FC Utrecht - PSV | Zondag 16 mei | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
WVkeo26.jpg


79109_fullimage_ae_pre-match_047-fc-utrecht---psv.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Aan de ene kant hoop ik op Obispo, Noni en wellicht Vertessen, maar dit zou ook de afscheidswedstrijd kunnen zijn van Viergever, Malen, Dumfries en Rosario. Die wil je dan ook speeltijd geven.
 
maar dit zou ook de afscheidswedstrijd kunnen zijn van Viergever, Malen, Dumfries en Rosario. Die wil je dan ook speeltijd geven.

Viergever en Rosario hoeven geen speeltijd om te vertrekken, die mogen ook voor de wedstrijd al verkocht zijn en onderweg zijn naar hun nieuwe werkgever.
 
Viergever en Rosario hoeven geen speeltijd om te vertrekken, die mogen ook voor de wedstrijd al verkocht zijn en onderweg zijn naar hun nieuwe werkgever.
Dit zijn toch geen vervelende jongens, die geen afscheid verdienen?

Aan de andere kant, er is toch nog niemand zeker vertrokken? Alleen Dumfries heeft gezegd te willen vertrekken.
 
Op zich een dilemma qua opstelling. Je wilt misschien wat dingen uitproberen, maar je moet ook weer niet met 6-0 verliezen ofzo.

Heb ff gekeken, ESPN4. Heb je al wel gevonden hoe je de ziggo en espn koppelt?

Zo niet HIER is een bericht uit t vorige wedstrijdtopic waar e.e.a. wordt uitgelegd.
Ik blijf dat een vreemde opzet vinden. Ik heb dus ESPN4 normaal niet, maar via de app dan weer wel. En dat is dan altijd zo, denk ik...?
Wat is de gedachte erachter dat men het wel in de app en niet op TV kan zien? Ik cast het gewoon weer naar m'n TV, dus het eindresultaat is nagenoeg hetzelfde.
 
Op zich een dilemma qua opstelling. Je wilt misschien wat dingen uitproberen, maar je moet ook weer niet met 6-0 verliezen ofzo.


Ik blijf dat een vreemde opzet vinden. Ik heb dus ESPN4 normaal niet, maar via de app dan weer wel. En dat is dan altijd zo, denk ik...?
Wat is de gedachte erachter dat men het wel in de app en niet op TV kan zien? Ik cast het gewoon weer naar m'n TV, dus het eindresultaat is nagenoeg hetzelfde.
Dat deze normaal niet gebruikt wordt voor de eredivisie, dus hoef jij deze niet te zien als je alleen een eredivisie-abbo hebt. Komt dus tijdelijk tevoorschijn vanwege het gegeven dat we een compleet programma in 1x afwerken. En dan mag je 'blij' zijn dat PSV wordt uitgezonden, niet alle wedstrijden worden namelijk volledig getoond.
 
Dat deze normaal niet gebruikt wordt voor de eredivisie, dus hoef jij deze niet te zien als je alleen een eredivisie-abbo hebt. Komt dus tijdelijk tevoorschijn vanwege het gegeven dat we een compleet programma in 1x afwerken. En dan mag je 'blij' zijn dat PSV wordt uitgezonden, niet alle wedstrijden worden namelijk volledig getoond.
Ik vond het al achterlijk dat de vorige ronde ajax wel uitgezonden werd, want die hadden echt niks meer om voor te spelen. Ja, misschien voor de degradatiestrijd van VVV, maar de strijd om plek leek me toch interessanter. Er zijn ook meer PSV-supporters dan VVV-supporters mag ik hopen.
Maar dan deze ronde dus geen toegang meer tot ESPN4? Jammer.
 
Dat deze normaal niet gebruikt wordt voor de eredivisie, dus hoef jij deze niet te zien als je alleen een eredivisie-abbo hebt. Komt dus tijdelijk tevoorschijn vanwege het gegeven dat we een compleet programma in 1x afwerken. En dan mag je 'blij' zijn dat PSV wordt uitgezonden, niet alle wedstrijden worden namelijk volledig getoond.
Volgens mij waren alle wedstrijden live te volgen, hoor.
 
Ik vond het al achterlijk dat de vorige ronde ajax wel uitgezonden werd, want die hadden echt niks meer om voor te spelen. Ja, misschien voor de degradatiestrijd van VVV, maar de strijd om plek leek me toch interessanter. Er zijn ook meer PSV-supporters dan VVV-supporters mag ik hopen.
Maar dan deze ronde dus geen toegang meer tot ESPN4? Jammer.
Wel toegang omdat het eredivisie betreft dacht ik.
 
Gelijkspel is een must keer 5-3-2 spelen:
.————-—Unnerstall———————
Dumfries-Teze-Bosgacli-Viergever-Max
———Sangare-Ginkel-Gakpo———-—-
.————Vertessen-Malen—————-
 
Ik doe deze voorspelling:
AZ wint met 2-0
PSV verliest met 8-0.
PSV daardoor tóch tweede in de eindrankschikking.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan