Joël Drommel (GK)

Kampioen word je komende jaren alleen bij gratie van Ajax die het zelf verpest. Die spelen ook volgend seizoen Cash League, dus die gaan de portemonnee wel weer trekken. Komend seizoen kun je vergeten. Sta je straks wellicht euro's bij elkaar te schrapen in de conference league, terwijl Ajax bij aanvang al meer verdient dan PSV überhaupt in eigen kas heeft. PSV straalt in niks momenteel ook uit dat ze zich als kampioenskandidaat zien voor een volgend seizoen.

Als PSV weer constant zou spelen maak je nog wel een kleine kans. 2e worden en CL halen is echter de enige manier om je kansen op een kampioenschap naar een realistisch niveau te stuwen. Dan is er weer wat geld, kunnen de gaten in de selectie gedicht worden op de zwakke plekken (mits de scouting goed is, en dat weet je bij PSV ook zelden) en heb je een team dat veel punten kan halen, waardoor het weer meer aankomt op de toppers, waar PSV dan hopelijk ook weer in gaat presteren. Leuk dat je nu (nog) 2e staat, maar ik kan PSV als topclub niet serieus nemen als je MEER DAN 2 JAAR LANG geen wedstrijd tegen Ajax/Feyenoord/AZ hebt gewonnen en het hoogtepunt 1 Europa League overwintering is waar de eerste de beste tegenstander alweer het eindstation was.
Blijft wel: de selectie van seizoen 19/20 was niet de beste, en dit jaar waren alle toppers in 1 periode. Met de nodige pech, blessures en Corona schiet het dan ook niet op. En ondanks het niet winnen van toppers staat PSV nog tweede en heeft niet verloren van ajax.
 
Verdorie, ook hier weer een link met AZ, weliswaar zijn vader die er speelde maar man man man, kunnen we in een andere vijver gaan vissen :maniac:

Ben benieuwd, we gaan zien wat t wordt.
 
Met Schmidt ben je in december al klaar als die blijft, we hadden dit seizoen geluk dat de toppers half jaar later kwamen waardoor het leek dat hij er iets van kon, hoe dat afliep in januari weten we ondertussen... Zo zal het blijven met one trick Duitser ook, armoede en wil om iets wat niet kan of niet vol te houden is maar het door iedereens strot geduwd word.
Ach met Salzburg werd hij ook eerst tweede en pas het seizoen erop eerste. De prestaties moeten zeker beter maar ik wil hem ook nog niet afschrijven.
Kampioen word je komende jaren alleen bij gratie van Ajax die het zelf verpest.
Zeker gedeeltelijk mee eens. Ik zou daarom ook strijden om het kampioenschap. Aangezien we een betere selectie, zouden moeten, kunnen opzetten dan Feyenoord en AZ. Zou je in principe om een kampioenschap kunnen meespelen. Wegens het budget is en blijft Ajax de favoriet.
Die spelen ook volgend seizoen Cash League, dus die gaan de portemonnee wel weer trekken. Komend seizoen kun je vergeten. Sta je straks wellicht euro's bij elkaar te schrapen in de conference league, terwijl Ajax bij aanvang al meer verdient dan PSV überhaupt in eigen kas heeft. PSV straalt in niks momenteel ook uit dat ze zich als kampioenskandidaat zien voor een volgend seizoen.
De onderlinge confrontaties tegen Ajax waren eigenlijk best goed. Daaruit was niet echt het financiële verschil. Als je een aantal goede gerichte aankopen doet, blessures niet heel ongelukkig zijn en er geen grote corona golf door de selectie heen waait. Dan kun je Ajax uitdagen voor het kampioenschap. Want in principe kun je een elftal opzetten wat 16 of 17 van de clubs moet kunnen verslaan. (dan moet je dat ookwel gaan doen!)
Als PSV weer constant zou spelen maak je nog wel een kleine kans. 2e worden en CL halen is echter de enige manier om je kansen op een kampioenschap naar een realistisch niveau te stuwen.
Zeker, 2de plek lijkt me een vereiste.
Dan is er weer wat geld, kunnen de gaten in de selectie gedicht worden op de zwakke plekken (mits de scouting goed is, en dat weet je bij PSV ook zelden) en heb je een team dat veel punten kan halen, waardoor het weer meer aankomt op de toppers, waar PSV dan hopelijk ook weer in gaat presteren.
Eens.
Leuk dat je nu (nog) 2e staat, maar ik kan PSV als topclub niet serieus nemen als je MEER DAN 2 JAAR LANG geen wedstrijd tegen Ajax/Feyenoord/AZ hebt gewonnen
Dat is slecht. Nu moet ik wel zeggen dat we met Schmidt wel een heel andere richting zijn ingeslagen dan onder van Bommel. Niet om het goed te praten. Maar 2 wedstrijden speelde we duidelijk met een B-team wegens blessures van onze topspelers. 2 wedstrijden in de competitie tegen Ajax was het eigenlijk wel goed. Waarvan we er eentje hoorde te winnen. Ik ben het helemaal met je sentiment eens. Toch zie ik wel aanknopingspunten op verbetering.
en het hoogtepunt 1 Europa League overwintering is waar de eerste de beste tegenstander alweer het eindstation was.
Ja, ik noem ook zeker het huidig seizoen teleurstellend. Aantal factoren die tegen zaten maar ook zeker aspecten die de technisch staf (onder Schmidt) of de spelersgroep beter had kunnen én moeten doen.
 
Ach met Salzburg werd hij ook eerst tweede en pas het seizoen erop eerste. De prestaties moeten zeker beter maar ik wil hem ook nog niet afschrijven.

En dat is de reden dat wij nooit de troon van ajaks gaan overnemen, wil je de beste zijn dan moet je hard en direct zijn, faalt iemand moet je hem direct uitkotsen. Maar nee wij trekken graag aan dode paarden en geven iedereen 50 kansen, want wij zijn lievvvvv... Leuk voor de zwakkelingen, verschrikkelijk voor het topclub klimaat
 
En dat is de reden dat wij nooit de troon van ajaks gaan overnemen, wil je de beste zijn dan moet je hard en direct zijn, faalt iemand moet je hem direct uitkotsen. Maar nee wij trekken graag aan dode paarden en geven iedereen 50 kansen, want wij zijn lievvvvv... Leuk voor de zwakkelingen, verschrikkelijk voor het topclub klimaat
Dus Salzburg ging langer door met Schmidt en werden kampioen.

En ik weet er nog eentje. PSV werd met Cocu 4de, daarop volgend werden ze een paar keer kampioen.

Heeft niets met lievvvv zijn te maken. Een beleid doorzetten kan ook positief werken. Ik vind juist zwak om trainers voor iedere poep en scheet te ontslaan. Een club moet kritisch zijn maar mag ook een beleid doortrekken.
 
Dus Salzburg ging langer door met Schmidt en werden kampioen.

En ik weet er nog eentje. PSV werd met Cocu 4de, daarop volgend werden ze een paar keer kampioen.

Heeft niets met lievvvv zijn te maken. Een beleid doorzetten kan ook positief werken. Ik vind juist zwak om trainers voor iedere poep en scheet te ontslaan. Een club moet kritisch zijn maar mag ook een beleid doortrekken.

Zal ik je ff 736 voorbeelden opnoemen van hoe het snel en vaker mislukt? Doorgaan en door blijven falen..
Je moet het met me eens zijn dat als iemand prutst dat de kans dat die goed word stukken kleiner is, dan is het de vraag ga je de stekker er uit trekken of blijf je door modderen met lagere succesgarantie voor de toekomst. PSV hoort geen tijd te hebben voor prutsers, PSV moet altijd prijzen pakken of er voor spelen, doe je dat niet dan ben je gewoon slecht klaar. Maar helaas heeft men bij psv de lat al zo laag gelegd dat een 2de plek en 17 verloren toppers ook prima is om te blijven. Dan heb ik het over spelers en staff
 
Veel te lief inderdaad... EtH werd namelijk ook gelijk in zijn eerste seizoen bij Ajax kampioen! :unsure:

Laat Schmidt eerst maar eens een normaal seizoen de leiding hebben. Niet een seizoen dat geteisterd werd door Corona, alle topwedstrijden in een maand tijd werden afgewerkt en een gevuld stadion.
 
Zal ik je ff 736 voorbeelden opnoemen van hoe het snel en vaker mislukt? Doorgaan en door blijven falen..
Je moet het met me eens zijn dat als iemand prutst dat de kans dat die goed word stukken kleiner is, dan is het de vraag ga je de stekker er uit trekken of blijf je door modderen met lagere succesgarantie voor de toekomst. PSV hoort geen tijd te hebben voor prutsers, PSV moet altijd prijzen pakken of er voor spelen, doe je dat niet dan ben je gewoon slecht klaar. Maar helaas heeft men bij psv de lat al zo laag gelegd dat een 2de plek en 17 verloren toppers ook prima is om te blijven. Dan heb ik het over spelers en staff
Tja wat had je dan verwacht dat PSV na een seizoen met miskopen en waar de 4e werden het jaar dr op gelijk weer boven aan zouden staan en het grote Ajax zouden verslaan in de kampioenstrijd, dat is vrij onrealistisch in mijn ogen. Ben op dit moment zeker geen fan van Schmidt en vind dat die bijzondere beslissingen maakt. Maar ik vind niet dat je hem na 3 kwart seizoen waarin je hemt overwinterd in de EL en nog een prima kans hebt om 2e te worden moet ontslaan. Dan heb je al helemaal geen visie meer.
 
Zal ik je ff 736 voorbeelden opnoemen van hoe het snel en vaker mislukt? Doorgaan en door blijven falen..
Je moet het met me eens zijn dat als iemand prutst dat de kans dat die goed word stukken kleiner is, dan is het de vraag ga je de stekker er uit trekken of blijf je door modderen met lagere succesgarantie voor de toekomst. PSV hoort geen tijd te hebben voor prutsers, PSV moet altijd prijzen pakken of er voor spelen, doe je dat niet dan ben je gewoon slecht klaar. Maar helaas heeft men bij psv de lat al zo laag gelegd dat een 2de plek en 17 verloren toppers ook prima is om te blijven. Dan heb ik het over spelers en staff

Complete onzin die je hier stelt.
Als het nl zou kloppen wat je zegt, dat PSV te lieeeeeevvvv is en daarom geen kampioen zal worden, dan zou ajax dat ook niet worden.
Want Ten Hag kreeg bakken met kritiek in eerste (half) jaar. Overmars (en in mindere mate vd Sar) ko er niks van, werd gezegd. Paar jaar terug leek t een kwestie van tijd dat die eruit gejopt zou worden. Kennelijk is 'men' op meer plekken lieeevvv. En kan dat wel eens heel goed uitpakken dus.
Clubs die na elke tegenvaller een trainer wegwerken zijn er ook maar zat. Juist daar wordt t niks en zal t nooit wat worden.

2 kanten op te ver doorschieten is niet goed. Niet snoeihard zijn en je daarmee zelf in vingers snijden. En te lang pappen en nathouden en doorsukkelen en hopen op n wonder, is ook niet goed.

Dat het niet is geworden wat we allemaal hadden gehoopt, wil nog niet zeggen dat t zo'n drama is dat er gelijk harde conclusies getrokken moeten worden.
 
Tja wat had je dan verwacht dat PSV na een seizoen met miskopen en waar de 4e werden het jaar dr op gelijk weer boven aan zouden staan en het grote Ajax zouden verslaan in de kampioenstrijd, dat is vrij onrealistisch in mijn ogen. Ben op dit moment zeker geen fan van Schmidt en vind dat die bijzondere beslissingen maakt. Maar ik vind niet dat je hem na 3 kwart seizoen waarin je hemt overwinterd in de EL en nog een prima kans hebt om 2e te worden moet ontslaan. Dan heb je al helemaal geen visie meer.

Als je in een dramatisch klote seizoen 2e wordt en overwinterd in de EL, dan kan het alleen nog meer veel beter gaan toch :maniac:
 
Zal ik je ff 736 voorbeelden opnoemen van hoe het snel en vaker mislukt? Doorgaan en door blijven falen..
Doe maar :p
Je moet het met me eens zijn dat als iemand prutst dat de kans dat die goed word stukken kleiner is,
Ligt aan de manier waarop, het beleid, de doelstellingen en gemaakte afspraken.
dan is het de vraag ga je de stekker er uit trekken of blijf je door modderen met lagere succesgarantie voor de toekomst.
Zeker moet je evalueren. En bij de ene moet idd er snel afscheid van nemen en bij de ander moet je juist blijven aanhouden.
PSV hoort geen tijd te hebben voor prutsers, PSV moet altijd prijzen pakken
of er voor spelen,
Ik weet niet. Maar jij roept overal dat PSV volstrekt kansloos is tegen Ajax vanwege het budget. Vind ik ergens een beetje tegenstrijdig.
doe je dat niet dan ben je gewoon slecht klaar. Maar helaas heeft men bij psv de lat al zo laag gelegd dat een 2de plek
Zoals hierboven. Jij zegt toch ook vaak dat het maximale de 2de plek is?
en 17 verloren toppers ook prima is om te blijven.
PSV speelde dit seizoen 7 toppers onder Schmidt. 3 werden gelijk gespeeld (Ajax 2 maal en Feyenoord 1 maal). 4 werden er verloren. Hiervan verloor men 1x met een redelijk uitgeklede selectie tegen AZ (geen Gakpo, Madueke en Götze) en ook in de beker tegen Ajax miste ze deze drie spelers. Ik ben het met je eens dat het nog steeds heel slecht was dit seizoen en dat dit ook zeker mijn grootste kritiek op Schmidt was. Tegelijkertijd kunnen we Schmidt niet afrekenen op de toppers van voor dit jaar.
Dan heb ik het over spelers en staff
Zeker mee eens dat je spelers moet blijven doorselecteren. En ook de staf mag je kritisch over zijn. Tegelijkertijd gaat beleid over lange termijn en niet korte termijn.
 
Zal ik je ff 736 voorbeelden opnoemen van hoe het snel en vaker mislukt? Doorgaan en door blijven falen..
Je moet het met me eens zijn dat als iemand prutst dat de kans dat die goed word stukken kleiner is, dan is het de vraag ga je de stekker er uit trekken of blijf je door modderen met lagere succesgarantie voor de toekomst. PSV hoort geen tijd te hebben voor prutsers, PSV moet altijd prijzen pakken of er voor spelen, doe je dat niet dan ben je gewoon slecht klaar. Maar helaas heeft men bij psv de lat al zo laag gelegd dat een 2de plek en 17 verloren toppers ook prima is om te blijven. Dan heb ik het over spelers en staff
Ja doe maar.
 
In het presentatie filmpje met wedstrijdbeelden lijkt het net alsof hij gescout is op basis van wedstrijden tegen PSV.

Zonder gein. Mag hopen dat het niet oploopt qua transferbedrag met bonussen etc richting de 5 a 6 miljoen. Dat zou echt te veel zijn voor Jeroen Zoet 2.0. Met John de Jong witte t nooit!
 
In het presentatie filmpje met wedstrijdbeelden lijkt het net alsof hij gescout is op basis van wedstrijden tegen PSV.

Zonder gein. Mag hopen dat het niet oploopt qua transferbedrag met bonussen etc richting de 5 a 6 miljoen. Dat zou echt te veel zijn voor Jeroen Zoet 2.0. Met John de Jong witte t nooit!
Als die bonussen gelinkt zijn aan kampioenschappen en Europese finales vind ik het best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan