Coronavirus

Hier heeft onderzoek uitgewezen dat de scholen niet bovenmatig bijdragen aan de verspreiding van Corona. Is natuurlijk niet direct te kopiëren naar de Nederlandse situatie. Want met de scholen open sinds augustus zijn de besmettingen nog steeds fors lager dan in Nederland.
Maar ook niet nul, we lijken nu net te stabiliseren, dan weer een versterkende factor erbij gaat gewoon niet helpen.
 
Hier heeft onderzoek uitgewezen dat de scholen niet bovenmatig bijdragen aan de verspreiding van Corona. Is natuurlijk niet direct te kopiëren naar de Nederlandse situatie. Want met de scholen open sinds augustus zijn de besmettingen nog steeds fors lager dan in Nederland.
In mijn -relatief directe- omgeving zijn bijna alle besmettingen van kind op ouder gegaan.
 
..die hebben heeell veul kinderen? ;)
Ik heb ooit gehoord dat wanneer je als jongen tegen je vader of moeder zegt dat je nog een broertje of zusje erbij wilt, je dat dan maar 'zelf met je oudste zus moet regelen'.
Dus veel grote gezinnen en allemaal een brilletje. 't Schijnt slecht voor je ogen te zijn, seks met je zus. :sneaky:
 
Voor deze situatie is er ook een wet. In situaties dat een bedrijf onevenredig veel vraagt voor een medicijn óf er is een medische/ maatschappelijke noodzaak om de productie omhoog te krijgen (schaarste) dan kan het afgedwongen worden.

Hoewel ze de prijs weer 20% omhoog gaan gooien is van het eerste criterium denk ik geen sprake. De kosten van het niet inenten zijn veel hoger.

Ze hebben het eerst geprobeerd door de bedrijven te vragen het patent te verkopen. Dat werkt niet dus nu kunnen ze het patent ontnemen. Maar eigenlijk is dat niet voldoende, het patent is alleen de ingrediënten lijst. Je wil ook de instructies hebben. Dat is wettelijk ook af te dwingen.

Waarom Merkel het niet wil is denk ik om te laten zien dat ze er is om de Duitse industrie te beschermen. Waarschijnlijk zal ze achter de schermen aangegeven hebben dat ze niet tegen gaat werken.

Overigens is het heel normaal dat overheden mee betalen aan dit soort ontwikkelingen en is dus het argument dat het betaald is van ons belastinggeld geen reden om het patent vrij te geven.
Het laatste kun je wel regelen. Dit is natuurlijk een uitzonderlijke situatie waar het publiek belang groter weegt dan het commerciele aspect. Maar dit zal ongetwijfeld nog wel vorm krijgen in een wet of afspraak..
 

Weer van dat bijzonder goed te volgen beleid (not). Mensen onder de 60 lopen teveel gevaar op trombose, dus geven we hen een vaccin van hogere kwaliteit, wat langer moet wachten. De risicogroep 60+ moet zo vlug mogelijk geprikt worden. Het risico van trombose woog op tegen alles en prikken zou dan niet onnodig worden vertraagd. Ondertussen wordt 60- geprikt met een kwaliteitsvaccin en wachten 60+ers nog op AstraZalwel.
 
En maar klagen dat je niks mag. Zo duurt het alsmaar langer en langer.

Weer van dat bijzonder goed te volgen beleid (not). Mensen onder de 60 lopen teveel gevaar op trombose, dus geven we hen een vaccin van hogere kwaliteit, wat langer moet wachten. De risicogroep 60+ moet zo vlug mogelijk geprikt worden. Het risico van trombose woog op tegen alles en prikken zou dan niet onnodig worden vertraagd. Ondertussen wordt 60- geprikt met een kwaliteitsvaccin en wachten 60+ers nog op AstraZalwel.
AZ is toch gewoon een prima vaccin? Dat hele trombose verhaal gaat echt over een mini mini mini kans. Veel en veel kleiner dan dat je ernstige Corona krijgt.
 
Verklaar u nader
Alles wat niet natuurlijk is en in je lichaam wordt gespoten is troep. Het maakt de mens zwakker. Het is dat we de dood niet willen accepteren maar door het onnatuurlijk uit te stellen richt je op de langere termijn veel meer schade aan. Rot voor India maar wat daar nu gebeurt is gewoon prima. Dat mensen stikken op straat is een hard gelach en een humanere dood zou fijn zijn, maar we zijn gewoonweg met veel te veel mensen. We spuiten nu tegen de natuurregels in en dat wordt op een gegeven moment hard afgestraft.
 
Alles wat niet natuurlijk is en in je lichaam wordt gespoten is troep. Het maakt de mens zwakker. Het is dat we de dood niet willen accepteren maar door het onnatuurlijk uit te stellen richt je op de langere termijn veel meer schade aan. Rot voor India maar wat daar nu gebeurt is gewoon prima. Dat mensen stikken op straat is een hard gelach en een humanere dood zou fijn zijn, maar we zijn gewoonweg met veel te veel mensen. We spuiten nu tegen de natuurregels in en dat wordt op een gegeven moment hard afgestraft.
Hoezo nu? Vaccins bestaan al een tijdje, daarbij je brengt feitelijk het virus binnen en zorgt juist voor een reactie op het virus,. Zeggen dat n vaccin een mens verzwakt is gewoon stupide, het laat juist t lijf reageren op en maakt t waakzaam.
 
Ik weet er te weinig van maar het lijkt me niet gezond.

Mooie stelling op die site
Vaccinatiebijwerkingen kunnen we zien in de vertraging en verstoring van de taalontwikkeling en motorische ontwikkeling.
Jammer dat ze zulks neerflikkeren zonder bron. Daarbij, de grootste multi-prik is de DKTP prik, als een kind die krijgt is dat bij 3mnd, 5md, 11mnd en nog een herhaling bij 4 jaar. waarbij de 1e prik dus t meeste vraagt van t lijf. Wel bijzonder dat zij dus kunnen stellen dat een prik op 3 maand invloed heeft op taalontwikkeling en motorische ontwikkeling.
 
Ik weet er te weinig van maar het lijkt me niet gezond.

Ah, een door n klassiek homeopate geleide (voorzitter+penningmeester met n vacatature op secretaris) vereniging/website. Ironisch, aangezien t principe van Haneman in de klassieke leer het verdunnen van n stof is, die onverdund de ziekteverschijnselen geeft, om de ziekte te voorkomen of genezen. ;)
 
Alles wat niet natuurlijk is en in je lichaam wordt gespoten is troep. Het maakt de mens zwakker. Het is dat we de dood niet willen accepteren maar door het onnatuurlijk uit te stellen richt je op de langere termijn veel meer schade aan. Rot voor India maar wat daar nu gebeurt is gewoon prima. Dat mensen stikken op straat is een hard gelach en een humanere dood zou fijn zijn, maar we zijn gewoonweg met veel te veel mensen. We spuiten nu tegen de natuurregels in en dat wordt op een gegeven moment hard afgestraft.
Ben het 100% eens met wat je zegt. Liever 5x koorts en een goede afweersreactie dan de rest van mijn leven teren op moedertje pharmaceut. Ik laat de natuur lekker bepalen wanneer mijn einde nabij is.
 
Ben het 100% eens met wat je zegt. Liever 5x koorts en een goede afweersreactie dan de rest van mijn leven teren op moedertje pharmaceut. Ik laat de natuur lekker bepalen wanneer mijn einde nabij is.
Dus dan ook stoppen met vaccins voor bv polio? Geen vaccinaties voor vakanties? Kindersterfte weer sterk laten oplopen?

En als je het de natuur laat bepalen, dan ook geen behandeling bij bv kanker? hartfalen? Gewoon geheel nooit naar een arts?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan