PSV - PEC Zwolle | Donderdag 13 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als deze trainer blijft zal dat niet veranderen en er moeten er zeker een paar weg, waarvan Rosario de eerste moet zijn. Het mannetje zit een paar keer wissel en ipv jezelf laten zien en knokken sjokt hij over het veld met een instelling van mij boeit het allemaal niet zo!
Op het gevaar af een nieuwe discussie uit te lokken vind ik dit overdreven. Rosario deed en doet over het algemeen zijn best. Hij is helaas beperkt in zijn voetbal capaciteiten en ik zie ook geen verbetering, de ene wedstrijd wat beter, de volgende weer minder. Gaat ook erg weinig dreiging vanuit. Maar met zijn instelling is weinig mis en ik kan me voorstellen dat hij onzeker is na alle kritiek (vaak terecht, maar niet altijd)
 
Wat een schijtzooi. Heel de middag mezelf afgezonderd van allerlei media met de bedoeling later lekker de wedstrijd te kunnen kijken wordt het niet uitgezonde via Ziggo. Wtf echt. Her - Fey, Ajax - VVV en het schakelprogramma. Ik heb toch gewoon en Eredivisie abbo.

Hoe speelde van Ginkel? Kon Madueke nog iets? Hoe was Boscagli? Zoveel vragen nu.
 
Wat een schijtzooi. Heel de middag mezelf afgezonderd van allerlei media met de bedoeling later lekker de wedstrijd te kunnen kijken wordt het niet uitgezonde via Ziggo. Wtf echt. Her - Fey, Ajax - VVV en het schakelprogramma. Ik heb toch gewoon en Eredivisie abbo.

Hoe speelde van Ginkel? Kon Madueke nog iets? Hoe was Boscagli? Zoveel vragen nu.
Ik heb hem gezien op espn4, zit die niet in Ziggo?
Van Ginkel speelde super, loopt zoveel beter sinds hij vanaf de start speelt. 1e tegen doelpunt was overigens 100% zijn schuld.
Madueke speelde uiterst ongelukkig, kan me bijna geen geslaagde actie herinneren.1e helft was goed, hoewel veel 100% kansen gemist in begin, gelukkig een knullig eigen doelpunt om ze op gang te helpen.
 
Wedstrijd niet gezien door andere plannen, vandaag lekker op m’n gemakje terug kijken. Begreep dat Vertessen het leuk deed, dus ben benieuwd.
 
Ik heb hem gezien op espn4, zit die niet in Ziggo?
Van Ginkel speelde super, loopt zoveel beter sinds hij vanaf de start speelt. 1e tegen doelpunt was overigens 100% zijn schuld.
Madueke speelde uiterst ongelukkig, kan me bijna geen geslaagde actie herinneren.1e helft was goed, hoewel veel 100% kansen gemist in begin, gelukkig een knullig eigen doelpunt om ze op gang te helpen.
ESPN 4 valt onder het buitenlands voetbal-pakket van ESPN, dus als je alleen een Eredivisie-abonnement hebt kun je die niet ontvangen. Online werd wel alles uitgezonden, dus als alternatief kun je dat via de app naar je tv streamen (bv. met Chromecast).
 
ESPN 4 valt onder het buitenlands voetbal-pakket van ESPN, dus als je alleen een Eredivisie-abonnement hebt kun je die niet ontvangen. Online werd wel alles uitgezonden, dus als alternatief kun je dat via de app naar je tv streamen (bv. met Chromecast).
Maar waar werd dit dan online uitgezonden?
 
de hersenkronkels van trainers zijn inderdaad niet te ontwarren en vooral deze van Schmidt zijn niet te vatten.
Kijk je puur naar de resultaten dan heeft hij het zo slecht niet gedaan , overwintert in Europa en 2 e achter Ajax. Het heeft ook niet echt meegezeten, in Europ in de laatste minuut een goal tegen, tegen Ajax een belachelijke goal van Vertessen afgekeurd anders was het 2-0 ipv 1-1 geworden en dan de niet gegeven ride kaarten voor onze vrienden uit A’dam tel daar het Corona haar bij op.

klopt het zijn excuses maar ook een aantal feiten, geen top jaar zeker niet maar ook geen onvoldoende.
 
Kijk je puur naar de resultaten dan heeft hij het zo slecht niet gedaan , overwintert in Europa en 2 e achter Ajax. Het heeft ook niet echt meegezeten, in Europ in de laatste minuut een goal tegen, tegen Ajax een belachelijke goal van Vertessen afgekeurd anders was het 2-0 ipv 1-1 geworden en dan de niet gegeven ride kaarten voor onze vrienden uit A’dam tel daar het Corona haar bij op.

klopt het zijn excuses maar ook een aantal feiten, geen top jaar zeker niet maar ook geen onvoldoende.
Je zou ook kunnen stellen dat een goede trainer zijn systeem en tactiek bijschaaft aan de kwaliteiten /gebreken van de spelers die hij heeft en niet de spelers absoluut wil dwingen om zijn systeem/tactiek te blijven spelen.
Met de kwaliteiten van deze groep zou een andere trainer mogelijk/waarschijnlijk beter gedaan hebben , we zullen het nooit weten.
 
Je zou ook kunnen stellen dat een goede trainer zijn systeem en tactiek bijschaaft aan de kwaliteiten /gebreken van de spelers die hij heeft en niet de spelers absoluut wil dwingen om zijn systeem/tactiek te blijven spelen.
Met de kwaliteiten van deze groep zou een andere trainer mogelijk/waarschijnlijk beter gedaan hebben , we zullen het nooit weten.
We hebben wel o.m. door besmettingen wat selectie problemen gehad. Zowel voorbereiding plus langere periode voor de winterstop hebben daardoor overbelasting bij anderen veroorzaakt. Romero was eigenlijk al het eerste voorteken. Er zit dit seizoen een hoop pech bij..
 
Kijk je puur naar de resultaten dan heeft hij het zo slecht niet gedaan , overwintert in Europa en 2 e achter Ajax. Het heeft ook niet echt meegezeten, in Europ in de laatste minuut een goal tegen, tegen Ajax een belachelijke goal van Vertessen afgekeurd anders was het 2-0 ipv 1-1 geworden en dan de niet gegeven ride kaarten voor onze vrienden uit A’dam tel daar het Corona haar bij op.

klopt het zijn excuses maar ook een aantal feiten, geen top jaar zeker niet maar ook geen onvoldoende.
Hoezo niet zo’n slecht seizoen? 2e is geen prijs he en het voetbal vaak niet om aan te zien. Dan nog kansloos uitgeschakeld in de beker en europees uitgeschakeld door een zeer zwak olympiakos. Geen een topduel gewonnen nou wat een goed seizoen
 
Hoezo niet zo’n slecht seizoen? 2e is geen prijs he en het voetbal vaak niet om aan te zien. Dan nog kansloos uitgeschakeld in de beker en europees uitgeschakeld door een zeer zwak olympiakos. Geen een topduel gewonnen nou wat een goed seizoen
Nouja ik ben het met je eens dat het seizoen beter kan. In zowel punten als spel. Echter denk ik dat we qua resultaat niet slecht hebben gedaan gezien de volgende omstandigheden:
- Corona (Ajax nauwelijks last van gehad)
- Blessures. Denk aan een Gakpo en Götze die januari (belangrijke maand) moesten misten. Maar ook een talent als Ledezma, die zeker (gezien de overige blessures) een rol had kunnen betekenen. Zélfs Mauro, Thomas en Guti hebben veel blessure struggles gehad. Dat was denk ik pech.
- Ajax had gewoon een stabiel seizoen. Hierbij moest je gewoon tóp presteren en moest het een beetje meezitten. Als Ajax zondag wint dan behalen ze 88 punten (!). Dit heeft alleen PSV gehaald in de afgelopen jaren om kampioen mee te worden (https://www.voetbalweddenschappen.c...g-om-kampioen-te-worden-in-de-eredivisie.html). Dus zélfs zonder corona en blessures hadden we nog steeds niet zeker geweest van een kampioenschap. Ajax had een zwakt dit seizoen (centrale spits) en daar haalde ze in de winter gewoon een nieuwe speler voor. PSV had in de winter niet de middelen om zich te versterken zonder een uitgaande transfer (PSV werd zelfs wat zwakker door het vertrek van Hendrix).
- De beker verlies je tegen de uiteindelijke winnaar. En je verliest niet met 4-0 en je mist een sterkhouder (Gakpo o.a.). Dus heel kwalijk vond ik dat niet.
- Olympiakos was idd slecht. Tegelijkertijd was het wel heel zuur hoe we werden uitgeschakeld. Echter hebben we wel na 5(?) jaar de groepsronde (ternauwernood) overleefd. Dus een dikke onvoldoende was het qua resultaat ook niet.


Mee eens dat het wel schandelijk is dat we geen topduel hebben gewonnen. Ondanks dat er wat excuses te bedenken zijn we hier tekort gekomen. Er is ruimte voor verbetering en dat moet Schmidt brengen. Maar ik heb er zeker hoop in!
 
Je kan dus niet via Ziggo Espn 4 terugkijken. Alleen bij KPN kon dat. Wat een schijt zooi dit, dit is al de 2e wedstrijd die ik gewoon niet ff op mijn gemak kan terugkijken.
Zal hem ook niet terug willen zien. Een samenvatting volstaat prima.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan