Joël Piroe (A)

Is gewoon een topper die minuten nodig heeft. Geloof me nou maar haha.
Zou kunnen.
bij Sparta was het niks, zijn invalbeurten waren beter. Maar dan is het een aardige laatbloeier. Zie je normaal niet zo bij topspitsen, dat is eerder weggelegd voor de types Weghorst.
Terugkoopclausule erbij van 5mio erop, en dan mag hij wat mij betreft voor 2mio gewoon gaan. Gewoon ff t city/angeliño contract aanpassen John! ;)
Geen gek idee!!
 
Zou kunnen.
bij Sparta was het niks, zijn invalbeurten waren beter. Maar dan is het een aardige laatbloeier. Zie je normaal niet zo bij topspitsen, dat is eerder weggelegd voor de types Weghorst.
T kan, maar met de huidige bezetting bij PSV maakt ie gewoon weinig kans, weer verhuren in de hoop dat hij gaat doorbreken is ook een risico, snap de verkoop dan ook wel.

Jammere is dat ik nog niets lees over een doorverkooppercentage, maar dat kan nog komen.
 
Helaas. Dacht ook dat het wat zou worden, maar als je je bij Sparta ook niet in beeld kunt spelen. Terwijl die maar weinig scoren. Tsja.
 
Helaas. Dacht ook dat het wat zou worden, maar als je je bij Sparta ook niet in beeld kunt spelen. Terwijl die maar weinig scoren. Tsja.
17 goals in 69 wedstrijden bij Den Bosch en ook bij Heerenveen geen super aantallen.
Ruud van Nistelrooij.
 
Leuk voor hem. Ik denk een leuke gozer, maar te licht voor PSV. Bij Sparta kwam het er ook niet uit, maar hopelijk in Wales wel.
 
Doorverkooppercentage is wel lekker, mocht hij toch ineens een perfecte match blijken met het Engelse voetbal. Prima dat hij gaat. Komt voor PSV tekort. Ik wens hem het beste verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan