Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Emmen wint in Sittard en komt op 21 punten. Nummer 15 en 16, VVV en Willem II hebben 22 punten. VVV heeft wel een wedstrijd minder gespeeld, maar dat zal men hier wel weten.
 
Emmen wint in Sittard en komt op 21 punten. Nummer 15 en 16, VVV en Willem II hebben 22 punten. VVV heeft wel een wedstrijd minder gespeeld, maar dat zal men hier wel weten.
VVV zal hopen op hetzelfde resultaat als vorig seizoen in de wedstrijd die morgen gespeeld gaat worden.
Als Emmen zo doorgaat gaan ze zich nog handhaven ook. Emmen haalt de laatste wedstrijden veel meer punten dan Willem II en VVV.
 
VVV zal hopen op hetzelfde resultaat als vorig seizoen in de wedstrijd die morgen gespeeld gaat worden.
Als Emmen zo doorgaat gaan ze zich nog handhaven ook. Emmen haalt de laatste wedstrijden veel meer punten dan Willem II en VVV.
We gaan t zien, mogelijk een echte degradatiekraker op de laatste dag. Emmen speelt dan tegen VVV :)
 
Lekker handig om de prijs mee te drukken. Tenminste, als het vertrouwen op Drommel er nog is..
Wat is zijn eigenlijke niveau?! Niemand die het weet..
Drommel is tot z’n 15e veldspeler geweest, misschien willen ze hem wel halen voor meer breedte in de selectie voor volgend seizoen. Boscagli geblesseerd Drommel op zijn plek. Zie het zo voor me
 
VVV zal hopen op hetzelfde resultaat als vorig seizoen in de wedstrijd die morgen gespeeld gaat worden.
Als Emmen zo doorgaat gaan ze zich nog handhaven ook. Emmen haalt de laatste wedstrijden veel meer punten dan Willem II en VVV.
15 uit 7 hoorde ik. Cijfers voor de subtop.
 
Zou toch leuk zijn als hij nog wat minuten kan maken. Is toch wat leuker afsluiten
Groningen wil dat Robben nog een jaar doorgaat.
De vraag is of Robben dat wil en vooral of hij het wel kan. :cautious:
Het antwoord is waarschijnlijk : ... Nee.
 
Lijkt mij beregezellig als scheidsrechter Joey 'er is contact dus ik fluit' Kooij een keer een wedstrijd van Feyenoord doet..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan