Mark van Bommel

Ik ben begonnen met deel C van de podcast. Ik had even niet in de gaten dat het drie uitzendingen van een uur betreft in dit geval! :geek:
 
Toch vind ik dat niet bij hem passen.

...Maar de verhalen komen wel overeen met wat ik denk -en heb gehoord- over Bommel.

Mart lult niet uit zijn nek als t over PSV gaat maar uit zijn hart.

Lijkt me ook niet.
Maar dan is de flater van JdJ des te groter.

We hebben nu een aantal keer wat gehoord vanuit de kant van anti-MvB.
Vanuit de andere kant hebben we slechts 1 keer Bertje wat horen zeggen.
Nou kan dat betekenen dat er verder niemand pro MvB is, maar het zou toch prettig zijn eens een keer het hele verhaal vam MvB zelf te horen.
Zoals Phil C. ooit zong:" you always need to hear both sides of the story". Maar dan moet ie dat wel zelf willen natuurlijk.

Overigens, uit je hart én uit je nek sluit elkaar niet uit. Vraag maar aan Q :maniac:
 
Lijkt me ook niet.
Maar dan is de flater van JdJ des te groter.

We hebben nu een aantal keer wat gehoord vanuit de kant van anti-MvB.
Vanuit de andere kant hebben we slechts 1 keer Bertje wat horen zeggen.
Nou kan dat betekenen dat er verder niemand pro MvB is, maar het zou toch prettig zijn eens een keer het hele verhaal vam MvB zelf te horen.
Zoals Phil C. ooit zong:" you always need to hear both sides of the story". Maar dan moet ie dat wel zelf willen natuurlijk.

Overigens, uit je hart én uit je nek sluit elkaar niet uit. Vraag maar aan Q :maniac:

Ik vind het vooral heel erg eng dat ik tijdens het lezen van deze zin, Phil Collins op de achtergrond hoor op de radio :speechless:
 

Mark van Bommel op de radar van VfL Wolfsburg​

link

Mark van Bommel staat in de belangstelling van VfL Wolfsburg. De 44-jarige oud-topvoetballer, coach en PSV-icoon is in beeld om Oliver Glasner als hoofdtrainer te vervangen.
 

Mark van Bommel dan toch heel dichtbij het trainerschap in Wolfsburg. Misschien een leuke optie voor Ihattaren om weer onder z’n favoriete trainer te voetballen.
 
Leuk, we gaan het zien. Ik heb altijd geloofd in Mark en doe dat nog steeds. Success

Voor 1 maart is hij ontslagen, rond kerst gaan ze twijfelen, begin van het jaar ontslaan. Als hij het einde van het seizoen daar haalt eet ik mijn schoen op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan