn geval moeilijk om hem in een hokje van Like of niet te plaatsen. Als voetballer veel voor PSV betekent, als trainer was ik niet kapot van hem, en nu wil ik hem niet eens meer aanhoren. Lastig..., maar ik ga voor de dislike.

Ik volg je hele overweging Will. Evolutie is niet altijd vooruitgang. Koeman is daar het levende voorbeeld van
 
Ik heb niets tegen hem en niets met hem. Dat ie nog veel succes moge hebben waar ie dan ook aankomt met zijn trein. (Y)
 
Ik heb niets tegen hem en niets met hem. Dat ie nog veel succes moge hebben waar ie dan ook aankomt met zijn trein. (Y)

Agreed. Prima coach, die je geen aankopen moet laten doen. En foute uitspraken over andere clubs, tsja, dat krijg je wel eens als je over concurrenten spreekt. Vind ik niet onoverkomelijk.

Verder lees ik verhalen dat Koeman de ideale opvolger van Van Gaal zou zijn, aangezien die na het WK stopt. Ben ik het wel mee eens, eigenlijk. Bij Oranje kan 'ie niks kopen, dus dan valt z'n zwakste punt meteen al weg.
 
Ronald+Koeman+strikt+zijn+veters.

Met het onderschrift: 'Ronald Koeman strikt zijn veters'

Die krant joh :lol:
 
In Engeland zijn de tienertoerkaarten alweer in omloop gebracht, Ronald springt op de eerste de beste trein !!
 
In Engeland zijn de tienertoerkaarten alweer in omloop gebracht, Ronald springt op de eerste de beste trein !!

Koeman is bij zijn huidige club op een moeilijk moment ingestapt en uitstekend gepresteerd. Vind dat hij een stap dik verdiend heeft.
 
Kwam deze documentaire over Koeman tegen op YouTube, waarin Koeman aangeeft dat als PSV zich voor hem gemeld had, hij bij PSV zou zijn teruggekeerd ipv naar Feyenoord te gaan. Pijnlijk voor Feyenoord :lmao::
 
Terug
Bovenaan Onderaan