FC Utrecht - PSV | Zondag 16 mei | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach wat had je verwacht... hopen dat AZ het niet op de heupen krijgt.. en Mvogo is gewoon een hele hele matige keeper.
En het ergste is dat we met Drommel zo'n zelfde keeper er bij hebben gehaald
Is allebei niks, Drommel is onze eerste miskoop voor het nieuwe seizoen
Klopt het zijn dezelfde soort keepers. Bij PSV leren het nooit met hun aankoopbeleid. Ik blijf fan van Unnerstall, maar ja...... een nieuwe trainer met zijn eigen gevolg.
 
Zou er dan iets spelen van een transfer rondom Madueke?
Als dat zo is mag Schmidt/PSV wel werken aan talent begeleiding. Top dat Teze dit seizoen is doorgebroken en Vertessen minuten krijgt maar Ihattaren en Madueke boeken op deze manier geen vooruitgang. Ben benieuwd hoe dit met een andere trainer/beleid was geweest.
 
Als dat zo is mag Schmidt/PSV wel werken aan talent begeleiding. Top dat Teze dit seizoen is doorgebroken en Vertessen minuten krijgt maar Ihattaren en Madueke boeken op deze manier geen vooruitgang. Ben benieuwd hoe dit met een andere trainer/beleid was geweest.
Lijkt me vooral Ihattaren zelf die het laat liggen. En Ihattaren vond toch dat PSV en Schmidt hem zo goed steunde of iets?
 
Lijkt me vooral Ihattaren zelf die het laat liggen. En Ihattaren vond toch dat PSV en Schmidt hem zo goed steunde of iets?
100% Ihattarens eigen fout denk ik. Maar vind wel frappant dat de 2 grootste talenten van de jeugdopleiding op zo'n makkelijke manier gepasseerd worden. Als dat bij Ihattaren alleen was gebeurt oke, maar nu gebeurt het ook al bij Madueke die kennelijk nog Vertessen voor zich heeft. Vind ik een zorgwekkende zaak.
 
Ondertussen komen Feyenoord-supporters illegaal de Kuip in. En de Feyenoord-spelers applaudisseren voor de fans. :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan