Mohamed Ihattaren (M)

Net podcast met Mart beluisterd. Zo jammer, zo zonde van Mo en ik sta wel echt achter PSV en het beleid dat wordt gevoerd om zo’n jongen te bereiken, maar het lijkt niet te lukken. Tenzij we een wonder van Eindhoven gaan zie zal er niks dit talent nog gaan worden. Eeuwig zonde van zo’n unieke voetballer.
 
Net podcast met Mart beluisterd. Zo jammer, zo zonde van Mo en ik sta wel echt achter PSV en het beleid dat wordt gevoerd om zo’n jongen te bereiken, maar het lijkt niet te lukken. Tenzij we een wonder van Eindhoven gaan zie zal er niks dit talent nog gaan worden. Eeuwig zonde van zo’n unieke voetballer.
Maar Mart zei ook dat, terugkijkend, Mo eigenlijk altijd wel een moeilijke jongen is geweest. Ook in de jeugd waren er al regelmatig 'dingetjes'.
 
Maar Mart zei ook dat, terugkijkend, Mo eigenlijk altijd wel een moeilijke jongen is geweest. Ook in de jeugd waren er al regelmatig 'dingetjes'.
Hoeft ook niet zo erg te zijn. Het ligt eraan waarin je moeilijk bent. Als je heel veel moeite gaat doen om de beste parkeerplaats op de Herdgang jouw vaste parkeerplaats te maken is dat “moeilijk” Maar als je dan op het veld laat zien (zowel training als wedstrijd) is dat overkomelijk. Als je moeilijk doet over de hoeveelheid en zwaarte van trainingen, en het op het veld niet laat zien, dan wordt het gewoon een mislukte carrière. Ook al is jouw buitenkant voetje gespeelde bal nog zo fraai.
 
Net podcast met Mart beluisterd. Zo jammer, zo zonde van Mo en ik sta wel echt achter PSV en het beleid dat wordt gevoerd om zo’n jongen te bereiken, maar het lijkt niet te lukken. Tenzij we een wonder van Eindhoven gaan zie zal er niks dit talent nog gaan worden. Eeuwig zonde van zo’n unieke voetballer.
Ik vond het ook wel opvallend dat hij zei: iedereen weet dat hij graag weg wil, nou dan gaat hij lekker weg als hij niet te houden is. Mo heeft zoveel mensen tegen het hoofd gestoten (John, trainer) dat Mart denkt dat hij niet meer houdbaar is. Of hij moet toch ineens het licht zien.
 
Current market value:
€14.00m
Last update:
Mar 9, 2021

Current market value:
€14.00euro
Last update:
May 9, 2021

:fy:
 
Je weet het Brainz, ik houd van je. Zielsveel.
En het laatste wat ik wil is 'scoren'.
De inhoud dus graag;
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Mijn punt: Mo doet zichzelf tekort.
Hij is mentaal volkomen ongeschikt om een stap hoger te komen. Ramadan of niet.
 
Doodzonde.
Iemand met zoveel talent.
En iemand die zoveel extra aandacht heeft gekregen binnen de club.
Ik heb er goed de pest over in, maar dat helpt niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan