Coronavirus

Na wat nader leeswerk: eens. Deze link stelde me op heel veel vlakken gerust over wat er onder de moterkap gebeurd (diepere mechanismen, niet t jip en janneke versimpelde plaatje).

En dan zie ik die berekeningen en het eerste wat ik in mijn hoofd hoor is mijn oude wiskundeleraar op de MTS "wegstrepen is géén wiskundige bewerking!"
 
En dan zie ik die berekeningen en het eerste wat ik in mijn hoofd hoor is mijn oude wiskundeleraar op de MTS "wegstrepen is géén wiskundige bewerking!"
Haha, dat is alsof mijn vriendin iets zegt over een outfit van een van de acteurs na afloop van n film en ik geen idee heb waar ze t over heeft. Ik vond de logica wel prettig over wat er met de eiwitten gebeurd en waarom het zeer onwaarschijnlijk is dat die je bloeddrukregulatie kunnen verstoren.
 
1580 conform het dasboard, maar hoe dan ook 1086 is mooi voor de donderdag. Volgende week alles onder de 1000?
Morgen zal het er om hangen, daarna zou t zeker moeten kunnen, 'slechtste' dag deze week lag nog steeds ruim 25% lager dan de week ervoor.
 
Morgen zal het er om hangen, daarna zou t zeker moeten kunnen, 'slechtste' dag deze week lag nog steeds ruim 25% lager dan de week ervoor.
Vandaag sluiten een aantal teststraten eerder ivm de warmte. Dus ik verwacht morgen sowieso cijfers onder de 1000.
 
Dat ruimte vaccinweigeraars misschien ook weer op. Probleem opgelost ;)
Zoals longkanker alle rokers opruimt en aids alle homo's die elkaar in de reet neuken, en de hart en vaatziektes die alle vetvreters opruimen, en alle auto's die de mensen die even niet goed opletten het eeuwige leven geeft. Of de dood die de hardloper wel even hard genoeg vindt hebben gelopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan