PSV - PEC Zwolle | Donderdag 13 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom Vertessen wisselen? Omdat Noni anders weggaat, dat weet je toch.
Je weet wel, onze efficiëntste speler.
Maar er is juist, naar aanloop naar het volgende seizoen, bij een 4-0 stand wel de mogelijkheid om andere spelers hun kansen te geven.
Maar PSV wint hier moeiteloos, en AZ met hun superselectie laten de kans op een tweede plek bij Groningen gewoon liggen. Voorronde CL gehaald. Het is geen reden tot feest, maar ik ga er niet van vloeken. :PSV:
 
Ik vond dat Schmidt de wedstrijd de das om deed. Eerste helft was goed. Vertessen was toch wel lekker bezig. Waarom hem wisselen? Waarom van systeem wisselen? Waarom Viergever erin?

Op een gegeven moment speelde PSV met 2 linksbenige centrale verdedigers en een rechtsbenige linksback.

Ik snap er niks van. Waarom niet eens een keer doorjagen naar 5,6,7-0.
Schmidt heeft het hele seizoen de das om gedaan!
 
Beetje trots op mij Jaufe. Ik dacht zeg een keer niks de hele wedstrijd. Het is toch elke week hetzelfde verhaal en dat was ook zo dus dan heeft commentaar geen zin meer. Het wordt nog billen knijpen zondag :ROFL::ROFL::ROFL:
 
Beetje te trots Jaufe. Ik dacht zeg een keer niks de hele wedstrijd. Het is toch elke week hetzelfde verhaal en dat was ook zo dus dan heeft commentaar geen zin meer. Het wordt nog billen knijpen volgende week :ROFL::ROFL::ROFL:
Volgende week billenknijpen? Vertel, wat ben je van plan.

Of denk je dat we zondag 5-0 verliezen in Utrecht en AZ 5-0 van Heracles wint?

Btw, de 1e helft was weinig op aan te merken, na de 4-0 was de winst wel binnen. Kan je nog klagen over de wissels en het gepruts voorin, maar ach, dat nemen we maar voor lief.
 
Kan maar zo... :ROFL: :ROFL: want er gaat niets vanzelf bij ons 4 - 0 voor en dan toch nog 4 - 2
De bal is rond, maar dit scenario acht ik zeer klein. Sterker nog, de kans dat Utrecht spelers spaart met het oog op de Play-offs is sterk denkbaar. Andersom speelt AZ tegen een Heracles die nog een hele kleine kans heeft. Dus 10 doelpunten goed maken, die kans is echt heel klein.

Grootste overwinning AZ dit seizoen, 3 goals verschil, grootste verlies PSV, 2 goals verschil.
 
De bal is rond, maar dit scenario acht ik zeer klein. Sterker nog, de kans dat Utrecht spelers spaart met het oog op de Play-offs is sterk denkbaar. Andersom speelt AZ tegen een Heracles die nog een hele kleine kans heeft. Dus 10 doelpunten goed maken, die kans is echt heel klein.
Nee joh gaan we wel halen maar het is allemaal net niet dus je zal zien dat wij verliezen en AZ wint maar 10 goals is te veel.
 
Nee joh gaan we wel halen maar het is allemaal net niet dus je zal zien dat wij verliezen en AZ wint maar 10 goals is te veel.
Daarom, en dan hopen op een beter seizoen waarin we minder hoeven te zeiken op trainer / scheids / spelers :PSV: :PSV:
 
Daarom, en dan hopen op een beter seizoen waarin we minder hoeven te zeiken op trainer / scheids / spelers :PSV: :PSV:
Op de scheids zeik ik nooit want als je beter bent heb je daar geen last van. Als deze trainer blijft zal dat niet veranderen en er moeten er zeker een paar weg, waarvan Rosario de eerste moet zijn. Het mannetje zit een paar keer wissel en ipv jezelf laten zien en knokken sjokt hij over het veld met een instelling van mij boeit het allemaal niet zo!
 
Tuurlijk jij hebt genoten zeker? tegen een ploeg van niets PEC Zwolle, kinderhand is gauw gevuld!

Ja zodra het goed gaat, gaan we het niveau van de tegenstander erbij halen om het maar te relativeren. PSV deed in dat uur wat het moest doen. Daarna gaan ze kloten, maarja what's new.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan