Willem II - PSV | Zondag 9 mei | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Moederdag, ik heb haar nog. Top is dat. Dus niets meegekregen.

Ik lees net dat W-2 geen schot op doel heeft gegeven. Klinkt goed.
Maar was het wat?
Was het middenveld soeverein?

(en dan ga ik nu dit topic lezen...en lees meteen dat meerdere forummers nog een (schoon)moeder hebben.)
 
Wedstrijd niet gezien door etentje bij schoonfamilie, hoe was het? Hoe deed van Ginkel het?
Van Ginkel vond ik overtuigend.
Hij speelde bijna 90 minuten, en hij kon zijn toegevoegde waarde laten zien.
Hij was bijna altijd aanspeelbaar, en hij bood zich ook actief aan als aanspeelpunt.
Op een overmoedig momentje na, waarin hij met een halve volley de bal veel te hard terugspeelde naar een van onze verdedigers (edit) een willem 2- aanvaller (edit) , was het een dikke 7.
Ik zie hem graag terug volgend seizoen.
 
Staan we al met 0-6 voor? Want Rosario zit op de bank, dus.....

Hopelijk wordt het wel 0-6.
Trap ik erin en ga ik op deze uitlokkingspoging reageren? Dit is namelijk de eerste post die over Rosario gaat, oftewel jij begint. Volgens mij vind je het gewoon ergens heel erg lekker dat er negatief over Rosario wordt gesproken, waardoor jij dan weer reageren kunt, beste Rosariobasher-basher.

Blijkbaar hebben alle sceptici hem niet gemist, want je krijgt geen geschreven reactie, behalve van mij dan nu.
 
Trap ik erin en ga ik op deze uitlokkingspoging reageren? Dit is namelijk de eerste post die over Rosario gaat, oftewel jij begint. Volgens mij vind je het gewoon ergens heel erg lekker dat er negatief over Rosario wordt gesproken, waardoor jij dan weer reageren kunt, beste Rosariobasher-basher.

Blijkbaar hebben alle sceptici hem niet gemist, want je krijgt geen geschreven reactie, behalve van mij dan nu.
Tuint die Humtoezje er toch weer in (vrij naar de WK-finale van '74)
 
Nou, doorpakken nu. Voor de zekerheid nog even dat doelsaldo omhoog krikken..

Met nog twee wedstrijden te gaan, heeft doelsaldo alleen zin als:

AZ gelijkspeelt en wint
PSV verliest en wint.

AZ wint en verliest
PSV twee x gelijk speelt.

Of het nou 2-0 bleef of 6-0, AZ moet dan dat ene potje met ongeveer 10-0 (meer) winnen tov PSV. Lijkt me niet al te realistisch.
 
Van Ginkel vond ik overtuigend.
Hij speelde bijna 90 minuten, en hij kon zijn toegevoegde waarde laten zien.
Hij was bijna altijd aanspeelbaar, en hij bood zich ook actief aan als aanspeelpunt.
Op een overmoedig momentje na, waarin hij met een halve volley de bal veel te hard terugspeelde naar een van onze verdedigers (edit) een willem 2- aanvaller (edit) , was het een dikke 7.
Ik zie hem graag terug volgend seizoen.
De rust aan de bal, geen gekke dingen doen. Positiespel. Inzicht en intelligentie. En gewoon passing die goed is.. Dan zie je toch het verschil met een Rosario..
 
Met nog twee wedstrijden te gaan, heeft doelsaldo alleen zin als:

AZ gelijkspeelt en wint
PSV verliest en wint.

AZ wint en verliest
PSV twee x gelijk speelt.

Of het nou 2-0 bleef of 6-0, AZ moet dan dat ene potje met ongeveer 10-0 (meer) winnen tov PSV. Lijkt me niet al te realistisch.
Dat is ook wel weer zo.. maar onze doelpunten voor ismet 69 goals voor te laag.. Ik had graag boven de 70 gestaan na vandaag..
 
0? heb er 1 tussen de palen gezien, en 1 voorlangs, dus toch zeker 2?
2 voorzetten gingen voorlangs en 1 voorzet werd door Mvogo gevangen.

Geen enkel schot door W2 gelost dus. Dat is voor t eerst sinds dat soort dingen sinds 2010 wordt bijgehouden, lees ik op VI.
 
2 voorzetten gingen voorlangs en 1 voorzet werd door Mvogo gevangen.

Geen enkel schot door W2 gelost dus. Dat is voor t eerst sinds dat soort dingen sinds 2010 wordt bijgehouden, lees ik op VI.
Dan zal dat t zijn geweest, keek met n half oog, waren bij schoonmoeder op bezoek..
 
Van Ginkel vond ik overtuigend.
Hij speelde bijna 90 minuten, en hij kon zijn toegevoegde waarde laten zien.
Hij was bijna altijd aanspeelbaar, en hij bood zich ook actief aan als aanspeelpunt.
Op een overmoedig momentje na, waarin hij met een halve volley de bal veel te hard terugspeelde naar een van onze verdedigers (edit) een willem 2- aanvaller (edit) , was het een dikke 7.
Ik zie hem graag terug volgend seizoen.
62 succesvolle passes (89%) zag ik net langskomen, mooi. Hopen dat Marco langzamerhand weer de oude wordt en wellicht volgend seizoen blijft en weer redelijk z'n oude niveau weet op te pakken. Wel verbaasd dat Rosario op de bank begon.
 
Serieus, deden ze dat?
Ik zeg: ‘Hè hè, eindelijk!’
Dit gebeurt toch heel vaak? Met name Sangaré staat vaak tussen de centralen en de backs dan hoog.
De rust aan de bal, geen gekke dingen doen. Positiespel. Inzicht en intelligentie. En gewoon passing die goed is.. Dan zie je toch het verschil met een Rosario..
Tegen een bedroevend en ongeïnspireerd Willem II. Ik heb het eerste half uur gemist, maar Van Ginkel is mij niet opgevallen.

Het viel mij op dat er juist weinig vooruit gespeeld werd. Dat zag ik eigenlijk alleen van Teze en Boscagli.

‘s Avonds zat ik nog een helftje Real - Sevilla te kijken. Zag ik het spel waar we PSV vaak om verfoeien. Inspiratieloos heen en weer getik rondom de 16 en zo af en toe een kansloze bal naar Benzema.
 
Dit gebeurt toch heel vaak? Met name Sangaré staat vaak tussen de centralen en de backs dan hoog.

Tegen een bedroevend en ongeïnspireerd Willem II. Ik heb het eerste half uur gemist, maar Van Ginkel is mij niet opgevallen.

Het viel mij op dat er juist weinig vooruit gespeeld werd. Dat zag ik eigenlijk alleen van Teze en Boscagli.

‘s Avonds zat ik nog een helftje Real - Sevilla te kijken. Zag ik het spel waar we PSV vaak om verfoeien. Inspiratieloos heen en weer getik rondom de 16 en zo af en toe een kansloze bal naar Benzema.
Hier stopten ze weer mee nadat Rosario het veld in kwam. Ineens was ook al het voetbal verdwenen. Met die 3 achterin hadden Teze en Boscagli regelmatig momenten waar ze voetbal verzorgde. Zonder Sangaré ertussen niet meer
 
Hier stopten ze weer mee nadat Rosario het veld in kwam. Ineens was ook al het voetbal verdwenen. Met die 3 achterin hadden Teze en Boscagli regelmatig momenten waar ze voetbal verzorgde. Zonder Sangaré ertussen niet meer
Sangaré speelde toch de hele wedstrijd? Nadat Schmidt de vleugelspelers eruit haalde, was de veldbezetting waardeloos.
 
Sangaré speelde toch de hele wedstrijd? Nadat Schmidt de vleugelspelers eruit haalde, was de veldbezetting waardeloos.
Ja, alleen toen Rosario er in kwam stond Sangaré niet meer tussen de verdedigers in balbezit. Gewoon weer naast Rosario. Voor Rosario wissel speelde psv zo in balbezit

Vertessen - Malen
Gakpo - Noni
Max - Van Ginkel - Dumfries
Boscagli - Sangaré - Teze
Mvogo
 
Ja, alleen toen Rosario er in kwam stond Sangaré niet meer tussen de verdedigers in balbezit. Gewoon weer naast Rosario. Voor Rosario wissel speelde psv zo in balbezit

Vertessen - Malen
Gakpo - Noni
Max - Van Ginkel - Dumfries
Boscagli - Sangaré - Teze
Mvogo
Ik heb Sangaré eigenlijk best vaak naar achteren zien gaan in wedstrijden van PSV waarbij hij tussen Teze en Boscali stond in de opbouw. Misschien dat hij daar nu langer bleef staan doordat Van Ginkel meer naar voren wil staan dan een Rosario.
 
Ik heb Sangaré eigenlijk best vaak naar achteren zien gaan in wedstrijden van PSV waarbij hij tussen Teze en Boscali stond in de opbouw. Misschien dat hij daar nu langer bleef staan doordat Van Ginkel meer naar voren wil staan dan een Rosario.
Ik vond Van Ginkel niet eens zo ver naar voren staan. Sangaré juist meer naar achteren. Doordat Sangaré daar ging staan konden Teze en Boscagli vrijer voetballen wat een aantal keer voor gevaar zorgde
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan