Joël Drommel (GK)

Is toch ook gewoon een beetje het spelletje wat er wordt gespeeld bij onderhandelingen. Verkopende club vraagt te veel, kopende club biedt te weinig. Uiteindelijk kom je uit in het midden
 
Maakte weer een foutje dit weekend, kan gebeuren natuurlijk maar het is (nog) geen hele goede keeper.
 
Een van de betere Nederlandse keepers samen met Bizot en Bijlow. Is het proberen waard en 3/4 miljoen iis te overzien. Nu nog een LB,CV,CM en RB van kwaliteit en kunnen weer dromen......
 
Ik eigenlijk ook. 5 aanvallende spelers. 1 breker (KanSangare zijn). Boscagli/Teze gewoon achterin.In het huidige systeem heb ik het liefst boscagli op het middenveld.
 
Nu hopen dat Mvogo exit is, dan is dit prima deal. Anders is Drommeltje natuurlijk de eeuwige bankzitter want Yvone is van Schmidt dus die zal altijd keepen
 
Nu hopen dat Mvogo exit is, dan is dit prima deal. Anders is Drommeltje natuurlijk de eeuwige bankzitter want Yvone is van Schmidt dus die zal altijd keepen
Hmm niet helemaal mee eens. Schmidt vindt een voetballende keeper heel erg belangrijk daarom koos hij altijd voor Mvogo in dat opzicht is Mvogo ook gewoon veel sterker dan Unnerstahl echter is dit ook het sterke punt van Drommel en halen we hem vast niet zonder reden.
 
Hmm niet helemaal mee eens. Schmidt vindt een voetballende keeper heel erg belangrijk daarom koos hij altijd voor Mvogo in dat opzicht is Mvogo ook gewoon veel sterker dan Unnerstahl echter is dit ook het sterke punt van Drommel en halen we hem vast niet zonder reden.
Ik heb eigenlijk liever dat hij goed kan keepen dan dat hij goed kan meevoetballen. Schmidt vind het belangrijk, maar ik zie in zijn spel niet terug waarom het belangrijk is eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan