Jong Oranje + Overige Jeugdteams

Nu zijn al mijn wissels gedaan, wat laat, maar beter laat dan nooit
Ze moeten nog 10 minuten en dan scoren 10 seconden voor tijd en dan nog een verlenging van een half uur en daarna nog een Penalty serie.
Het duurt nog wel een tijdje. :sleep: ;)
 
Toch wel bewondering voor het doorselecteren van Ajax. “De Wit, heel behoorlijke speler, maar niet goed genoeg voor ons.” En dus weer een plek vrij in de selectie voor een betere speler / een nieuw talent
 
Ben wel een beetje jaloers op al dat talent in Frankrijk en Duitsland. Als je dan ziet waar wij het de komende jaren moeten doen.
Al zou er een houdini act volgen zoals tegen Frankrijk, feit blijft dat het er niet zoveel toe doet. Wat dit jeugd EK vooral zegt is wat voor ongekende toekomst Frankrijk en Duitsland tegemoet gaat. Ik bedoel jong oranje in 2006 ook kampioen en als je kijkt waar die spelers terecht zijn gekomen....
 
Welke spelers uit dit jong Oranje hebben iets in het grote Oranje te zoeken? Bijlow, Rensch en wellicht Boadu?
 
Jammer, maar niet veel anders dan t grote oranje, die hebben de laatste 1.5 jaar ook aardig wat wedstrijden in het begin al verkloot.
 
Al zou er een houdini act volgen zoals tegen Frankrijk, feit blijft dat het er niet zoveel toe doet. Wat dit jeugd EK vooral zegt is wat voor ongekende toekomst Frankrijk en Duitsland tegemoet gaat. Ik bedoel jong oranje in 2006 ook kampioen en als je kijkt waar die spelers terecht zijn gekomen....
Dit jeugd EK hoeft ook niet veel over onze toekomst te zeggen. Spelers als Gravenberch, Gakpo, Ihattaren zijn er om diverse redenen er niet bij. Allerlei andere spelers kunnen nog onverwachts zich goed ontwikkelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan