Willem II - PSV | Zondag 9 mei | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, doorpakken nu. Voor de zekerheid nog even dat doelsaldo omhoog krikken..
Doelsaldo staat wel redelijk vast voor deze wedstrijd al +6 (AZ wel meer voor dus gelijk zou voordeel voor hun zijn). Al wordt deze wedstrijd gewonnen komen daar ook weer doelpunten bij. Als AZ beide wedstrijden wint doet het doelsaldo er niet toe en als AZ een maal punten verspeelt in die 2 wedstrijden gaan ze nooit aan 7/8 doelpunten komen aangezien PSV ook doelsaldo erbij krijgt mochten ze winnen.
 
Het probleem dat Boscagli aan het begin van het seizoen in directe duels vaak werd afgetroefd heb ik ook al lang niet gezien. Die gast is van overbodig naar onmisbaar gegaan in 1 seizoen. Echt knap
Ja maar, ja maar, ga jij nu zeggen dat er spelers beter zijn geworden onder Schmidt o.O
 
FUCK. Kom je thuis en heb je de eerste helft al moeten missen.. Krijg je die lamluk van een Lea Driessen. Ik snap echt niet dat PSV er niets aan doet. De supporters zitten thuis en krijgen Lea. Hoe veel erger kan het nog worden.
 
Die Schmidt loopt maar te brullen tegen Noni, maar Malen doet niks en Max speelt ook niet een beste 2e helft. Zou hij een hekel aan Noni hebben. Overigens dat hij v Ginkel nooit een kans heeft gegeven zegt genoeg over ons trainertje.
 
Een paar keer...?? Al de hele wedstrijd...jammer dat we geen backup voor zijn positie hebben momenteel...anders had ik hem allang gewisseld...Max speelt al heel wat maanden stukken minder dan voor de winterstop.
Ik was wat genuanceerd..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan