Mohamed Ihattaren (M)

We moeten achter Mo blijven staan in moeilijke tijden en ik vind dat men veel te hard is voor dat jochie.

Zelf verwacht ik dat hij bij ons PSV blijft, want ik zie hem gezien zijn prive situatie niet naar een andere competitie verhuizen.

Los van het andere wat je zei, denk ik niet dat hij bij PSV wil blijven. Ik denk dat het klaar is voor Mo, en ook voor PSV. Als ie nog een jaar blijft, vertrekt ie transfervrij.
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat men veel te hard is voor dat jochie.

Ja inderdaad hij is zo zielig met zijn 19 jaar en nog maar een kind. Denk ook even aan alle mbo studenten die vanaf hun 18de aan het werk zijn en met een beetje pech hun rug verneuken als stratenmaker.Kom op zeg, het is geen kleuterklas, het is het eerste elftal van PSV, wat onze trots moet zijn en het niet moet gaan over een snotneus met een grote bek die al 8 maanden lang negatief in het nieuws komt.

Brainz je mag hem hebben, zal net zo succes worden als Aissati. (Y).
 
Ja inderdaad hij is zo zielig met zijn 19 jaar en nog maar een kind. Denk ook even aan alle mbo studenten die vanaf hun 18de aan het werk zijn en met een beetje pech hun rug verneuken als stratenmaker.Kom op zeg, het is geen kleuterklas, het is het eerste elftal van PSV, wat onze trots moet zijn en het niet moet gaan over een snotneus met een grote bek die al 8 maanden lang negatief in het nieuws komt.

Brainz je mag hem hebben, zal net zo succes worden als Aissati. (Y).
Ok thx, mijn taak zit erop hier op het forum. Hij is binnen.

Ciao.
 
Ja, dat kan.
Is blijkbaar een andere dan de mijne. :)

RACIST, ban je zelf 7 dagen ;(
We zijn allemaal 1 enzo... ofzo...
Hij heeft sowieso geluk dat er geen publiek is, had je 60% van de 'echte supporters' die hem aanmoedigen en 40% wat minderminder zingt
 
Ben jij in je jeugd geslagen met een boek over statistieken?

Niet dat ik weet, maar het typt wat makkelijker dan een volle zin ' kleine meerderheid of 60% ' en bewezen cijfers leveren is onmogelijk maar ik gok dat 60% van de zogenaamde echte fans nog steeds achter hem staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan