Coronavirus

Engel is een irritant ventje met een domme mening uit een k*tfamilie (zijn vader had ook de volksport om de overheid voor de rechter te dagen) maar... Ik moet wel zeggen dat Willempie wel goed op de hoogte is. Bovendien erg goed dat hij het filmpje op de site laat staan.
Ja, hij heeft t filmpje laten staan. En een vervolgfilmpje gemaakt met nog 6 punten nav het gesprek met Chi, maar dan zonder Chi, dat durfde ie kennelijk niet meer aan..
 
Nederlands trollenleger verspreidt en coördineert desinformatie over vaccin

Wordt het niet tijd dat Wtitter, Facebook, etc. eens werk gaan maken van verificatie van individuen? Hele maatschappijen/landen worden ontwricht door dit soort kudthufters. Het kost de maatschappij miljoenen en is een bedreiging voor de volksgezondheid. Hebben we het over langere gevangenisstraffen, ik vind dit erger dan een moord.
 
Je bedoelt op een forum verscholen achter je nickname roepen dat mensen in de gevangenis horen? Iets met een pot, een ketel en zwart zien.
Misschien moeten we gewoon allemaal even dimmen.
Tja, maar als we hier allemaal oproepen dat JDJ moet dimmen, een kopje kleiner gemaakt moet worden en een forummer hem daadwerkelijk gaat opzoeken met een raketwerper dan is t wel ff van andere orde neem ik aan? (zie zaak v Ranst).
 
Misschien moeten we gewoon niet zo veel op social media zitten? Dit soort dingen gaan altijd compleet aan mij voorbij. Forum en Linkedin, meer doe ik niet.
Same here. Zit wel in een aantal app groepen, waar veel niet-zzp’ers precies weten hoe het zit met de ondernemers en mensen die geen COVID hebben gehad daar ook zo ontzettend veel van vinden. Beetje klaar mee.
 
Same here. Zit wel in een aantal app groepen, waar veel niet-zzp’ers precies weten hoe het zit met de ondernemers en mensen die geen COVID hebben gehad daar ook zo ontzettend veel van vinden. Beetje klaar mee.
tja, het is ook lastig, gekkies heb je overal, maar hoe gek zijn ze en corrigeert de groep ze (niet zozeer jouw app-groep, maar algemeen).

Je hebt er gradaties in

- roepen dat Covid niet bestaat
- roepen dat de overheid ons bewust kapot maakt
- roepen dat de overheid aangestuurd wordt door een overheersende elite
- roepen dat de overheid weg moet d.m.v. een revolutie
- roepen dat t tijd wrdt voor een burgeroorlog

En ja, in de krochten van het internet kom je groepen tegen (tot ca. 500 mens) waarin ook de regel zonder enige vorm van correctie geplaatst kan worden, en daar zit ergens wel een risico wat mij betreft.
 
Forum voor Democratie?
Valt me tegen, als dat je eerste gedachte bij het woord "forum" is.
Zit ik mij hier te beheersen om geen flauwe grap te maken tussen al deze serieuze materie....
Dan kan ik ook een grapje plaatsen:

60a630661c109-648140e4-4919-40f2-969e-e3cfff2bfa82.jpg
 
Nederlands trollenleger verspreidt en coördineert desinformatie over vaccin

Wordt het niet tijd dat Wtitter, Facebook, etc. eens werk gaan maken van verificatie van individuen? Hele maatschappijen/landen worden ontwricht door dit soort kudthufters. Het kost de maatschappij miljoenen en is een bedreiging voor de volksgezondheid. Hebben we het over langere gevangenisstraffen, ik vind dit erger dan een moord.
Wordt het niet eens tijd dat de overheid hier iets aan gaat doen? Blokkeren van trol accounts, verbod op anonimiteit op hjet web, ik zou zelfs pleiten voor preventieve opsluiting van Willem E.
 
Wordt het niet eens tijd dat de overheid hier iets aan gaat doen? Blokkeren van trol accounts, verbod op anonimiteit op hjet web, ik zou zelfs pleiten voor preventieve opsluiting van Willem E.
Censureren? En dan? Dan staat er niet 1 nieuwe Engel, maar staan er 4 nieuwe op. Monddood maken hoort niet in een democratie. Hoe erg je het er ook mee oneens bent. Strafbare feiten moeten bestraft worden, verder is het vrijheid van meningsuiting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan