VVV-Venlo - PSV | Zondag 11 april | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja en dus stuur je maar een team Europa in dat iedereen nog minder vermaakt heeft (als in, in de afgelopen 5 jaar hebben ze in Alkmaar 1 jaar meer punten gehaald dan wij). Dat heeft niks met mijn PSV bril te maken, dat zijn feiten.
En buiten dat fuck AZ.
Voorronde CL brengt weer wat geld in het laatje en het hoofdtoernooi bereiken nog meer. Kan weer een eerste stap zijn naar succes. Moet er wel eens goed ingekocht worden.
 
Enige lichtpuntje vond ik Zahavi. Zakte vaak terug uit de spits om de bal te vragen en combinatie aan te gaan. De rest stond maar wat stil en hoopte op een magical pass ofzo. Tenenkrommend dat er in balbezig zo weinig wordt gelopen.

Heb zelf naar een skivakantie gekeken tijdens de wedstrijd. Ben wel entousiast over Hinterglemm.
 
Enige lichtpuntje vond ik Zahavi. Zakte vaak terug uit de spits om de bal te vragen en combinatie aan te gaan. De rest stond maar wat stil en hoopte op een magical pass ofzo. Tenenkrommend dat er in balbezig zo weinig wordt gelopen.

Heb zelf naar een skivakantie gekeken tijdens de wedstrijd. Ben wel entousiast over Hinterglemm.
Zahavi?:oops: Weinig goed zien doen. Enige met een voldoende zijn Viergever,Teze en Gakpo.
 
Ja en dus stuur je maar een team Europa in dat iedereen nog minder vermaakt heeft (als in, in de afgelopen 5 jaar hebben ze in Alkmaar 1 jaar meer punten gehaald dan wij). Dat heeft niks met mijn PSV bril te maken, dat zijn feiten.
Dus punten is de enige vorm van vermaak? Ik heb het de hele tijd over voetbal gehad en niet over punten. Als jij alleen maar naar de punten kijkt (mooier gezegd: het belang van het Nederlandse voetbal), dan heb je een punt, maar daar ligt mijn interesse niet. Ik amuseer mij liever met mooi voetbal. Kijkend naar vanmiddag word ik verdrietig als ik zie dat Noni nog 5 minuten mee mag doen en Mo helemaal niet, terwijl VVV echt helemaal niets voorstelt. Tegen zo'n tegenstander win je normaal gesproken met elk systeem en ook met een stel talentvolle jonge honden. Duurbetaalde spelers als o.a. Zahavi en Götze mogen tegen zo'n matige tegenstander rustig fout na fout maken, maar passen beter in het heilige systeem van Schmidt en intussen jagen we de echte talenten de deur uit. Ooit zal Toon toch wel wakker worden, mag ik hopen.
 
Dus punten is de enige vorm van vermaak? Ik heb het de hele tijd over voetbal gehad en niet over punten. Als jij alleen maar naar de punten kijkt (mooier gezegd: het belang van het Nederlandse voetbal), dan heb je een punt, maar daar ligt mijn interesse niet. Ik amuseer mij liever met mooi voetbal. Kijkend naar vanmiddag word ik verdrietig als ik zie dat Noni nog 5 minuten mee mag doen en Mo helemaal niet, terwijl VVV echt helemaal niets voorstelt. Tegen zo'n tegenstander win je normaal gesproken met elk systeem en ook met een stel talentvolle jonge honden. Duurbetaalde spelers als o.a. Zahavi en Götze mogen tegen zo'n matige tegenstander rustig fout na fout maken, maar passen beter in het heilige systeem van Schmidt en intussen jagen we de echte talenten de deur uit. Ooit zal Toon toch wel wakker worden, mag ik hopen.
Noni is zonde verdiend veel meer minuten, Mo lekker laten voetballen als die verlengd en anders maar bank zitten bij Jong PSV.
 
En buiten dat fuck AZ.
Voorronde CL brengt weer wat geld in het laatje en het hoofdtoernooi bereiken nog meer. Kan weer een eerste stap zijn naar succes. Moet er wel eens goed ingekocht worden.
Mee eens.
Maar wel een disclaimer: alleen de laatste voorronde (Play-off ronde) van de CL levert "echt" geld op
 
Ondanks het povere spel ben ik wel blij dat ik van Ginkel langzaam weer ritme zie opdoen en meer begint te durven. Deed de eerste invalbeurten vooral mee voor spek en bonen. Maar niet geblesseerd en voldoende spelritme is Marco gewoon een basis klant wat mij betreft. Denk dat ie volgend jaar ook nog wel hier speelt.
 
Ik snap eigenlijk de enorme negativeit niet helemaal. Het was enorm saai maar wel zakelijk. Als we dit nog een paar keer doen worden we gewoon 2de. Had namelijk niet het idee dat we onverdiend wonnen.

Het seizoen is er toch eentje die eigenlijk gewoon eentje word om snel te vergeten (qua voetbalspel).
 
Hoe meer passes hoe slechter toch? Kost het meer moeite om een goal te maken. Ik snap niet waarom die dan een positief punt is.
21x naar een medespeler weten over te spelen is gewoon positief.

Btw, volgens mij was t wel buitenspel (keek met n half oog) en stond t lijntje van Malen niet onder zijn naar voren gestoken knie.
 
21x naar een medespeler weten over te spelen is gewoon positief.

Btw, volgens mij was t wel buitenspel (keek met n half oog) en stond t lijntje van Malen niet onder zijn naar voren gestoken knie.
Tja. Beetje zinloos over spelen. Als je een doelpunt kunt maken na 4 goede passes vind ik knapper. Je krijgt toch geen punten voor oeverloos overspelen.
 
Tja. Beetje zinloos over spelen. Als je een doelpunt kunt maken na 4 goede passes vind ik knapper. Je krijgt toch geen punten voor oeverloos overspelen.
Klopt, maar vorige week was er behoorlijk gezeik dat we niet naar een medespeler konden spelen, die kritiek kan nu achterwege blijven ;)

Overigens, 4 goede passes als een ploeg best op de verdediging leunt gaat vaak lastig.
 
Zahavi?:oops: Weinig goed zien doen. Enige met een voldoende zijn Viergever,Teze en Gakpo.
Het enige wat Zahavi goed deed is inzakken en om de bal vragen. Dat is meer dan de helft van onze aanvallende spelers. Het veldspel was wederom niet om aan te zien. We hebben geluk dat er op basis van klasse 2x is gescoord, want op basis van de tactiek is het niet geweest.
 
Ja, en iedere week tegen beter weten in hopen op een bevlieging.

Daarbij, ik kan hier niet echt tevreden mee zijn...
Qua spel zeker niet nee, maar laat ons in godsnaam nou 2e worden! Hoe interesseert me eigenlijk niks meer. Dat goede spel krijgen we toch niet meer dit seizoen. Daar hebben we de spelers ook niet voor.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan