PSV - PEC Zwolle | Donderdag 13 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Joh, vooraf vinden we het allemaal prima. Zelf winnen en AZ punten laten liggen.
En dat is gebeurd.
1e helft prima.
2e helft drama.

Lag t aan de wissels?
Zelfs met deze wissels hebben de spelers op het veld niet gebracht wat ze moeten brengen.
Ik vind het niet raar dat hij spelers minuten gunt aan t einde van het seizoen in een gespeelde wedstrijd. Maar dan mag je toch wel wat meer van ze verwachten?
Wat Rosario vandaag uitstraalde was echt om te janken.
Madueke had er ook niet veel zin in.
Teze vulde wel elke rol prima in die ie voor de kiezen kreeg. Waarom de ingevallen en volwaardige selectiespelers dan niet? (Behalve Obispo, deed het op zich prima)

Bezem door de selectie, en komend seizoen met frisse moed aan de slag.
 
Joh, vooraf vinden we het allemaal prima. Zelf winnen en AZ punten laten liggen.
En dat is gebeurd.
1e helft prima.
2e helft drama.

Lag t aan de wissels?
Viel mij op dat na Vertessen zn wissel de angel eruit was. PEC kon daardoor opschuiven.. Ook gingen we ineens 4-3-3 spelen..
 
Beetje egocentrisch, maar ach. Hij doet het gewoon weer voor je vandaag. Dit is veruit onze meest productieve speler dit seizoen. Het valt nog maar te bezien hoe het volgend seizoen zonder zijn doelpunten en meevoetballende kwaliteiten loopt.
is geen teamspeler of nochalant,chagrijnig en gaat niet naar alle spelers toe voor een felicitatie. Straalt nooit plezier uit.Verkopen en doorselecteren
 
Viel mij op dat na Vertessen zn wissel de angel eruit was. PEC kon daardoor opschuiven.. Ook gingen we ineens 4-3-3 spelen..

Kan me ook best vinden in het omschakelen naar een ander systeem in zo'n wedstrijd. Natuurlijk is de kans dan groot dat het spel dan minder wordt.
Maar dat verklaart nog niet het complete gebrek aan energie bij enkele wisselspelers (op cruciale posities).
Ander systeem of niet. Wissels of niet. Wat ons de 2e helft voorgeschoteld werd is niet daarmee te verklaren m.i.
 
PSV kennende waarschijnlijk een ploeg waar 3 zojuist vertrokken spelers nog vervangen moeten worden, waarvoor de onderhandelingen nog lopen.
Kan, maar ze hebben bij een overwinning van man u tot augustus de tijd! Ben het met je eens dat het meestal traag gaat! Maar net die 50 miljoen kunnen ze eerder toeslaan wordt gezegd
 
Och heden nu de azijnpissers niet meer kunnen janken dat we geenn2e gaan worden richten ze de pijlen op komend seizoen. Jongens t is lekker weer, ga in de tuin of op t balkon zitten. Trek wat open en geniet eens.

Het is hier flink aan het regenen anders :S:
 
Joh, vooraf vinden we het allemaal prima. Zelf winnen en AZ punten laten liggen.
En dat is gebeurd.
1e helft prima.
2e helft drama.

Lag t aan de wissels?
Zelfs met deze wissels hebben de spelers op het veld niet gebracht wat ze moeten brengen.
Ik vind het niet raar dat hij spelers minuten gunt aan t einde van het seizoen in een gespeelde wedstrijd. Maar dan mag je toch wel wat meer van ze verwachten?
Wat Rosario vandaag uitstraalde was echt om te janken.
Madueke had er ook niet veel zin in.
Teze vulde wel elke rol prima in die ie voor de kiezen kreeg. Waarom de ingevallen en volwaardige selectiespelers dan niet? (Behalve Obispo, deed het op zich prima)

Bezem door de selectie, en komend seizoen met frisse moed aan de slag.
Ik vond dat Schmidt de wedstrijd de das om deed. Eerste helft was goed. Vertessen was toch wel lekker bezig. Waarom hem wisselen? Waarom van systeem wisselen? Waarom Viergever erin?

Op een gegeven moment speelde PSV met 2 linksbenige centrale verdedigers en een rechtsbenige linksback.

Ik snap er niks van. Waarom niet eens een keer doorjagen naar 5,6,7-0.
 
Ik vond dat Schmidt de wedstrijd de das om deed. Eerste helft was goed. Vertessen was toch wel lekker bezig. Waarom hem wisselen? Waarom van systeem wisselen? Waarom Viergever erin?

Op een gegeven moment speelde PSV met 2 linksbenige centrale verdedigers en een rechtsbenige linksback.

Ik snap er niks van. Waarom niet eens een keer doorjagen naar 5,6,7-0.
Waarom Vertessen wisselen? Omdat Noni anders weggaat, dat weet je toch.
 
Ik vond dat Schmidt de wedstrijd de das om deed. Eerste helft was goed. Vertessen was toch wel lekker bezig. Waarom hem wisselen? Waarom van systeem wisselen? Waarom Viergever erin?

Op een gegeven moment speelde PSV met 2 linksbenige centrale verdedigers en een rechtsbenige linksback.

Ik snap er niks van. Waarom niet eens een keer doorjagen naar 5,6,7-0.
Wederom uiteindelijk een slechte wedstrijd. Alle omstandigheden waren aanwezig om een leuke pot te spelen. Laten we dit jaar afsluiten met 0 goede wedstrijden is kennelijk een doel
Van Schmidt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan