Willem II - PSV | Zondag 9 mei | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb die schoten dan niet gezien en ESPN meld het net ook even.
Schot voorlangs zou je als voorzet kunnen tellen. Mvogo heeft toch echt een vangbal gehad nadat een speler van W2 op de goal schoot dacht ik. Zou kunnen dat ik t gedroomd heb, t was vrij slaapverwekkend.
 
Tsss nou streeft Vertessen Noni ook al voorbij in t speler van de week topic voor deze week. Als ie weggaat ligt t aan jullie stemgedrag :maniac:
 
Waar was Götze nou eigenlijk?

Saaie en trage pot zeg. Ik snap nooit waarom ze niet voor meer goals gaan.
Götze is net geheel fit.
Maar dat is de hele selectie niet. :sleep: Al het hele seizoen. :sad:

Op Ihattaren na natuurlijk. Die is topfit. ;)
 
Het probleem dat Boscagli aan het begin van het seizoen in directe duels vaak werd afgetroefd heb ik ook al lang niet gezien. Die gast is van overbodig naar onmisbaar gegaan in 1 seizoen. Echt knap
Hij is nog jong, maar zijn pass en zijn inzicht ( en daardoor bijv ook zijn timing) zijn gewoon goed.
Van Ginkel speelt wel prima!
Zo de schoten van Sangare en Rosario kunnen we ook afschrijven voor vandaag +- 6 meter naast
Nog niet de Ginkel die hij was, maar veel meer een patron op het middenveld dan de anderen.
 
Nog niet de Ginkel die hij was, maar veel meer een patron op het middenveld dan de anderen.
Als Schmidt hem de volgende wedstrijden daar laat en het goed gaat, hoeven we denk ik niet per se een top middenvelder te halen denk ik. Zijn blessure gevoeligheid is wel een risico factor.
 
Plichtmatig wederom; zonde dat ze het niet wat leuker maken om naar te kijken.

Het loopt ook elke keer weer zo vol daar voorin met die 4 man voorop; zeker omdat veel tegenstanders er 5 tegenover zetten. Dan wordt het automatisch al hotseknotse met veel afvallende ballen. Heel soms gaat het heel snel en tikken ze er doorheen maar dat is maar soms.

Nog 2 potjes en dan zit dit vreselijke seizoen erop. Vooraf zoveel van verwacht met deze voorhoede. Helaas weinig van terecht gekomen. Hopelijk 2e plek en een heel sterk middenveld kopen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan