PSV - FC Groningen | Zaterdag 24 april | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
kqevokt.jpg


78795_fullimage_ae_pre-match_043-psv---fc-groningen.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Deze moet gewonnen worden. Benauwde 2-1 zege en dan maar hopen dat onze "vrienden" mee willen werken tegen AZ.
 
Weer eens op een zaterdag, alweer ff geleden. Komt goed uit, want deze zondag had ik al wat anders gepland
 
3-2
Wordt een vermakelijke pot, hopelijk kan Robben ook een goaltje meepikken. Maar ook een gevaarlijke ploeg, dit wordt geen wedstrijd om onze doelsaldo mee op te krikken.
 
Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Het is op dit moment echt de waan van de dag, het kan top zijn, de eerste helft kan top zijn, de tweede helft kan top zijn, de eerste 15 minuten van de eerst helft en de laatste 15 minuten van de tweede helft kunnen top zijn, het kan ook 90 minuten lang ruk zijn, Malen kan er 5 inschieten, we krijgen 2 onterechte penalties tegen, we krijgen zelf geen verdienden penalty, etc etc.
 
Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Het is op dit moment echt de waan van de dag, het kan top zijn, de eerste helft kan top zijn, de tweede helft kan top zijn, de eerste 15 minuten van de eerst helft en de laatste 15 minuten van de tweede helft kunnen top zijn, het kan ook 90 minuten lang ruk zijn, Malen kan er 5 inschieten, we krijgen 2 onterechte penalties tegen, we krijgen zelf geen verdienden penalty, etc etc.

5-2 dus. Lijkt me duidelijk :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan