Formule 1

Tja, dan kun je dat bij elke fout wel afvragen. Wat was de uitslag geweest als Verstappen geen fout had gemaakt in de kwali, etc. etc.

Zeker. Maar strijd van begin tot eind en dan de beste die wint. Is net nog een trapje hoger. Ben heel blij verder.
 
De beste heeft vandaag gewonnen. Dat Hamilton moest inhalen was zijn eigen fout.

Max was vandaag de beste. Dat ontken ik ook niet. Maar ik vond vorige keer, ondanks het verlies van Max, dan toch als raceliefhebber leuker omdat het tot de laatste ronde spannend was. Vandaag was leuker als Nederlander.
 
Max was vandaag de beste. Dat ontken ik ook niet. Maar ik vond vorige keer, ondanks het verlies van Max, dan toch als raceliefhebber leuker omdat het tot de laatste ronde spannend was. Vandaag was leuker als Nederlander.
Nu ik drive to survive heb gezien vond ik de race spannend genoeg (plekken eronder). Qua Max vond ik het wel fijn dat hij op een gegeven moment ver voor lag. Hoewel het gevecht in bocht 1 bij de start natuurlijk genieten was en super spannend.
 
Nu ik drive to survive heb gezien vond ik de race spannend genoeg (plekken eronder). Qua Max vond ik het wel fijn dat hij op een gegeven moment ver voor lag. Hoewel het gevecht in bocht 1 bij de start natuurlijk genieten was en super spannend.
En oh oh oh wat hebben de DTS schrijvers weer zitter genieten gister. De drama die ze zoeken dient zichzelf aan. Nu nog een paar slowmotions, quotes en boardradio's uit een totaal andere context en seizoen 4 is klaar. :star:
 
En oh oh oh wat hebben de DTS schrijvers weer zitter genieten gister. De drama die ze zoeken dient zichzelf aan. Nu nog een paar slowmotions, quotes en boardradio's uit een totaal andere context en seizoen 4 is klaar. :star:
Ik vind dat Drive to Survive echt zo ongelofelijk kudt. Een soort gekunsteld Goede Tijden, Slechte Tijden. Hou op.
 
Ik vind dat Drive to Survive echt zo ongelofelijk kudt. Een soort gekunsteld Goede Tijden, Slechte Tijden. Hou op.
Het is geschikt voor nieuwe fans om hun in de sport te krijgen en van drama houden. En naar mijn idee wordt het ook steeds dramatischer en meer gekunsteld. Aka een soap dus.
 
En oh oh oh wat hebben de DTS schrijvers weer zitter genieten gister. De drama die ze zoeken dient zichzelf aan. Nu nog een paar slowmotions, quotes en boardradio's uit een totaal andere context en seizoen 4 is klaar. :star:
Haha ja ik zei al tijdens de race, zo dat is 1 complete aflevering.
Ik vind dat Drive to Survive echt zo ongelofelijk kudt. Een soort gekunsteld Goede Tijden, Slechte Tijden. Hou op.
Ja het is wel een heel erge focus op de drama. Maar voor een 'leek' best een goede manier om de andere coureurs te leren kennen op Max na. Nu herken ik een beetje de namen en de gezichten. Waardoor gevechten om andere posities een stuk leuker zijn om te kijken. En sommige afleveringen zijn met de drama ook wel erg vermakelijk.
 
Nee, maar dat was eigenlijk wel beter geweest :maniac:

Ik stond naast de bank met gebalde vuisten toen ie er naast lag hoor. Max terecht gewonnen. Foutje Hamilton, mooi dat dat meteen betekent dat Max er dan met de winst vandoor gaat.

Ik weet alleen niet zo zeker dat Hamilton onder normale omstandigheden langzamer geweest zou zijn gedurende de hele race. En dat zeg ik, als believer in de sterkere RB auto. Ik geloof dat het veel dichter bij elkaar ligt.

En puur als liefhebber van het snel rijden, vond ik vorige week dus wel leuker. Tot het einde met hoge hartslag gekeken. Het is lang geleden dat een sport dat bij me losmaakte.

Los van dat alles, wat een heerlijke start van het seizoen. Dat het zo maar mag doorgaan.
 
Ik stond naast de bank met gebalde vuisten toen ie er naast lag hoor. Max terecht gewonnen. Foutje Hamilton, mooi dat dat meteen betekent dat Max er dan met de winst vandoor gaat.

Ik weet alleen niet zo zeker dat Hamilton onder normale omstandigheden langzamer geweest zou zijn gedurende de hele race. En dat zeg ik, als believer in de sterkere RB auto. Ik geloof dat het veel dichter bij elkaar ligt.

En puur als liefhebber van het snel rijden, vond ik vorige week dus wel leuker. Tot het einde met hoge hartslag gekeken. Het is lang geleden dat een sport dat bij me losmaakte.

Los van dat alles, wat een heerlijke start van het seizoen. Dat het zo maar mag doorgaan.

Helemaal eens. Hamilton is een uitstekende rijder en heeft een knappe auto. Prima combinatie om weer wereldkampioen te kunnen worden. Ik hoop wel dat Red Bull het 'm voor het eerste echt moeilijk kan maken en dat Max serieus kans maakt op de titel.
 
Ik ben benieuwd wat de uitslag was geweest als Hamilton niet van de baan was geraakt.
Ach, had Max zeker gewonnen. Hamilton mag al met al niet klagen dat Bottas eraf knalde en hij nog terug kon komen (wat heeft die vent toch altijd een mazzel zeg). Daarnaast had hij gewoon gestraft moeten worden voor de manier waarop hij achteruit weer het circuit opkwam. Maar 'toevallig' vond Masi dit weer wel kunnen. Normaal niet, maar voor die jankerd maken ze weer een uitzondering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan